Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?

Data: 2011-02-03 15:20:13
Autor: Tomek Dębiński
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
Witam

Niedługo przyjdzie mi przedłużyć umowę w Orange i w związku z tym chcę wybrać nowym telefon. Zastanawiam się nad produktami Sony Ericsson ale nie tylko. Jeśli chodzi o SE to myślę o:
- X10 Xperia
- X10 mini pro
- Satio

Co Waszym zdaniem z tej trójki wybrać? A możę coś jeszcze innego i nie koniecznie SE.
Proszę o Wasze opinie w tym temacie.

Pozdrawiam
Tomek Dębiński

Data: 2011-02-03 14:37:46
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 03 Feb 2011 15:20:13 +0100, Tomek Dębiński napisał(a):

Co Waszym zdaniem z tej trójki wybrać? A możę coś jeszcze innego i nie
koniecznie SE.
Proszę o Wasze opinie w tym temacie.

Wybierz coś innego.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-03 16:11:58
Autor: Pan Piskorz
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
W dniu 2011-02-03 15:37, Olgierd pisze:
Wybierz coś innego.

Orange San Francisco np.

P.

Data: 2011-02-04 10:53:09
Autor: Tomek Debinski
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości
Wybierz coś innego.

A coś więcej dlaczego?

Data: 2011-02-04 10:01:27
Autor: Olgierd
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
Dnia Fri, 04 Feb 2011 10:53:09 +0100, Tomek Debinski napisał(a):

Wybierz coś innego.

A coś więcej dlaczego?

A dlaczego nie?

Data: 2011-02-04 13:20:15
Autor: J.F.
On Fri, 4 Feb 2011 10:01:27 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
Dnia Fri, 04 Feb 2011 10:53:09 +0100, Tomek Debinski napisał(a):
Wybierz coś innego.
A coś więcej dlaczego?
A dlaczego nie?

Bo SE sa dobre i tanie :-)

Dobra, zartowalem, nie znam tych modeli to sie nie bede wypowiadal,
ale jesli znasz jakies powody zeby wybrac cos innego, to napisz jakie.

J.

Data: 2011-02-04 12:24:04
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 13:20:15 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Ale ja nie o tym ;-) Ktoś rzuca hasło: "mogę A lub B lub coś innego -- powiedzcie co?", to co można odpowiedzieć, skoro nie wiadomo nawet dlaczego mu się A czy B podoba bądź jakie ew. zastosowania przyjdą mu do głowy?

Data: 2011-02-04 15:06:08
Autor: Tomek Debinski
[...]
OK. Pisałem o tych modelach bo jestem przyzwyczajony do Ericsson'ów (obecnie SE).

Jeśli chodzi o zastosowania:
- rozmowy tel
- SMS/MMS
- email
- fotki
- WWW i RSS
- rozrywka w wolnej chwili

Data: 2011-02-04 18:57:24
Autor: spa
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?

Użytkownik "Tomek Debinski" <tomekjd@go2.pl> napisał w wiadomości news:iih14f$7l3$1news.task.gda.pl...
- rozmowy tel
- SMS/MMS
- email
- fotki
- WWW i RSS
- rozrywka w wolnej chwili

Masz dotykowca? Jesteś ze smartfona zadowolony? Używasz na ulicy w pełnym słońcu?
Jeśli smartfon ci potrzebny bierz xperia x10 z wymienionej listy.
Jak ci zbędny, wybierz coś z fizycznymi klawiszami

Data: 2011-02-04 22:10:14
Autor: Tomek Debinski
Użytkownik "spa" <sp@am.er> napisał w wiadomości
Masz dotykowca? Jesteś ze smartfona zadowolony? Używasz na ulicy w pełnym słońcu?
Jeśli smartfon ci potrzebny bierz xperia x10 z wymienionej listy.
Jak ci zbędny, wybierz coś z fizycznymi klawiszami
Nie mam dotykowca/smartfona ale chciałbym mieć.

Data: 2011-02-05 05:16:32
Autor: Janeo
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
On 4 Lut, 22:10, "Tomek Debinski" <tome...@go2.pl> wrote:
Nie mam dotykowca/smartfona ale chcia bym mie .
Uwazaj, bo jak juz bedziesz mial dotykowca, to zechcesz nim rabnac o
sciane.

Data: 2011-02-05 15:25:19
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Jaki telefon wybrac - SE X10, X10 mini pro, Satio?
Janeo wrote:

On 4 Lut, 22:10, "Tomek Debinski" <tome...@go2.pl> wrote:

Nie mam dotykowca/smartfona ale chcia bym mie .

Uwazaj, bo jak juz bedziesz mial dotykowca, to zechcesz nim
rabnac o sciane.

W pelni zgoda, ale tylko jesli sie nabedzie jakis wynalazek
z ekranem "oporowym". Mialem okazje dosc krótko miec
mozliwosc tesów LG Cookie z oporowym - i faktycznie
dosc szbyko przychodzi ochota by poslac go "kursem
koliznym" na sciane.

Ale ekrany pojemnosciowe to calkiem inna klasa, tam to
kwestia "musniec" i wszystko chodzi. Jak jeszcze telefon
ma odpowiednio silne cpu to "responsywnosc" zabija,
w pozytywnym znaczeniu..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-02-05 14:29:46
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon wybrac - SE X10, X10 mini pro, Satio?
Dnia Sat, 5 Feb 2011 15:25:19 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
napisał(a):

[...]

twierdzisz, że ekran rezystywny zabiera moc obliczeniową silnego CPU?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2011-02-05 16:37:57
Autor: spammtrapp
W dniu 2011-02-05 15:29, Waldek Godel pisze:
[...]

Mysle ze sie pogubiles.

Data: 2011-02-05 15:44:04
Autor: f
Jaki telefon wybrac - SE X10, X10 mini pro, Satio?

Uzytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisal w wiadomosci news:iijmkl$l5t$1news.onet.pl...
Ale ekrany pojemnosciowe to calkiem inna klasa, tam to
kwestia "musniec" i wszystko chodzi. Jak jeszcze telefon

Chyba, ze jest mróz i chcemy cos z tym telefonem sensownego zrobic w sloneczny mrozny dzien
Przychodzi ochota wyslac go w kosmos

Data: 2011-02-05 15:00:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 5 Feb 2011 15:44:04 +0100, f napisał(a):

Chyba, ze jest mróz i chcemy cos z tym telefonem sensownego zrobic w sloneczny mrozny dzien

w słoneczny mroźny dzień możesz go jedynie rozwalić, a producent powie ci,
że to nie jest objęte gwarancją

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-02-05 22:56:56
Autor: JoteR
"Waldek Godel" napisał:

w słoneczny mroźny dzień możesz go jedynie rozwalić,

"Używać urządzenia w temperaturach z zakresu -20 do 50 st.C."
Fragment instrukcji od Wave 723. Optymistycznie pojechali z tą dolną granicą.

a producent powie ci, że to nie jest objęte gwarancją

A to powiedzą zawsze, niezależnie od tego, jaka była przyczyna i charakter uszkodzenia :-/

JoteR

Data: 2011-02-05 22:53:23
Autor: Waldek Godel

http://www.theregister.co.uk/2011/01/28/finland_iphone/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-02-05 15:54:30
Autor: J.F.
On Sat, 5 Feb 2011 15:44:04 +0100,  f wrote:
[...]

A jak z naklejeniem folii ochronnej czy precyzja wskazywania ? J.

Data: 2011-02-06 12:32:29
Autor: jalboss
W dniu 2011-02-05 15:54, J.F. pisze:
A jak z naklejeniem folii ochronnej czy precyzja wskazywania ?

Na C7 po naklejeniu folii nic sie nie zmieniło. Dalej jest świetny w dotykaniu :)
Jedyny problem z pojemnościowym ekranem to przy przeglądaniu netu i bardzo małych linkach. Trudno je wybrac a rysik jest nieprzydatny.
Co do mrozu to jakoś nie mam tego problemu, ale może ja mam jakieś super ciepłe paluchy ;)

Data: 2011-02-05 11:22:52
Autor: f

Użytkownik "Tomek Debinski" <tomekjd@go2.pl> napisał w wiadomości news:iihpvk$v72$1news.task.gda.pl...
Nie mam dotykowca/smartfona ale chciałbym mieć.

Poczytaj o właściwościach ekranów dotykowych
Jak nie jest ci potrzebna namiastka komputerka, to jest to wyrzucony pieniądz i dużo złości.
Jeszcze trzeba poczekać na rozwój technologii.

Data: 2011-02-05 14:23:24
Autor: Tomek Debinski
Użytkownik "f" <fs@cf.gh> napisał w wiadomości news:iij8ei$mta$1news.onet.pl...
Poczytaj o właściwościach ekranów dotykowych
Jak nie jest ci potrzebna namiastka komputerka, to jest to wyrzucony pieniądz i dużo złości.
Jeszcze trzeba poczekać na rozwój technologii.
Używałem już przez krótki okres czasu dotykowców teraz chcę mieć na stałe.

Data: 2011-02-04 12:26:23
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
Dnia Fri, 04 Feb 2011 13:20:15 +0100, J.F. napisał(a):

Bo SE sa dobre i tanie :-)

tanie są, ale niestety od pewnego czasu to value for money, czyli dostajesz
tyle ile płacisz - niewiele.
Ostatnie dobre sonyparkinsony to mniej więcej okolice k800i, może jeszcze
jedna generacja po.
A później to już przypadkowe modele z przypadkowymi systemami.

Jak te najnowsze, czyli Arc, Xperia Play czy NGP (w końcu to telefon) nie
pokażą dobrej jakości i sensownego wykonania plus później uczciwe wsparcie
- to ja im dalszych sukcesów na rynku nie wróżę.

Kwintesencją kpiny jaką stała się ta firma jest fakt, że chyba jedyny udany
telefon z tych które są na rynku - W100 - zrobiła im inna firma. I to z
typowo soniaczym logo Walkmana.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-02-04 15:03:05
Autor: Tomek Debinski
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
Kwintesencją kpiny jaką stała się ta firma jest fakt, że chyba jedyny udany
telefon z tych które są na rynku - W100 - zrobiła im inna firma. I to z
typowo soniaczym logo Walkmana.
Każdej firmie (czy to Nokia, SE, Samsung lub inne) ktoś inny produkuje, a nawet projektuje teleony. Więc nie jest to nic nowego.

Data: 2011-02-04 18:40:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 4 Feb 2011 15:03:05 +0100, Tomek Debinski napisał(a):

Każdej firmie (czy to Nokia, SE, Samsung lub inne) ktoś inny produkuje, a nawet projektuje teleony. Więc nie jest to nic nowego.

Nie pisałem, że to coś nowego. Pisałem, że trochę wstyd, że jeden z
przyjemniejszych telefonów robi firmie od lat PRODUKUJĄCEJ telefony inna
firma, dosyć zresztą powszechnie niezbyt dobrze oceniana.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-02-03 18:19:57
Autor: jalboss
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
O mini zapomnij - bateria to tragedia.
X10 do wzięcia.
Zresztą to zalezy od tego do czego ten telefon chcesz używać.
Ja mam C7 i też nie narzekam.

Data: 2011-02-04 10:58:10
Autor: Tomek Debinski
Użytkownik "jalboss" <jalboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości O mini zapomnij - bateria to tragedia.
X10 do wzięcia.
Zresztą to zalezy od tego do czego ten telefon chcesz używać.
Ja mam C7 i też nie narzekam.
A Satio? Słyszałem, że pierwsze modele były trefne, a ja później?

Nokia nie lubię i używam z przymusu (pracodawca).

Pozdr
T.

Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?