Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?

Data: 2011-02-03 18:19:57
Autor: jalboss
Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?
O mini zapomnij - bateria to tragedia.
X10 do wzięcia.
Zresztą to zalezy od tego do czego ten telefon chcesz używać.
Ja mam C7 i też nie narzekam.

Data: 2011-02-04 10:58:10
Autor: Tomek Debinski
Użytkownik "jalboss" <jalboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości O mini zapomnij - bateria to tragedia.
X10 do wzięcia.
Zresztą to zalezy od tego do czego ten telefon chcesz używać.
Ja mam C7 i też nie narzekam.
A Satio? Słyszałem, że pierwsze modele były trefne, a ja później?

Nokia nie lubię i używam z przymusu (pracodawca).

Pozdr
T.

Jaki telefon wybra? - SE X10, X10 mini pro, Satio?