Jaki telefon wybrać - play

Data: 2010-09-19 10:56:17
Autor: jQ
Jaki telefon wybrać - play
Noszę się z zamiarem przejścia do play. Dużo dzwonię, więc abonament już wybrałem - Play Premium lub Play Premium Internet. Pozostał wybór telefonu. Wiem, mogę sam przejrzec wszystkie po kolei i coś wybrac, ale może ktos z was z własnego doświadczenia mi coś doradzi. Co potrzebuję:
- to ma być telefon do pracy, głównie dzwonienia, a nie do szpanowania
- długo trzymająca bateria, żebym nie musiał go co kilka godzin ładować
- nie potrzebuję super aparatu foto, zajebistych głośniczków, walkmana i innych bzdurnych wodotrysków dla małolatów.
- ma mieć HSDPA i WiFi, bluetooth też się przyda, ale nie jest konieczny.
- Musi mieć prostą i wygodną al\plikację do ściągania poczty. Ważne, by telefon preferował łącznenie przez WiFi, jesli jest dotępne
- przyda się GPS
- dotykowy ekran może być, ale nie jest niezbędny. NIe chciałbym trafić drugi raz na coś takiego, jak HTC Diamond, gdzie dotykowy ekran był masakrą - potrafił uaktywnic się w trakcie rozmowy, albo przypadkiem w kieszeni.
- nie musi działać na systemie operacyjnym, może mieć wbudowany, dedykowany soft. Ważne, żeby był wygodny w obsłudze
- korzystam z kalendarza i zadań, nie korzystam z office-a na telefonie

Potraficie mi doradzić jakiś model, któremu powinienem się przyjrzeć?

Data: 2010-09-19 14:03:24
Autor: animka
Jaki telefon wybrać - play
W dniu 2010-09-19 10:56, jQ pisze:
[...]

Tu też możesz sobie dobrać to co potrzebujesz:
http://www.playmobile.pl/pl/telefony/szukaj/index.html

--
animka

Data: 2010-09-19 14:59:49
Autor: jQ
Jaki telefon wybrać - play

[...]

Oo, król trolli się pojawił
Naprawdę? Tak ciężko jest się nauczyć czytać ZE ZROZUMIENIEM?
Cytuję:

Data: 2010-09-19 15:17:44
Autor: ALEX
Jaki telefon wybrać - play
W dniu 19-09-10 14:59, jQ pisze:

Oo, król trolli się pojawił

Jak już to *królowa* ;-P

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-20 18:22:50
Autor: TGor
Jaki telefon wybrać - play
On 2010-09-19 14:59, jQ wrote:

Cytuję:
"Wiem, mogę sam przejrzec wszystkie po kolei i coś wybrac, ale może ktos
z was z
własnego doświadczenia mi coś doradzi."

Czyli po polsku: "jestem leniem, nie chce mi się samemu pomacać, ale na pewno jakiś łoś-naiwniak zrobi to za mnie..."

TG

Data: 2010-09-19 15:54:24
Autor: z
Jaki telefon wybrać - play
animka pisze:

Tu też możesz sobie dobrać to co potrzebujesz:
http://www.playmobile.pl/pl/telefony/szukaj/index.html

Ta strona jest nie przydatna. Połowy z tych tel nie ma i nie będzie.
Trzeba pójść do przynajmniej 3 salonów i dokładnie wypytać które są dostępne. Trenowałem na własnej skórze.

Data: 2010-09-21 01:32:11
Autor: Bazyl
Jaki telefon wybrac - play
Użytkownik "jQ" <jQ@spam.eu> napisał w wiadomości news:i74j7i$8hr$1inews.gazeta.pl...
Noszę się z zamiarem przejścia do play. Dużo dzwonię, więc abonament już - dotykowy ekran może być, ale nie jest niezbędny. NIe chciałbym trafić drugi

Jezeli nie musisz miec dotykowego ekranu i nie zalezy Ci na fotkach w dobrej jakosci to moge Ci polecic
z wlasnego doswiadczenia Nokie E52, z ktorej korzystam intensywnie od ponad 8 miesiecy. Wydajna bateria, Dobra jakosc rozmow, GPS, Symbian i te sprawy. Pracuje z kontem pocztowym na GMail i w telefonie uzywam protokolu IMAP. Nie mam zadnych zastrzezen co do obslugi maili. Po aktualizacji firmware
bez problemu dzialaja mapy na G. oraz na S. wiec uzywam tego telefonu takze jako podstawowej nawigacji.

Polecam E52 lub ewentualnie nowsza siostre E72 jezeli potrzebujesz klawiatury QWERTY

--
B.

Data: 2010-09-21 01:20:21
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon wybrac - play
Dnia Tue, 21 Sep 2010 01:32:11 +0200 (CET), Bazyl napisał(a):

[...]

Lepiej się sprawdza E71 - ten dotykowy pad w E72 jest strasznie wkurzający.
Przy okazji będzie tańszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-23 16:10:58
Autor: Grzegorz S
Jaki telefon wybrac - play
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Lepiej się sprawdza E71 - ten dotykowy pad w E72 jest strasznie wkurzający.

Wkurzający pod jakim względem?
Poza tym - zawsze można go wyłączyć.

--
gs

Data: 2010-09-25 14:38:11
Autor: jQ
Jaki telefon wybrac - play

Użytkownik "Grzegorz S" <gs@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:1T78ij3iIkkmNca3.gs20787akson.sgh.waw.pl...
Wkurzający pod jakim względem?
Poza tym - zawsze można go wyłączyć.
Co też uczyniłem :-)
A wkurzał mnie też - chcąc wcisnąć go, lub klawisz "w górę", często przy okazji przesuwałem tym touchpadem strzałkę

Data: 2010-09-21 04:03:39
Autor: jQ
Jaki telefon wybrac - play
On 21 Wrz, 01:32, "Bazyl" <m...@dzhlilfw.pl> wrote:
Polecam E52 lub ewentualnie nowsza siostre E72 jezeli potrzebujesz klawiatury QWERTY
No więc zdecydowałem się na E72. Wahałem się jeszcze nad wyborem C6,
ale po pierwsze nie ma go chwilowo w Play, po drugie mialem okazję go
potrzymać w łapce w salonie innego operatora i jakoś mnie nie
przekonała. A E72 mam drugi dzień i póki co wygląda mi na to, że będę
zadowolony z wyboru :) Nawet touch-pada dało się wyłączyć ;)

Jaki telefon wybrać - play