Jaki telefon wybrac - play

Data: 2010-09-21 01:32:11
Autor: Bazyl
Jaki telefon wybrac - play
Użytkownik "jQ" <jQ@spam.eu> napisał w wiadomości news:i74j7i$8hr$1inews.gazeta.pl...
Noszę się z zamiarem przejścia do play. Dużo dzwonię, więc abonament już - dotykowy ekran może być, ale nie jest niezbędny. NIe chciałbym trafić drugi

Jezeli nie musisz miec dotykowego ekranu i nie zalezy Ci na fotkach w dobrej jakosci to moge Ci polecic
z wlasnego doswiadczenia Nokie E52, z ktorej korzystam intensywnie od ponad 8 miesiecy. Wydajna bateria, Dobra jakosc rozmow, GPS, Symbian i te sprawy. Pracuje z kontem pocztowym na GMail i w telefonie uzywam protokolu IMAP. Nie mam zadnych zastrzezen co do obslugi maili. Po aktualizacji firmware
bez problemu dzialaja mapy na G. oraz na S. wiec uzywam tego telefonu takze jako podstawowej nawigacji.

Polecam E52 lub ewentualnie nowsza siostre E72 jezeli potrzebujesz klawiatury QWERTY

--
B.

Data: 2010-09-21 01:20:21
Autor: Waldek Godel
Jaki telefon wybrac - play
Dnia Tue, 21 Sep 2010 01:32:11 +0200 (CET), Bazyl napisał(a):

[...]

Lepiej się sprawdza E71 - ten dotykowy pad w E72 jest strasznie wkurzający.
Przy okazji będzie tańszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-23 16:10:58
Autor: Grzegorz S
Jaki telefon wybrac - play
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Lepiej się sprawdza E71 - ten dotykowy pad w E72 jest strasznie wkurzający.

Wkurzający pod jakim względem?
Poza tym - zawsze można go wyłączyć.

--
gs

Data: 2010-09-25 14:38:11
Autor: jQ
Jaki telefon wybrac - play

Użytkownik "Grzegorz S" <gs@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:1T78ij3iIkkmNca3.gs20787akson.sgh.waw.pl...
Wkurzający pod jakim względem?
Poza tym - zawsze można go wyłączyć.
Co też uczyniłem :-)
A wkurzał mnie też - chcąc wcisnąć go, lub klawisz "w górę", często przy okazji przesuwałem tym touchpadem strzałkę

Data: 2010-09-21 04:03:39
Autor: jQ
Jaki telefon wybrac - play
On 21 Wrz, 01:32, "Bazyl" <m...@dzhlilfw.pl> wrote:
Polecam E52 lub ewentualnie nowsza siostre E72 jezeli potrzebujesz klawiatury QWERTY
No więc zdecydowałem się na E72. Wahałem się jeszcze nad wyborem C6,
ale po pierwsze nie ma go chwilowo w Play, po drugie mialem okazję go
potrzymać w łapce w salonie innego operatora i jakoś mnie nie
przekonała. A E72 mam drugi dzień i póki co wygląda mi na to, że będę
zadowolony z wyboru :) Nawet touch-pada dało się wyłączyć ;)

Jaki telefon wybrac - play