Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?

Data: 2020-01-16 02:08:47
Autor: PlaMa
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Cześć.

Chciałbym podpowiedzieć mamie jaki telefon kupić. Ma voucher do Allegro, więc jesteśmy ograniczeni do oferty z tego serwisu, telefon ma być nowy, nieużywany, od firmy (rękojmia 2 lata) i wysłany z Polski. Telefon będzie używany do internetu, muzyki mp3/spotify, radia, Jakdojadę i google maps. Ma się nie mulić w codziennym użytkowaniu oraz powyższych oraz (prośba ode mnie*) być prosty, bezobsługowy, wytrzymały na jakieś nieprzesadne upadki i solidny (nie padający bez powodu). Kwota 400-500zł.

Tacie załatwiłem Redmi 7 3/32 i mamie nawet odpowiada. W tej kwocie to raczej nie ogarniemy chyba 3/32 ale myślę, że 16GB pamięci i 2GB RAM powinno jej wystarczyć? Jak myślicie? Co innego niż R7? Jestem jakiś rok do tyłu z telefonami i nie wiem co jej podpowiedzieć.

* mam 200km do rodziców, więc nie za bardzo mogę robić za serwisanta, który wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność i wytrzymałość :D

Data: 2020-01-16 03:13:51
Autor: Animka
W dniu 2020-01-16 o 02:08, PlaMa pisze:
[...]

Instrukcji obsługi nie otrzymali? To jest lepsze. bo jest napisane krok po kroku co należy zrobić jakby co.

--
animka

Data: 2020-01-18 20:02:01
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-16 o 03:13, Animka pisze:

Instrukcji obsługi nie otrzymali? To jest lepsze. bo jest napisane krok po kroku co należy zrobić jakby co.

Qe?

Data: 2020-01-16 06:51:49
Autor: J.F.
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e1fb7e2$0$540$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

no nie wiem, nie wiem - jak sie rozpedzi, to tych 16GB szybko wyczerpie,
szczegolnie, ze to pewnie 8 zostało. Ale moze karte dolozysz.

* mam 200km do rodziców, więc nie za bardzo mogę robić za serwisanta, który wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność i wytrzymałość :D

To zobacz czy na youtubie sa filmy szkoleniowe, bo android to jednak troche wiecej wymaga do obslugi.

P.S. Mam ulefona ... to sie jednak troche wiesza ...

J.

Data: 2020-01-16 03:03:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
polowac na okazje redmi 7/8 3/32 wersji 2GB aktualnie juz bym nie kupil

Data: 2020-01-18 20:04:53
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-16 o 06:51, J.F. pisze:

no nie wiem, nie wiem - jak sie rozpedzi, to tych 16GB szybko wyczerpie,
szczegolnie, ze to pewnie 8 zostało. Ale moze karte dolozysz.

Tak, oczywiście. Karta 32GB już jest przygotowana :)

To zobacz czy na youtubie sa filmy szkoleniowe, bo android to jednak troche wiecej wymaga do obslugi.

No spokojnie. To jej 3 albo 4 android :D Podstawy ma. Chodzi o to, że wszystko ma chodzić z pudełka i być w miarę przemyślane a nie: "Zainstalujcie customa, tam w devopcjach ustawcie taki parametr, żeby po odpaleniu konsoli z dostępem do roota można była zaznaczyć parametr, który pozwoli wysłać mmsa " :)

P.S. Mam ulefona ... to sie jednak troche wiesza ...

:/

Data: 2020-01-16 11:13:14
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 16.01.2020 PlaMa <barakady@wp.pl> napisał/a:

Tacie załatwiłem Redmi 7 3/32 i mamie nawet odpowiada. W tej kwocie to raczej nie ogarniemy chyba 3/32 ale myślę, że 16GB pamięci i 2GB RAM powinno jej wystarczyć? Jak myślicie? Co innego niż R7? Jestem jakiś rok

Można jeszcze rozważyć Redmi S2 (3/32) w tym zakresie cenowym.

Data: 2020-01-18 20:05:24
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-16 o 12:13, Dominik Ałaszewski pisze:

[...]

Przyjrzę się - dzięki.

Data: 2020-01-16 13:55:39
Autor: collie
W dniu 16.01.2020 o 02:08, PlaMa pisze:

[...]

Motorola Moto G6 Play, 3/32 GB, 5.7", wyjmowana bateria 4000 mAh, 499 zł.

Data: 2020-01-18 20:07:05
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-16 o 13:55, collie pisze:

Motorola Moto G6 Play, 3/32 GB, 5.7", wyjmowana bateria 4000 mAh, 499 zł.

Dzięki, chociaż wydaje mi się, że pomimo 3GB RAM to słabszy sprzęt od Redmi 7 2/16.

Data: 2020-01-16 15:14:51
Autor: z
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Redmi 6 jest mniejsze (zaleta) i ładniejsze

Data: 2020-01-18 20:08:06
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-16 o 15:14, z pisze:
Redmi 6 jest mniejsze (zaleta) i ładniejsze

Wygląd Redmi 7 mamie odpowiada :]

Data: 2020-01-19 11:06:47
Autor: z
W dniu 2020-01-18 o 20:08, PlaMa pisze:

Wygląd Redmi 7 mamie odpowiada :]

Mojemu synowi też ;-)

Konkludując: Redmi 6 i Redmi 7 załatwiają zapotrzebowanie zwykłych, normalnych Kowalskich co wydają na telefon max 500 zł

Amen ;-)

Data: 2020-01-19 12:29:45
Autor: collie
W dniu 19.01.2020 o 11:06, z pisze:

[...]

W rzeczy samej, na dzień dobry nakładka MIUI
zeżre te nędzne 2 GB RAM na amen. Mamuśce może
do dzwonienia te telefony wystarczą, ale synek
będzie płakał, że w grach lagi. Obecnie dla
dziecka 4 GB RAM to minimum. Kto ma dziecko
ten wie, że tak naprawdę potrzebuje ono telefonu
z najwyższej półki. Jak chcesz wpędzić własne
dziecko w depresję, to kup mu Redmi z 2/16 GB. ;)

Data: 2020-01-19 15:55:41
Autor: z
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Wiem że ironia ale są tacy co myślą tak na serio ;-)

Dla nich napiszę:

Jak dzieciak chce grać na takim malutkim ekraniku to lepiej dla niego żeby się zniechęcił ;-) Głowa wtedy waży 27 kg.

Jak już się uprze to posiądzie wiedzę że najlepiej gra się na PCecie (nawet nie na xboxach bo to nieropłacalne) w grupie klasowej na stimach srimach ;-).
TAKIE CZASY.
Tu się wydaje prawdziwe pieniądze. ;-)
Lepiej wydać 2-3 tysie (jak już) MĄDRZEJ niż na smartfona.

Komputer kosztował 3 tysie 4 lata temu. Jeszcze daje radę.

Data: 2020-01-19 16:10:34
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jan 2020 15:55:41 +0100  doszła do mnie wiadomość  <5e246ded$0$507$65785112@news.neostrada.pl>  od z <z@z.pl>  :
[...]

Zawsze możesz zrobić tak, jak to zrobiL Terry Gilliam w filmie Brazil:
https://youtu.be/esSUJJmlPPI?t=51

Data: 2020-01-17 13:07:06
Autor: xxx
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
PlaMa has brought this to us :
[...]

Może w tej cenie moto one ogarniesz. Sam posiadam.
4/64 snap 625, czysty adnroid z comiesięcznymi aktualizacjami zabezpieczeń.
2/16 w perspektywie używania przez 2 lata bym nie kupował. Minimum to 3/32.

Data: 2020-01-18 20:09:22
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-17 o 13:07, xxx pisze:

Może w tej cenie moto one ogarniesz. Sam posiadam.

Bez szans.

Data: 2020-01-17 15:21:49
Autor: WAM
On Thu, 16 Jan 2020 02:08:47 +0100, PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:

google maps. Ma się nie mulić w codziennym użytkowaniu oraz powyższych oraz (prośba ode mnie*) być prosty, bezobsługowy, wytrzymały na jakieś nieprzesadne upadki i solidny (nie padający bez powodu). Kwota 400-500zł.
Dorzuć 37 zł
https://allegro.pl/oferta/asus-zenfone-3-ze552kl-4-128gb-dual-sim-5-5-hd-8801761833

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-01-18 20:16:04
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-17 o 15:21, WAM pisze:

Dorzuć 37 zł
https://allegro.pl/oferta/asus-zenfone-3-ze552kl-4-128gb-dual-sim-5-5-hd-8801761833

Słabszy procek, więcej ramu, mniejszy ekran, większa rozdzielczość, mniejsza bateria, więcej pamięci, brak B20, starszy system. Sam nie wiem :/

Data: 2020-01-18 20:19:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?

"WAM" ang32f552o53fed7ro2021j5hctgnukuu2@4ax.com

Dorzuć 37 zł
https://allegro.pl/oferta/asus-zenfone-3-ze552kl-4-128gb-dual-sim-5-5-hd-8801761833

 - 3 Ah
 - 600 nitów
 - 5.5" IPS

Ładowane 3 razy dziennie i 2 razy nocnie... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2020-01-19 19:57:10
Autor: WAM
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
On Sat, 18 Jan 2020 20:19:13 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

Fakt, pomylilem modele. Mial byc ZE553KL :) Przepraszam. Tam bateria
trzyma mi mega dlugo, a uzywam oj uzywam.

WAM

Data: 2020-01-19 22:39:48
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-19 o 19:57, WAM pisze:

Fakt, pomylilem modele. Mial byc ZE553KL :) Przepraszam.

To nawet nie stoi przy zakładanym budżecie :)

Data: 2020-01-21 14:52:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?

"PlaMa" 5e24cce8$0$512$65785112@news.neostrada.pl

Fakt, pomylilem modele. Mial byc ZE553KL :) Przepraszam.

To nawet nie stoi przy zakładanym budżecie :)

 - 5 h
 - 5.5" AMOLED
 - 4 GiB i 64 GB

Ale kosztuje tałzena pln...

   https://www.ceneo.pl/52181785#tab=spec

GG5 -- spadek ;) z głowy na beton wytrzyma...

-=-

IMO dobry telefon, ale ja chcę większy ekran i DF w nawigowaniu...
Może chcę źle... Zbyt wiele...

Android 7 -- zapewne nagrywa rozmowy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-01-18 20:14:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?

"PlaMa" 5e1fb7e2$0$540$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie na długo wystarczy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2020-01-18 20:16:59
Autor: PlaMa
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?

Nie na długo wystarczy...

czego?

Data: 2020-01-19 09:45:26
Autor: xxx
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
PlaMa has brought this to us :

Nie na długo wystarczy...

czego?

Bo wymagania androida ciągle rosną, apki ze sklepu zajmują coraz więcej miejsca, pożerają więcej ramu. Tak jak pisałem wyżej na dzisiaj to minimum 3/32 do tego żeby normalnie używać telefonu, a nie się denerwować, i nie piszę tu o jakimś graniu tylko użytkowaniu na codzień. Tak w perspektywie używania go przez najbliższe 2 lata.
Bierz moto g6 play 3/32, miałem przez chwilę, całkiem sensowny telefon, z praktycznie czystym androidem.
Weźmiesz xiaomi z 2/16 z tą ociężałą nakładką miui to dopiero będzie udręka to używać przy tych zasobach.

Data: 2020-01-19 10:37:47
Autor: xxx
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
PlaMa formulated on sobota :

Nie na długo wystarczy...

czego?

Zresztą prosta sprawa, wejdź na popoularne sklepy typu x-kom, euro agd czy media expert, wpisujesz w wymaganiach cena max 500 i 3gb ramu i spokojnie coś znajdziesz, skoro te modele w sklepach są po tyle to na allegro droższe być nie powinny.
Patrzę choćby na x-kom masz nokia 4.2 z 3gb ramu za 499zł
Oppo A1K, htc desire 12s, i jeszcze jakiś myphone i kruger and matz, tych dwóch ostatnich nie brałbym pod uwagę w ogóle.
Jak szukałem telefonu dla siebie to sobie na każdym sklepie taki skrót zrobiłem i szybko wiedziałem co warto wziąć.

Data: 2020-01-19 23:03:47
Autor: radekp@konto.pl
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Sun, 19 Jan 2020 10:37:47 +0100, w
<5e242375$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, xxx <xxx@xxx.xxx> napisał(-a):

[...]

A z ali to 3GB kupisz nawet w granicach 80-90$ albo i jeszcze mniej.

Data: 2020-01-20 10:15:31
Autor: radekp@konto.pl
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Sun, 19 Jan 2020 23:03:47 +0100, w
<9gk92ftol56vav3ocr0t3f1bnse0ktebcq@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

A z ali to 3GB kupisz nawet w granicach 80-90$ albo i jeszcze mniej.

A nawet 4GB:
https://www.banggood.com/SHARP-AQUOS-S2C10-Global-Version-5_5-Inch-FHD-NFC-Android-8_0-4GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-630-Octa-Core-2_2GHz-4G-Smartphone-p-1442887.html?utm_design=147&utm_source=emarsys&utm_medium=mail_promo200117_email&utm_campaign=newsletteremarsys&utm_content=talis&sc_src=email_4120414&sc_eh=c3cc7ea6acf73b9f1&sc_llid=290341&sc_lid=171063836&sc_uid=ftO7GDMcNQ&ID=224&cur_warehouse=HK

Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?