Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?

Data: 2020-01-16 06:51:49
Autor: J.F.
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e1fb7e2$0$540$65785112@news.neostrada.pl...
Chciałbym podpowiedzieć mamie jaki telefon kupić. Ma voucher do Allegro, więc jesteśmy ograniczeni do oferty z tego serwisu, telefon ma być nowy, nieużywany, od firmy (rękojmia 2 lata) i wysłany z Polski. Telefon będzie używany do internetu, muzyki mp3/spotify, radia, Jakdojadę i google maps. Ma się nie mulić w codziennym użytkowaniu oraz powyższych oraz (prośba ode mnie*) być prosty, bezobsługowy, wytrzymały na jakieś nieprzesadne upadki i solidny (nie padający bez powodu). Kwota 400-500zł.

Tacie załatwiłem Redmi 7 3/32 i mamie nawet odpowiada. W tej kwocie to raczej nie ogarniemy chyba 3/32 ale myślę, że 16GB pamięci i 2GB RAM powinno jej wystarczyć?

no nie wiem, nie wiem - jak sie rozpedzi, to tych 16GB szybko wyczerpie,
szczegolnie, ze to pewnie 8 zostało. Ale moze karte dolozysz.

* mam 200km do rodziców, więc nie za bardzo mogę robić za serwisanta, który wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność i wytrzymałość :D

To zobacz czy na youtubie sa filmy szkoleniowe, bo android to jednak troche wiecej wymaga do obslugi.

P.S. Mam ulefona ... to sie jednak troche wiesza ...

J.

Data: 2020-01-16 03:03:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
polowac na okazje redmi 7/8 3/32 wersji 2GB aktualnie juz bym nie kupil

Data: 2020-01-18 20:04:53
Autor: PlaMa
W dniu 2020-01-16 o 06:51, J.F. pisze:

no nie wiem, nie wiem - jak sie rozpedzi, to tych 16GB szybko wyczerpie,
szczegolnie, ze to pewnie 8 zostało. Ale moze karte dolozysz.

Tak, oczywiście. Karta 32GB już jest przygotowana :)

To zobacz czy na youtubie sa filmy szkoleniowe, bo android to jednak troche wiecej wymaga do obslugi.

No spokojnie. To jej 3 albo 4 android :D Podstawy ma. Chodzi o to, że wszystko ma chodzić z pudełka i być w miarę przemyślane a nie: "Zainstalujcie customa, tam w devopcjach ustawcie taki parametr, żeby po odpaleniu konsoli z dostępem do roota można była zaznaczyć parametr, który pozwoli wysłać mmsa " :)

P.S. Mam ulefona ... to sie jednak troche wiesza ...

:/

Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?