Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

Data: 2016-09-06 16:45:21
Autor: wieslav
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
Witam.
Przejrzałem juz chyba z pół internetu i w sumie nic to nie dało. Jestem
zmuszony poprosić grupowiczów o pomoc.
Znudziło mi sie już nosić 2 telefony więc zacząłem szukać 1 aparatu  z dual
sim ale aktywnym tzn. jeśli w danym momencie z kimś rozmawiam na karcie nr 1
i w tym samym momencie ktoś inny dzwoni na kartę nr 2 to dzwoniący słyszy
sygnał zajętości a ja dostaję informację, że ktoś próbuje się do mnie
dodzwonić.
Jest trochę telefonów z dualami ale w opisach i ocenach brak tych informacji
o które mi chodzi.
Bez znaczenia dla mnie jaki to bedzie telefon klasyczny czy smartfon. W
sumie to nawet chyba bym wolał klasykę z klawiszami. Oczywiście w takim
telefonie powinna być opcja przeniesienia kontaktów z innego telefonu. No i
oczywiście wersja z niższej półki cenowej....
Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2016-09-06 20:39:33
Autor: P.B.
Dnia Tue, 6 Sep 2016 16:45:21 +0200, wieslav napisał(a):

Jest trochę telefonów z dualami ale w opisach i ocenach brak tych informacji
o które mi chodzi.

Jako jeden z niewielu Asus Zenfone 2. Niestety warunku niższej półki
cenowej to on nie spełnia: http://www.ceneo.pl/37121492 Były też takie Samsungi Duos - ale to raczej zabytki. Musiałbyś używanego
poszukać.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-09-07 08:33:00
Autor: wieslav

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13rqxf8yehrrk$.1stgm6xy56jzg$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -
Nie do końca wszystko jest z tym dual simem ok:
http://www.tabletowo.pl/2015/05/12/recenzja-opinia-test-asusa-zenfone-2-ze551ml/2/
No ale rzeczywiście dla mnie za duzy i za drogi!

Były też takie Samsungi Duos - ale to raczej zabytki. Musiałbyś używanego
poszukać.
-- -- -- -
 Nie odrzucam takiej opcji. Tylko abym wiedział który konkretnie model spełni moje oczekiwania?
Liczyłem na większy odzew. Widocznie ta opcja nie jest jednak tak popularna? Może jeszcze ktoś coś napisze bo ma taki aparat i potestuje?
Pozdr
Wieslav

Data: 2016-09-09 00:33:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

"P.B." 13rqxf8yehrrk$.1stgm6xy56jzg$.dlg@40tude.net

Jako jeden z niewielu Asus Zenfone 2.

Asus Max chyba też to ma -- niedawno ,,odkryłem'' w ustawieniach.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-10 08:03:48
Autor: Majka
[...]

1. Pytanie o ASUSa:
pierwsza karta do internetu AERO i druga najnormalniejszy Orange - czy to zadziała? Czy będą jakieś ograniczenia?

2. Dotyczy SAMSUNGów dual sim DUOS/DUOZ:
Mam i polecam C-5212. Od 2008 roku. Bateria do dziś trzyma nienajgorzej, telefon prosty, zmiana karty głównej do wybierania numerów prosta - jeden klawisz, czyli jeden palec. Pancernej budowy, upadki mu nie straszne.
Dwa normalne sloty na simy plus slot na microSD, tylko nie wiem do jakiej wielkości, u mnie działał z 16GB.

Majka

Data: 2016-09-11 16:08:19
Autor: wieslav

Użytkownik "Majka" <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisał w wiadomości news:10231a8d-effd-438f-95ba-bfc98f2e07cbgooglegroups.com...

[...]

Majka, napisz jak działa ten telefon. Tzn. czy druga karta jest rozłaczana jak masz rozmowę i czy jeśli ktoś dzwoni to masz jakiś sygnał, możesz zawiesić rozmowę prowadzoną i odebrać przychodzącą z karty na której nie prowadzisz rozmowy? Czy do tego telefonu da się bez problemu przenieść kontakty z innej marki telefonu. Czy fon posiada możliwość przypisania do każdego kontaktu innego dzwonka oraz czy jest możliwość przypisania wybierania do poszczególnych klawiszy od 1 do 9?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Chociaż jak zauważyłem - raczej niestety nie jest osiągalny..... Więc i tak lipa...
Pozdr
Wiesłav

Data: 2016-09-07 10:22:10
Autor: radekp@konto.pl
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
Tue, 6 Sep 2016 16:45:21 +0200, w <nqmkn2$6eo$1@mx1.internetia.pl>, "wieslav"
<wieslav54@wp.pl> napisał(-a):

[...]

Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się, że tak to właśnie powinno
być zrobione. A jak jest?

Data: 2016-09-07 12:10:03
Autor: wieslav

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się, że tak to właśnie
powinno
być zrobione. A jak jest?
 W niektórych modelach wybiera się która karta ma działać. W innych działąją
obydwie ale w momencie połączenia druga jest rozłaczana i dla dzwoniącego
jest sygnał, że abonent niedostepny.
A mnie chodzi o to aby podczas rozmowy z jednej karty widział/szłyszał, że
ktoś próbuje się ze mną połączyć i wtedy albo zawieszam dotychczasowe
połaczenie i odbieram przychodzące z drugiej karty albo kończę pierwsze
połączenie i odbieram lub oddzwaniam na drugie....
Pozdr
Wieslav

Data: 2016-09-07 12:46:56
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 12:10, wieslav pisze:

W niektórych modelach wybiera się która karta ma działać. W innych działąją
obydwie ale w momencie połączenia druga jest rozłaczana i dla dzwoniącego
jest sygnał, że abonent niedostepny.

Przyłączam się do zdziwienia że w XXI wieku można sprzedawać taki "kwas" :-)

Data: 2016-09-07 12:56:15
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57cff022$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ucho masz ciagle jedno.
Pelny dual wymaga podwojnego ukladu radiowego, chyba moze sie wzajemnie zaklocac, a przeciez i tak dwoch rozmow naraz nie zrobisz...

J.

Data: 2016-09-07 13:07:22
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 12:56, J.F. pisze:

Pelny dual wymaga podwojnego ukladu radiowego, chyba moze sie wzajemnie
zaklocac, a przeciez i tak dwoch rozmow naraz nie zrobisz...

Tłumaczenie z zakłóceniami mnie nie przekonuje ale pewnie się nie znam :-)

Pierwszy głupi pomysł: :-)
skleić ze sobą dwa telefony płaskie/wąskie?? (galaxyS2 jest dość płaski (sorry za monotematyczność) czy SEC510.
Drugi mądrzejszy:
Nie da się tego obsłużyć przez przekierowania?
Kiedyś to było nie opłacalne bo chyba buliło się w obie strony ale dzisiaj?

Data: 2016-09-07 13:27:03
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57cff4ed$0$12541$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W zwyklym systemie GSM separacja jest dwojaka - czestotliwosci nadawania i odbierania sa inne, oraz ... czasowa, telefon naprzemian nadaje pakiet i odbiera.
Wiec na czas nadawania pakietu mozna odbiornik zablokowac i wlasnych smieci nie lapac.

A jak masz dwie sieci, to przypadkiem moga sie czasy nadawania w jednym pokryc z odbiorem w drugim. I mimo roznych czestotliwosci nie tak latwo silny sygnal odfitrowac (a jednak NTM potrafil).

Ale potem przeszliszmy na lepsze systemy, UMTS, LTE, tam to juz sie gubie jak jest :-)

Pierwszy głupi pomysł: :-)
skleić ze sobą dwa telefony płaskie/wąskie?? (galaxyS2 jest dość płaski (sorry za monotematyczność) czy SEC510.

No i tak sie czesto konczy, bez sklejania, co ma tez te zalete, ze sa dwie baterie :-)

Drugi mądrzejszy:
Nie da się tego obsłużyć przez przekierowania?
Kiedyś to było nie opłacalne bo chyba buliło się w obie strony ale dzisiaj?

Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.
Poza tym - sms nie przekierujesz ...

J.

Data: 2016-09-07 15:04:10
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 13:27, J.F. pisze:
Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.

Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT

Poza tym - sms nie przekierujesz ...

I tu jestem znowu załamany nowoczesną technologią
ZAŁAMKA

PS. Przy okazji. Czy nadal można tak jak kiedyś w Erze mieć dwa aparaty na tym samy numerze (taka odwrotna sytuacja) Aktywny ten z którego się wykonało połączenie?

Data: 2016-09-07 15:12:43
Autor: wieslav

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:57d0104d$0$642$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-07 o 13:27, J.F. pisze:
Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.

Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT
-- -- -- -- -
Ale problem juz jest jak to nie jest abonament tylko na kartę ....

Pozdr
Wiesław

Data: 2016-09-07 20:12:49
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 15:12, wieslav pisze:
Ale problem juz jest jak to nie jest abonament tylko na kartę ....

UPS. Zapomniałem o tych przepełnionych nieufnością i strachem albo po prostu nie uświadomionych ;-)

Data: 2016-09-07 15:19:18
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57d0104d$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-07 o 13:27, J.F. pisze:
Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.
Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT

A polaczenia z przekierowan obejmuje ?

Poza tym - sms nie przekierujesz ...
I tu jestem znowu załamany nowoczesną technologią
ZAŁAMKA

no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie potrzebuja, bo by usluga byla :-)

PS. Przy okazji. Czy nadal można tak jak kiedyś w Erze mieć dwa aparaty na tym samy numerze (taka odwrotna sytuacja) Aktywny ten z którego się wykonało połączenie?

http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/uslugi/tandem

Z tym, ze z ta aktywnoscia to IMO inaczej bywalo, i mogla sie zmieniac niekontrolowanie, jesli oba byly wlaczone.
A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje drugi, czy sie pomylili w opisie ?

J.

Data: 2016-09-07 20:11:02
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 15:19, J.F. pisze:

A polaczenia z przekierowan obejmuje ?

Znaczy że ten NOLIMIT jest g... nie nolimit :-)

no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie
potrzebuja, bo by usluga byla :-)

Znaczy że operator nie jest elastyczny i nie zauważa potrzeb klientów :-)

A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje drugi,
czy sie pomylili w opisie ?

Wszystko dziadzieje :-)

Data: 2016-09-07 18:27:27
Autor: masti
z wrote:

no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie
potrzebuja, bo by usluga byla :-)

Znaczy że operator nie jest elastyczny i nie zauważa potrzeb klientów :-)

a co ma zrobić operator jak stadard GSM nie przewiduje takiej opcji?

Data: 2016-09-08 07:36:19
Autor: Mirek Ptak
[...]

Nie pomylili, ale trzeba to rozumieć inaczej :)
jeśli włączone są oba telefony to aktywny jest ten z którego wykonane było ostatnie połączenie, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z tego "nieaktywnego" wykonać połączenie i wtedy on się staje aktywnym.

Tak to w ogólności dział - przynajmniej u mnie :)
Rzadko teraz testuję, bo drugi sim jest w zwykle wyłączonej backupowej Noki E52.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2016-09-08 08:52:48
Autor: z
W dniu 2016-09-08 o 07:36, Mirek Ptak pisze:

[...]

I o to chodzi :-)
Jakie są tego koszty?

Data: 2016-09-08 11:12:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57d0f8d3$0$15202$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Klania sie czytanie bez zrozumienia (moje)
"Powiadomienie o otrzymaniu wiadomości tekstowej SMS lub o wiadomości w Poczcie głosowej dotrze tylko do telefonu,
który masz włączony
lub do tego, który w pierwszej kolejności uaktywnisz przez wybranie numeru 9600."

A teraz widze, ze to tylko powiadomienia dotra na ten, co sie pierwszy uaktywnil. Rozmowa moze przyjsc na drugi :-)

Pisanie bez zrozumienia tez sie klania - co to za powiadomienie o SMS ? :-)

J.

Data: 2016-09-07 16:47:31
Autor: re
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
A telekonferencja ? :-)

Data: 2016-09-07 20:13:45
Autor: z
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
W dniu 2016-09-07 o 16:47, re pisze:
A telekonferencja ? :-)

Trafiony zatopiony :-)

Data: 2016-09-09 00:37:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

"J.F." 57cff255$0$12556$65785112@news.neostrada.pl

Ucho masz ciagle jedno.

GSM i net -- jedno ucho...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 00:36:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

<radekp@konto.pl> ggjvsblcuij9mp6oi3u9qebiesqcsils3n@4ax.com

: Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się,
: że tak to właśnie powinno być zrobione. A jak jest?

Monster czasami (trudno mi zgadnąć, w jakich konkretnie
okolicznościach) gubił GSM gdy ciągnąłem coś netem...
Ogólnie różnie bywa z DS.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-11 15:41:23
Autor: sp5it
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
Przejrzałem juz chyba z pół internetu i w sumie nic to nie dało. Jestem
zmuszony poprosić grupowiczów o pomoc.

Tu jest lista: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.html
Pozdrawiam, M

Data: 2016-09-12 11:25:18
Autor: wieslav

Użytkownik "sp5it" <via@qrz.com> napisał w wiadomości news:XnsA680B3F323F3Dsp5it127.0.0.1...
Tu jest lista: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.html

Z tym, że jak wyczytałem - współpraca z Aero to nie to samo co praca jednocześnie z 2 kartami komórki i raczej nie ma co się tym zestawieniem sugerować.
Co nie znaczy, że dziekuję bardzo. Wielu się to przyda.
 Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2016-09-12 12:44:54
Autor: J.F.
Użytkownik "wieslav"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nr5s6e$dr5$1@mx1.internetia.pl...
[...]

A nie jest tak, ze teraz znaczenie Aero2 spada ?
Wolno, a zamkna nie wiadomo kiedy.
W Virgin jest darmowe 300MB ... ale tez ciekawe na jak dlugo :)

J.

Jaki telefon z Dual Sim Acctive?