Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

Data: 2016-09-07 10:22:10
Autor: radekp@konto.pl
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
Tue, 6 Sep 2016 16:45:21 +0200, w <nqmkn2$6eo$1@mx1.internetia.pl>, "wieslav"
<wieslav54@wp.pl> napisał(-a):

Znudziło mi sie już nosić 2 telefony więc zacząłem szukać 1 aparatu  z dual
sim ale aktywnym tzn. jeśli w danym momencie z kimś rozmawiam na karcie nr 1
i w tym samym momencie ktoś inny dzwoni na kartę nr 2 to dzwoniący słyszy
sygnał zajętości a ja dostaję informację, że ktoś próbuje się do mnie
dodzwonić.

Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się, że tak to właśnie powinno
być zrobione. A jak jest?

Data: 2016-09-07 12:10:03
Autor: wieslav

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się, że tak to właśnie
powinno
być zrobione. A jak jest?
 W niektórych modelach wybiera się która karta ma działać. W innych działąją
obydwie ale w momencie połączenia druga jest rozłaczana i dla dzwoniącego
jest sygnał, że abonent niedostepny.
A mnie chodzi o to aby podczas rozmowy z jednej karty widział/szłyszał, że
ktoś próbuje się ze mną połączyć i wtedy albo zawieszam dotychczasowe
połaczenie i odbieram przychodzące z drugiej karty albo kończę pierwsze
połączenie i odbieram lub oddzwaniam na drugie....
Pozdr
Wieslav

Data: 2016-09-07 12:46:56
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 12:10, wieslav pisze:

W niektórych modelach wybiera się która karta ma działać. W innych działąją
obydwie ale w momencie połączenia druga jest rozłaczana i dla dzwoniącego
jest sygnał, że abonent niedostepny.

Przyłączam się do zdziwienia że w XXI wieku można sprzedawać taki "kwas" :-)

Data: 2016-09-07 12:56:15
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57cff022$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ucho masz ciagle jedno.
Pelny dual wymaga podwojnego ukladu radiowego, chyba moze sie wzajemnie zaklocac, a przeciez i tak dwoch rozmow naraz nie zrobisz...

J.

Data: 2016-09-07 13:07:22
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 12:56, J.F. pisze:

Pelny dual wymaga podwojnego ukladu radiowego, chyba moze sie wzajemnie
zaklocac, a przeciez i tak dwoch rozmow naraz nie zrobisz...

Tłumaczenie z zakłóceniami mnie nie przekonuje ale pewnie się nie znam :-)

Pierwszy głupi pomysł: :-)
skleić ze sobą dwa telefony płaskie/wąskie?? (galaxyS2 jest dość płaski (sorry za monotematyczność) czy SEC510.
Drugi mądrzejszy:
Nie da się tego obsłużyć przez przekierowania?
Kiedyś to było nie opłacalne bo chyba buliło się w obie strony ale dzisiaj?

Data: 2016-09-07 13:27:03
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57cff4ed$0$12541$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W zwyklym systemie GSM separacja jest dwojaka - czestotliwosci nadawania i odbierania sa inne, oraz ... czasowa, telefon naprzemian nadaje pakiet i odbiera.
Wiec na czas nadawania pakietu mozna odbiornik zablokowac i wlasnych smieci nie lapac.

A jak masz dwie sieci, to przypadkiem moga sie czasy nadawania w jednym pokryc z odbiorem w drugim. I mimo roznych czestotliwosci nie tak latwo silny sygnal odfitrowac (a jednak NTM potrafil).

Ale potem przeszliszmy na lepsze systemy, UMTS, LTE, tam to juz sie gubie jak jest :-)

Pierwszy głupi pomysł: :-)
skleić ze sobą dwa telefony płaskie/wąskie?? (galaxyS2 jest dość płaski (sorry za monotematyczność) czy SEC510.

No i tak sie czesto konczy, bez sklejania, co ma tez te zalete, ze sa dwie baterie :-)

Drugi mądrzejszy:
Nie da się tego obsłużyć przez przekierowania?
Kiedyś to było nie opłacalne bo chyba buliło się w obie strony ale dzisiaj?

Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.
Poza tym - sms nie przekierujesz ...

J.

Data: 2016-09-07 15:04:10
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 13:27, J.F. pisze:
Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.

Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT

Poza tym - sms nie przekierujesz ...

I tu jestem znowu załamany nowoczesną technologią
ZAŁAMKA

PS. Przy okazji. Czy nadal można tak jak kiedyś w Erze mieć dwa aparaty na tym samy numerze (taka odwrotna sytuacja) Aktywny ten z którego się wykonało połączenie?

Data: 2016-09-07 15:12:43
Autor: wieslav

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:57d0104d$0$642$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-07 o 13:27, J.F. pisze:
Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.

Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT
-- -- -- -- -
Ale problem juz jest jak to nie jest abonament tylko na kartę ....

Pozdr
Wiesław

Data: 2016-09-07 20:12:49
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 15:12, wieslav pisze:
Ale problem juz jest jak to nie jest abonament tylko na kartę ....

UPS. Zapomniałem o tych przepełnionych nieufnością i strachem albo po prostu nie uświadomionych ;-)

Data: 2016-09-07 15:19:18
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57d0104d$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-07 o 13:27, J.F. pisze:
Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.
Ale to już żaden problem w dobie NOLIMIT

A polaczenia z przekierowan obejmuje ?

Poza tym - sms nie przekierujesz ...
I tu jestem znowu załamany nowoczesną technologią
ZAŁAMKA

no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie potrzebuja, bo by usluga byla :-)

PS. Przy okazji. Czy nadal można tak jak kiedyś w Erze mieć dwa aparaty na tym samy numerze (taka odwrotna sytuacja) Aktywny ten z którego się wykonało połączenie?

http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/uslugi/tandem

Z tym, ze z ta aktywnoscia to IMO inaczej bywalo, i mogla sie zmieniac niekontrolowanie, jesli oba byly wlaczone.
A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje drugi, czy sie pomylili w opisie ?

J.

Data: 2016-09-07 20:11:02
Autor: z
W dniu 2016-09-07 o 15:19, J.F. pisze:

A polaczenia z przekierowan obejmuje ?

Znaczy że ten NOLIMIT jest g... nie nolimit :-)

no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie
potrzebuja, bo by usluga byla :-)

Znaczy że operator nie jest elastyczny i nie zauważa potrzeb klientów :-)

A teraz jakies 9600 ... no, ciekawe - pierwszy aktywowany blokuje drugi,
czy sie pomylili w opisie ?

Wszystko dziadzieje :-)

Data: 2016-09-07 18:27:27
Autor: masti
z wrote:

no wiesz, to ma tez i druga strone medalu - widac klienci nie
potrzebuja, bo by usluga byla :-)

Znaczy że operator nie jest elastyczny i nie zauważa potrzeb klientów :-)

a co ma zrobić operator jak stadard GSM nie przewiduje takiej opcji?

Data: 2016-09-08 07:36:19
Autor: Mirek Ptak
[...]

Nie pomylili, ale trzeba to rozumieć inaczej :)
jeśli włączone są oba telefony to aktywny jest ten z którego wykonane było ostatnie połączenie, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z tego "nieaktywnego" wykonać połączenie i wtedy on się staje aktywnym.

Tak to w ogólności dział - przynajmniej u mnie :)
Rzadko teraz testuję, bo drugi sim jest w zwykle wyłączonej backupowej Noki E52.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2016-09-08 08:52:48
Autor: z
W dniu 2016-09-08 o 07:36, Mirek Ptak pisze:

[...]

I o to chodzi :-)
Jakie są tego koszty?

Data: 2016-09-08 11:12:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57d0f8d3$0$15202$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Klania sie czytanie bez zrozumienia (moje)
"Powiadomienie o otrzymaniu wiadomości tekstowej SMS lub o wiadomości w Poczcie głosowej dotrze tylko do telefonu,
który masz włączony
lub do tego, który w pierwszej kolejności uaktywnisz przez wybranie numeru 9600."

A teraz widze, ze to tylko powiadomienia dotra na ten, co sie pierwszy uaktywnil. Rozmowa moze przyjsc na drugi :-)

Pisanie bez zrozumienia tez sie klania - co to za powiadomienie o SMS ? :-)

J.

Data: 2016-09-07 16:47:31
Autor: re
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
A telekonferencja ? :-)

Data: 2016-09-07 20:13:45
Autor: z
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
W dniu 2016-09-07 o 16:47, re pisze:
A telekonferencja ? :-)

Trafiony zatopiony :-)

Data: 2016-09-09 00:37:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

"J.F." 57cff255$0$12556$65785112@news.neostrada.pl

Ucho masz ciagle jedno.

GSM i net -- jedno ucho...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 00:36:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

<radekp@konto.pl> ggjvsblcuij9mp6oi3u9qebiesqcsils3n@4ax.com

: Hmmm, nigdy nie miałem dualsima, ale wydawało mi się,
: że tak to właśnie powinno być zrobione. A jak jest?

Monster czasami (trudno mi zgadnąć, w jakich konkretnie
okolicznościach) gubił GSM gdy ciągnąłem coś netem...
Ogólnie różnie bywa z DS.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Jaki telefon z Dual Sim Acctive?