Jaki telefon z Dual Sim Acctive?

Data: 2016-09-11 15:41:23
Autor: sp5it
Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
Przejrzałem juz chyba z pół internetu i w sumie nic to nie dało. Jestem
zmuszony poprosić grupowiczów o pomoc.

Tu jest lista: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.html
Pozdrawiam, M

Data: 2016-09-12 11:25:18
Autor: wieslav

Użytkownik "sp5it" <via@qrz.com> napisał w wiadomości news:XnsA680B3F323F3Dsp5it127.0.0.1...
Tu jest lista: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.html

Z tym, że jak wyczytałem - współpraca z Aero to nie to samo co praca jednocześnie z 2 kartami komórki i raczej nie ma co się tym zestawieniem sugerować.
Co nie znaczy, że dziekuję bardzo. Wielu się to przyda.
 Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2016-09-12 12:44:54
Autor: J.F.
Użytkownik "wieslav"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nr5s6e$dr5$1@mx1.internetia.pl...
[...]

A nie jest tak, ze teraz znaczenie Aero2 spada ?
Wolno, a zamkna nie wiadomo kiedy.
W Virgin jest darmowe 300MB ... ale tez ciekawe na jak dlugo :)

J.

Jaki telefon z Dual Sim Acctive?