Jaki telefon zamiast 6210 ?

Data: 2009-03-14 09:55:31
Autor: bagno
Jaki telefon zamiast 6210 ?
Witam

Mam nadzieje, ze to odpowiednie miejsce na takie pytania.

Mam prehistoryczna nokie 6210 i doszedlem do wniosku, ze czas na zmiane. Praktycznie jedyne co mi
w niej przeszkadza to rozmiar i predkosc (a raczej wolnosc). Dodatkowo jak juz zmieniam to moze
przydalby sie bluetooth i jakis porzadniej dzialajacy slownik. W sumie telefonu uzywam do tego zeby gadac
i wysylac sms. Nie potrzebuje zadnych pedalskich dzwonikow mp3, kamer i innego szajsu. Nawet kolorowy
wyswietlacz nie jest mi chyba potrzebny.

Moze mi ktos polecic cos trwalego w niezbyt wygorowanej cenie ?

Data: 2009-03-14 11:00:19
Autor: ToMasz
Jaki telefon zamiast 6210 ?
bagno pisze:
[...]

obawiam sie ze cieżko bedzie znaleść telefon równie niezawodny i porządny jak Twoja stara nokia. Przez ostatnie lata przybyło telefonom wiele mało potrzebnych funkcji, ale sama funkcjonalność aparatu, jakość wykonania, żywotność baterii - spadła. Nieśmiało zaproponuje zebyś przejrzał oferte firm robiących pancerne telefony, ale tylko dlatego ze jest im blizej do 6210, niż do iPhona.
ToMasz

Data: 2009-03-14 11:13:34
Autor: martin
Jaki telefon zamiast 6210 ?

[...]

Ja swego czasu z tego telefonu przesiadałem się na 6230i i byłem zadowolony.

pozdrawiam

Data: 2009-03-14 11:57:05
Autor: bagno
Jaki telefon zamiast 6210 ?

Użytkownik "martin" <FORMS@pocztausunto.fm> napisał w wiadomości news:gpg03s$kts$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ehh pytanie tylko gdzie to kupic. Na allegro same "NOWE" w super oryginalnych
obudowach za 3zl. Nawiasem mowiac w porownaniu z ta 6210 wyglada dosyc
delikatnie.

pozdrawiam

Data: 2009-03-15 23:34:26
Autor: Jacek Erazmus
Jaki telefon zamiast 6210 ?
On 14 Mar, 11:57, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "martin" <FO...@pocztausunto.fm> napisał w wiadomościnews:gpg03s$kts$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

oryginalnych
obudowach za 3zl. Nawiasem mowiac w porownaniu z ta 6210 wyglada dosyc

Ja kupiłem żonie 6300 i jest bardzo zadowolona. Ja używam swojej 6230i
i nie zamierzam się z nią rozstać. Na początku miałem problemy z
softem - tel sam się wyłączał ale po 2 zmianach oprogramowania tel
funkcjonuje bez zarzutu.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-14 12:52:49
Autor: Adax
Jaki telefon zamiast 6210 ?
Ja swego czasu z tego telefonu przesiadałem się na 6230i i byłem
zadowolony.
pozdrawiam

dołączę się... :)  Na co się przesiąść z 6230i, już 3 rok go mam i czas zmienić...

Data: 2009-03-14 13:01:12
Autor: owp
Jaki telefon zamiast 6210 ?
[...]

Na E51. A jak potrzebujecie tylko gadać i sms-owac to jakąś budżetową Nokię 1xxx albo 2xxx

Data: 2009-03-15 20:11:12
Autor: martin
Jaki telefon zamiast 6210 ?
Na E51. A jak potrzebujecie tylko gadać i sms-owac to jakąś budżetową Nokię

Swieta prawda - podobną drogę przezylem z telefonami: 6210, 6310, 6230i, E51 cdn...

każdy ma swoje wady i zalety ale generalnie dobrze służą.

pozdrawiam

Data: 2009-03-14 18:29:02
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Jaki telefon zamiast 6210 ?
Adax wrote:
[...]

Genialny telefon, nie miałem się do czego przyczepić - zresztą całkiem słusznie nazywany następcą 6210...

Ja zmieniłem na E66 i jak do tej pory mogę przyczepić się tylko do baterii, która trzyma słabiutko, bo średnio dwa - trzy dni. Poza tym nie udało mi się znaleźć żadnych mankamentów: smartfon z silnym naciskiem na FON.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!