Jaki telefon zamiast E72

Data: 2012-05-04 15:21:31
Autor: Darek
Jaki telefon zamiast E72
Czy z jest jeszcze jakaś firma która dodaje mapy GPS całego świata za free?

Za darmo i dzialajace offline sa mapy OpenStreetMap np.w takim programiku dla Androida OsmAnd, ktory jest darmowy (z ograniczeniem do kilku plikow map, czyli obszar okolo 1-2 panstw a bez ograniczenia chyba 12 zl).
Nie wiem jak z dokladnoscia OpenStreetMap w roznych krajach, ale mapy OSM w tych bardziej cywilizowanych krajach pewnie maja podobna dokladnosc do OVI.
Niestety chyba zaden telefon z Androidem nie spelnia warunku dotyczacego dlugiego dzialania bez ladowania baterii. Pewnie wytrzyma przy wlaczonym GPS i wyswietlaczu maksymalnie kilka godzin (a wiekszosc pewnie znacznie krocej).
Zawsze mozna kupic jakis dodatkowy zewnetrzny zasilacz, albo kilka baterii na wymiane, ale wozenie tego na rowerze to niezbyt wygodne.
Nie mam pojecia, czy sa aplikacje wykorzystujace mapy OSM offline na innych systemach poza Androidem.

--

Jaki telefon zamiast E72