Jaki telewizor LCD?

Data: 2009-12-27 14:34:57
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor LCD?
Dnia 2009-12-27 13:17, *Piter S.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam,
czas wymienić stary telewizor kineskopowy na nowy LCD.
Mam pytanie, jaki model w granicach 1,5 - 2 tys. zł polecicie?
Ekran 32-37 cali, pokój długość ok. 4 m.

Polecam większy przy takiej odległości.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-27 14:56:29
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 27.12.2009 14:34, Mirek Ptak pisze:
[...]

nie wiem czy za taką kase kupi coś rozsądnego o większej przekątnej

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnome, compiz-fusion

Data: 2009-12-27 16:25:11
Autor: Piter S.
Jaki telewizor LCD?
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hh7nq0$ceh$2news.onet.pl...
[...]

Większy nie wchodzi w rachubę ze względu na miejsce montażu.
Chodzi mi o podpowiedź w kwestii konkretnych modeli (najlepiej wg własnych doświadczeń, a nie opisów prroducenta).

--
Piotr

Data: 2009-12-27 16:30:52
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 27.12.2009 16:25, Piter S. pisze:
[...]

Sony Bravia KDL-32V5500
Sony Bravia KDL-32S5600
Sony Bravia KDL-32W4000

Data: 2009-12-27 21:27:04
Autor: Piter S.
Jaki telewizor LCD?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b377d78$1news.home.net.pl...
[...]

Dzięki, fajne te modele. A coś z 37 cali dla porównania (byle cena do ok.2500) i nie musi być FullHD, wystarczy HDReady?

--
Piotrek

Data: 2009-12-28 00:17:51
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 27.12.2009 21:27, Piter S. pisze:

[...]

kupisz, jeden z nich na pewno zmieści się w tej cenie.

Data: 2009-12-28 20:14:51
Autor: Piter S.
Jaki telewizor LCD?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b37eae4$1news.home.net.pl...
[...]

A co powiesz o modelu Sony KDL-32S5550K. Jest dużo tańszy. Nie zależy mi na FullHD.

--
Piotrek

Data: 2009-12-29 00:14:57
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 28.12.2009 20:14, Piter S. pisze:
[...]

nie ma tylko karty sieciowej, ale za to trzeba dopłacić.
bedziesz zadowolony

Data: 2009-12-29 10:31:40
Autor: Piter S.
Jaki telewizor LCD?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b393c6d$1news.home.net.pl...
[...]

No i kupiłem Sony KDL-32S5550K.
Dzięki za porady.
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Zobaczę jak się spisuje.

--
Piotrek

Data: 2009-12-29 10:43:17
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 29.12.2009 10:31, Piter S. pisze:

No i kupiłem Sony KDL-32S5550K.
Dzięki za porady.
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Zobaczę jak się spisuje.

ile dają teraz gwarancji?

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2009-12-29 11:26:13
Autor: Piter S.
Jaki telewizor LCD?

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b39cfb1$1news.home.net.pl...
W dniu 29.12.2009 10:31, Piter S. pisze:

No i kupiłem Sony KDL-32S5550K.
Dzięki za porady.
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Zobaczę jak się spisuje.

ile dają teraz gwarancji?

2 lata z możliwością dokupienia do 5 lat (20% wartości towaru).

--
Piotrek

Data: 2009-12-28 23:41:24
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor LCD?
Dnia 2009-12-28 00:17, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Bardziej do Pitera :) - dzisiaj szwagier kupił w Euro RTV AGD LG 37LH4000 za 2390zł - tv niczego sobie (nie buczy jak na razie ;), FullHD, 100Hz - choć to niekoniecznie zaleta), bardzo ładnie sobie radzi z komputerem. TV SD tez jako tako, ale większość kanałów w jego kablówce jest tragicznej jakości i jak tylko ustawi dobrze antenę to przerzuca się na Sat. DVD jeszcze nie testowaliśmy z racji braku czasu.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-29 14:15:14
Autor: zorka
Jaki telewizor LCD?

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hhbc6j$vjj$2news.onet.pl...

FullHD, 100Hz - choć to niekoniecznie zaleta),

Dlaczego 100Hz nie koniecznie jest zaletą?
W jakich sytuacjach nie ma roznicy pomiedzy 50 a 100 Hz?

Pozdr

Data: 2009-12-29 20:09:40
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor LCD?
Dnia 2009-12-29 14:15, *zorka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

FullHD, 100Hz - choć to niekoniecznie zaleta),

Dlaczego 100Hz nie koniecznie jest zaletą?
W jakich sytuacjach nie ma roznicy pomiedzy 50 a 100 Hz?

Popatrz, zobaczysz - a w niektórych wypadkach to jest wręcz katastrofa - patrz lot samolotem w grze Battlefield 1943 (przynajmniej na pewnym Samsungu)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-29 19:19:10
Autor: bufi
Jaki telewizor LCD?
Mirek Ptak wrote:

> W jakich sytuacjach nie ma roznicy pomiedzy 50 a 100 Hz?

Popatrz, zobaczysz - a w niektórych wypadkach to jest wręcz
katastrofa - patrz lot samolotem w grze Battlefield 1943
(przynajmniej na pewnym Samsungu)

Tzn. mógłbyś opisać co się dzieje?

Ja praktycznie we wszystko gram na 100Hz na swoim KDLu
i jeszcze nic mi dziwnego się nie zdarzyło w grach.
Filmy czasem wyglądają jakby to był teatr, ale to imho kwestia gustu.

Pozdrawiam - Mirek

Pozdrawiam

Data: 2009-12-30 15:17:24
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor LCD?
Dnia 2009-12-29 20:19, *bufi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mirek Ptak wrote:

[...]

Ciężko to będzie opisać - najlepsze by było pewnie zdjęcie, ale nie mam takowego, a TV jest w Grójcu :)
http://pc.ign.com/dor/objects/14320736/battlefield-1943/videos/bf_1943pacific_previewclip.html
Tu masz jak to wygląda w grze i teraz wyobraź sobie, że część tego obracającego się śmigła zostaje w losowych miejscach okręgu - wygląda to momentami koszmarnie.

Ja praktycznie we wszystko gram na 100Hz na swoim KDLu
i jeszcze nic mi dziwnego się nie zdarzyło w grach.

W innych grach też nie widziałem problemu :)

Filmy czasem wyglądają jakby to był teatr, ale to imho kwestia gustu.

Do tego piłem w pierwszych słowach mojej wypowiedzi :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-29 20:11:27
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 29.12.2009 20:09, Mirek Ptak pisze:
[...]

Samsungu)  - właśnie

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2009-12-27 21:08:09
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor LCD?
Dnia 2009-12-27 16:25, *Piter S.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Chodzi mi o podpowiedź w kwestii konkretnych modeli (najlepiej wg
własnych doświadczeń, a nie opisów prroducenta).

Jeśli chodzi o konkrety to mam taki: http://www.ceneo.pl/1423030 jako drugi TV w sypialni. Jestem bardzo zadowolony z jakości SD na nim i to zarówno tej dostarczanej z kablówki analogowej jak i dobrego SD i HD z IPTV. Świetnie sobie ten TV radzi też z PS3.
Jedyna wada (być może tylko tego egzemplarza) to ledwo, ale jednak słyszalne buczenie słyszalne w ciszy - zupełnie niesłyszalne przy jakimkolwiek dźwięku dobiegającym z TV.
Muszę oczywiście też wspomnieć, że to jedynie HDReady, ale przy rozmiarze 32" to niewielka wada, chyba, ze zamierzasz go ostro eksploatować z komputerem, wtedy warto się poważnie zastanowić na d FullHD.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-27 21:20:28
Autor: Piter S.
Jaki telewizor LCD?
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hh8era$6al$1news.onet.pl...
[...]

To nie wada jak dla mnie. Nie będę go podłączał do kompa lub ps3. Tak więc HFReady wystarczy.

--
Piotrek

Data: 2009-12-28 00:16:34
Autor: pawell32
Jaki telewizor LCD?
W dniu 27.12.2009 21:08, Mirek Ptak pisze:

[...]

takie brzęczenia i inne zakłucenia notuje w co drugim lg - niestety.

Data: 2009-12-28 10:31:30
Autor: jerzu
Jaki telewizor LCD?
On Sun, 27 Dec 2009 21:08:09 +0100, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

Jedyna wada (być może tylko tego egzemplarza) to ledwo, ale jednak słyszalne buczenie słyszalne w ciszy - zupełnie niesłyszalne przy jakimkolwiek dźwięku dobiegającym z TV.

Chyba Twój egzemplarz jest coś nie teges. Mam też tego LG i nic w nim
nie buczy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2009-12-28 23:34:29
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor LCD?
Dnia 2009-12-28 10:31, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Bardzo możliwe :)
Do swojego się przyzwyczaiłem, zwłaszcza, że zwykle jak coś na nim oglądam to z dźwiękiem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l