Jaki telewizor do 2300zł?

Data: 2012-11-09 08:28:09
Autor: PesTYcyD
Jaki telewizor do 2300zł?
Ok już kupiłem Philipsa 40pfl6606h12 Wydaje się że jest ok. Walczę trochę z kolorami na jednych programach wygląda dobrze a na innych wali landrynkami. No ale zmieściłem się w budżecie -2100zł

Minusem jest to że ma tylko jeden port USB i jak dojdzie karta sieciowa to już nie będzie miejsca na coś innego. Wiecie czy jakiś hub usb będzie współpracował z tym telewizorem. Czytałem, że w niektórych tv huby nie działają prawidłowo.

Jaki telewizor do 2300zł?