Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)

Data: 2009-04-14 21:35:05
Autor: Adam
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)

Użytkownik "Monika ff" <monika.ff@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs2icj$a6r$1inews.gazeta.pl...
Cześć. Tak się przykro dla mnie złożyło, że telewizor, który dobrze działał
przez ostatnie 8 lat niestety padł na dobre. Podjęłam więc życiową decyzję o
kupnie nowego. Budżet - do 1500zł.

Oczywiście LCD. Oczywiście HD. I tu pierwsze pytanie: czy telewizor powinien
być Full HD jak piszą na niektórych modelach, czy to tylko reklama i nie ma
znaczenia?

Wielkość... (jak zawsze ma znaczenie!) Do tej pory miałam 25 calowy
kineskopowy, teraz też chcę 25 cali, chyba, że za podaną cenę uda się kupić
nieco większy?

full HD zaczynają się od 32 cali, 26 cali to HD ready

Nie napisałeś jakie masz żródło sygnału jeżeli chcesz LCD to tylko sygnał cyfrowy (kablówka lub satelita)

Moim zdaniem nie zwracaj uwagi na teksty ze jezeli bedziesz ogladal z dwóch metrów to musisz mieć 50 cali - pójdź do sklepu i popatrz.

Adam

Data: 2009-04-14 22:06:19
Autor: Padre
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)

Moim zdaniem nie zwracaj uwagi na teksty ze jezeli bedziesz ogladal z dwóch metrów to musisz mieć 50 cali - pójdź do sklepu i popatrz.

Tu jednak lepiej posłuchać opinii, miałem kupić 32" w sklepie zdecydowałem sie na 37", koniec końców dołożyłem stówę  biorąc 42" - po 3 miesiącach nie żałuję niczego oprócz tego że nie wziąłem 50". W dniu zakupu 42" wydawał sie ogromny, dziś wydaje mi sie że nie jest dużo większy od 29" którego miałem przedtem.

Data: 2009-04-14 23:56:26
Autor: R09

"Padre" <Padre@no.net> wrote in message news:gs2qti$g5f$1mx1.internetia.pl...

[...]

No właśnie. Pójdź do sklepu i popatrz. Tyle że to g&^%no prawda (jak powiedziano w Pulp Fiction).
W sklepie to niewiele można ocenić. Dopiero w domu i to minimum po tygodniu okazuje się, jak jest naprawdę.
Wziąłem 46 i wydawało mi się, że nie da się oglądć bez zawrotów głowy.
A po miesiącu telewizor tak "się zmniejszył", że teraz nie żałuję niczego oprócz tego że nie wziąłem 50".
Stojący w sypialni 29" wydaje się śmiesznie malutki.

R09

Data: 2009-04-15 15:53:08
Autor: Padre
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
  że teraz nie żałuję niczego
oprócz tego że nie wziąłem 50".
Stojący w sypialni 29" wydaje się śmiesznie malutki.

W dupach sie nam z dobrobytu przewraca :) jakby powiedział mój dziadzio :)

Data: 2009-04-16 16:35:55
Autor: Robert_J
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
Nie napisałeś jakie masz żródło sygnału

Przeczytaj cały post zanim coś komentujesz ;-))
"Mam telewizję kablową a z naziemnej nie korzystam"

Data: 2009-04-16 17:10:23
Autor: Adam

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs7fos$pg5$1inews.gazeta.pl...
Nie napisałeś jakie masz żródło sygnału

Przeczytaj cały post zanim coś komentujesz ;-))
"Mam telewizję kablową a z naziemnej nie korzystam"
ale kabel może być analogowy albo cyfrowy

Adam

Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)