Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)

Data: 2009-04-15 12:11:25
Autor: Skylla
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
Proponuję przyzwoity 32''.
W okolicach proponowanej ceny powinnas dostać panasonica 32LX80 lub Sharpa 32 D44.
To dwa sprawdzone a niedrogie modele.
Zanim kupisz w jakims sklepie, sprawdź oferty na ceneo.pl.
S.

Data: 2009-04-16 16:59:52
Autor: Chris
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
Internauta Skylla (skylla1@niespamuj.op.pl) w wiadomości
news:gs4c5l$dl$1news.onet.pl nabazgrał(a):

Proponuję przyzwoity 32''.
W okolicach proponowanej ceny powinnas dostać panasonica 32LX80 lub Sharpa
32 D44.

Dokładnie to chciałem napisać :)  mam 32D44 i sobie chwalę.
http://allegro.pl/item611922852_tv_32_lcd_sharp_lc32d44ebk_hdmi_nowy.html
Tu masz w cenie która została podana.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)