Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)

Data: 2009-04-17 10:48:17
Autor: nom
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)

Użytkownik "Monika ff" <monika.ff@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs2idt$amf$1inews.gazeta.pl...

Oczywiście LCD.

Dlaczego? Plazma do kablówki zdecydowanie lepsza, no ale każdy ma oczy i widzi co kupuje. :-)

Data: 2009-04-17 10:55:22
Autor: nom
Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
Dodam, że sam ze 3 miesiące szukałem TV do anteny naziemnej (TVP1, TVP2 i Polsat) + czasami DVD i tylko plazma Panasłonika 42PV8 (kupiona w promocji za 1790zł) spełniała moje oczekiwania. :-)
Trzeba iść do sklepu i niech podłączą 2 TV (LCD i Plazmę) w podobnej cenie do sygnału analogowego (SD) i porównaj obraz.
Co do zużycia energi mój 42" po 3 tygodniach zużył średnio 137W w trybie kinowym (taki mi odpowiada) a więc mniej więcej tyle co LCD Samsunga 32" za 1300zł (sprawdzałem z watomierzem w sklepie). :-)

Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)