Jaki telewizor warto kupi膰?

Data: 2012-02-24 13:23:39
Autor: Borneq
Jaki telewizor warto kupi膰?
LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi膮ce

Data: 2012-02-24 13:40:04
Autor: nom
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ji7vg7$l00$1inews.gazeta.pl...
LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi膮ce

Idzi do sklepu i poogl膮daj, ka偶dy ma inne preferencje i gust. :-)

Data: 2012-02-24 14:25:34
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 2012-02-24 13:23, Borneq pisze:
LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi膮ce

jaki rozmiar Cie interesuje, jaki sygna艂 pod艂膮czy膰 masz zamiar?
dvb-t, kabel, sat?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-02-24 14:38:13
Autor: Chris
Jaki telewizor warto kupi膰?
Borneq nabazgra艂(a):

LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi膮ce

JAk najwi臋kszy ....

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2012-02-24 14:59:19
Autor: nom
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ji7vg7$l00$1inews.gazeta.pl...
LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi膮ce

Ja np. kupi艂bym plazm臋 min. 50", ale 偶eby odtwarza艂a wszelakie multimedia z USB i nagrywa艂a programy na dysk USB w formacie .TS bez 偶adnego szyfrowania, 偶eby mo偶na by艂o ogl膮da膰 na komputerze. :-)

Data: 2012-02-24 15:15:01
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?
Jaki telewizor warto kupi膰?

polecam plazm臋 ,偶aden LCD czy LED

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja np. kupi艂bym plazm臋 min. 50", ale 偶eby odtwarza艂a wszelakie multimedia z
USB i nagrywa艂a programy na dysk USB w formacie .TS bez 偶adnego szyfrowania,
偶eby mo偶na by艂o ogl膮da膰 na komputerze. :-)

tuner kt贸ry ma linux na pok艂adzie za艂atwi spraw臋 ,koszt od 250 z艂 w g贸r臋 :)
nagrasz SD i HD

Arek.

Data: 2012-02-24 15:39:08
Autor: Chris
Jaki telewizor warto kupi膰?
Arek. nabazgra艂(a):

Jaki telewizor warto kupi膰?
polecam plazm臋 ,偶aden LCD czy LED

Najpierw naucz si臋 odpowiada膰 na posty.

Data: 2012-02-24 17:57:05
Autor: nom
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ji8613$21k5$1news2.ipartners.pl...
tuner kt贸ry ma linux na pok艂adzie za艂atwi spraw臋 ,koszt od 250 z艂 w g贸r臋 :)
nagrasz SD i HD

Teraz mam plazme 42" Panasonica, ale nie ma dekodera DVB-T. Dokupilem wiwe hd-50 i nie do艣膰, 偶e odbieram programy ctfrowe to jeszcze nagrywam strumie艅 wideo na dysk przeno艣ny i odtwarzam wszelkie multimedia (poza rmvb) i to za 95z艂. :-)
Wada jest taka, 偶e musze u偶ywa膰 dw贸ch pilot贸w. :-(

Data: 2012-02-24 19:57:54
Autor: ToMasz
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 24.02.2012 15:15, Arek. pisze:
[...]

ja prosz臋 o przyk艂ad, (namiar na sklep) na tuner kt贸ry nagra HD (nie z dvb-t)

ToMasz

Data: 2012-02-24 21:36:25
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?
[...]

mam nBoxa BSKA z enigma2 na pok艂adzie ,openboxa s9 http://www.sklep-tvsat.com/Openbox_S9_HD_PVR_CCcam_Newcamd_EXTRA_JAKOSC_ORYGINALNY-102.html w nim nie ma prawdziwego linuxa ale pi臋knie nagrywa HD
ca艂a masa dreambox HD ,Wu+ i wiele wiele innych

Arek.

Data: 2012-02-25 14:10:18
Autor: ToMasz
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 24.02.2012 21:36, Arek. pisze:
[...]

dzi臋kuj臋 za link. Jedyne co znalaz艂em o nagrywaniu to :
TUNER MA MO呕LIWO艢膯 NAGRYWANIA NA PENDRIVE ORAZ DYSK TWARDY Z TIMESHIFTEM
Teraz mamy co najmniej 2 mo偶liwo艣ci:
1 - standard. pod艂膮czasz pendriva, robi format (lub nie) i w momencie naci艣ni臋cia "record" zapisuje to co leci z anteny DVB/SAT na dysk. Tylko ten tuner mo偶e to odtworzy膰 na ekranie TV
2. wersja DE lux, czyli pod艂膮czasz pena i sprz臋t widzi fat32, pliki, ilo艣膰 wolnego miejsca. w艂膮czasz "rec" i sprz臋t nagrywa plik.avi kt贸ry ma konkretny kodek, i da si臋 to odtworzy膰 na kompie.
JA bym sobie 偶yczy艂 zobaczy膰( dosta膰) taki plik.avi z kana艂u HD w jako艣ci HD. Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament ma艂o kto i ma艂o co nadaje w HD. Czyli tak naprawd臋 urz膮dzeniem tym mo偶emy nagra膰 dos艂ownie par臋 kana艂贸w hd....
B膮d藕 tak mi艂y i napisz nam jak to jest z nagrywaniem w Twoim sprz臋cie
ToMasz

Data: 2012-02-25 14:57:23
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?

[...]

nBox nagrywa w TS jeden plik kt贸ry odtworzysz bez problemu na kompie
openbox nagrywa w TS dzieli materia艂 na kawa艂ki po 1 GB otwierasz te偶 na kompie bez problemu

Arek.

Data: 2012-02-25 19:16:02
Autor: Zenek
Jaki telewizor warto kupi膰?
Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament ma艂o kto i
> ma艂o co nadaje w HD

Obawiam sie ze tkwisz w ciemnej dupie, wychyl troche glowe bo kanalow HD jest od nasrania a nka ma pod wzgledem innych operatorow bardzo licha oferte HD.

Data: 2012-02-26 14:10:16
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 25.02.2012 19:16, Zenek pisze:

Obawiam sie ze tkwisz w ciemnej dupie, wychyl troche glowe bo kanalow HD
jest od nasrania a nka ma pod wzgledem innych operatorow bardzo licha
oferte HD.

a kto wg Ciebie jest najlepszy?

Data: 2012-02-26 15:35:26
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4a210e$1news.home.net.pl...
[...]

Zale偶y co kto chce ogl膮da膰.
LM zabrana z nsport dla mnie oznacza, 偶e n-ka jest najgorsza.

Data: 2012-02-26 17:27:15
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 26.02.2012 15:35, Cavallino pisze:

a kto wg Ciebie jest najlepszy?

Zale偶y co kto chce ogl膮da膰.
LM zabrana z nsport dla mnie oznacza, 偶e n-ka jest najgorsza.

tylko pod wzgl臋dem sportu, reszta jest na plus.
faktem jest, 偶e je艣li LM b臋dzie dost臋pna tylko dla abonent贸w posiadaj膮cych npremium to strza艂 w kolano.

Data: 2012-02-26 16:46:19
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4a4f38$1news.home.net.pl...
[...]

Dla reszty nie warto jej kupowa膰.
Inni maj膮 to samo, albo odpowiedniki.

Data: 2012-02-26 22:35:55
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 26.02.2012 16:46, Cavallino pisze:

tylko pod wzgl臋dem sportu, reszta jest na plus.

Dla reszty nie warto jej kupowa膰.
Inni maj膮 to samo, albo odpowiedniki.

nie maj膮.tu mam dobry dekoder za free,
wszystkie discovery, ng i bbc.
a wszystko za 48 z艂 + 20 z艂 za drugi dekoder z pe艂nym nagrywaniem.

Data: 2012-02-26 22:21:32
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4a9790$1news.home.net.pl...
[...]

Oferta chyba podobna do tpsa.

a wszystko za 48 z艂 + 20 z艂 za drugi dekoder z pe艂nym nagrywaniem.

Kt贸ry musisz sobie kupi膰 zapewne?

Data: 2012-02-26 23:27:52
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 26.02.2012 22:21, Cavallino pisze:

Oferta chyba podobna do tpsa.

ROTFL.

1.uwa偶asz, 偶e ten dekoder si臋 do czego艣 nadaje?
2.trzeba mie膰 telefon.
3.jedyny dekoder, kr贸ry trzeba dodatkowo pod艂膮cza膰 do routera

a wszystko za 48 z艂 + 20 z艂 za drugi dekoder z pe艂nym nagrywaniem.

Kt贸ry musisz sobie kupi膰 zapewne?

ju偶 nie.

Data: 2012-02-26 22:32:35
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4aa3bd$1news.home.net.pl...
W dniu 26.02.2012 22:21, Cavallino pisze:

Oferta chyba podobna do tpsa.

ROTFL.

1.uwa偶asz, 偶e ten dekoder si臋 do czego艣 nadaje?

Do czego艣 si臋 nadaje, dziecko sobie mo偶e ogl膮da膰 tv.

2.trzeba mie膰 telefon.

Nie trzeba.

3.jedyny dekoder, kr贸ry trzeba dodatkowo pod艂膮cza膰 do routera

Do netu konkretnie, niekoniecznie do routera.
Ale ja nie jestem producentem tego dekodera, wi臋c nie bardzo wiem czemu na mnie napad艂e艣.

a wszystko za 48 z艂 + 20 z艂 za drugi dekoder z pe艂nym nagrywaniem.

Kt贸ry musisz sobie kupi膰 zapewne?

ju偶 nie.

Znaczy co, daj膮 2 dekodery za free?
Oba w wypo偶yczeniu?

Data: 2012-02-26 23:37:13
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 26.02.2012 22:32, Cavallino pisze:
2.trzeba mie膰 telefon.

Nie trzeba.

ale aktywn膮 linie - np. internet z tp sa

3.jedyny dekoder, kr贸ry trzeba dodatkowo pod艂膮cza膰 do routera

Do netu konkretnie, niekoniecznie do routera.
Ale ja nie jestem producentem tego dekodera, wi臋c nie bardzo wiem czemu
na mnie napad艂e艣.

gdzie偶bym smia艂 ;-)

Znaczy co, daj膮 2 dekodery za free?
Oba w wypo偶yczeniu?

tak

Data: 2012-02-26 22:47:11
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4aa5ee$1news.home.net.pl...
W dniu 26.02.2012 22:32, Cavallino pisze:
2.trzeba mie膰 telefon.

Nie trzeba.

ale aktywn膮 linie

Owszem.
Ale jak kto艣 si臋 decyduje na tv od tpsa to w 99,99% w艂a艣nie dlatego 偶e ju偶 net od nich posiada, inaczej to bez sensu by by艂o.

- np. internet z tp sa

A tego nie wiem, m贸wisz, 偶e us艂uga tv nie jest mo偶liwa do zakupu samodzielnie?
Pewnie jest.

Znaczy co, daj膮 2 dekodery za free?
Oba w wypo偶yczeniu?

tak

Ciekawe, chc膮 si臋 wyportkowa膰 przed po艂膮czeniem z Cyfr膮 i wpu艣ci膰 konkurenta w maliny czy jak?
Bo i promocje maj膮 jakby lepsze i m贸wisz 偶e zrezygnowali z wciskania drogich dekoder贸w i daj膮 je za free...

No chyba 偶e nie m贸wisz wszystkiego i co prawda kupi膰 nie musisz, ale zap艂aci膰 aktywacj臋 w cenie r贸wnej cenie zakupu i owszem? ;-)

Data: 2012-02-26 23:57:25
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 26.02.2012 22:47, Cavallino pisze:
Ale jak kto艣 si臋 decyduje na tv od tpsa to w 99,99% w艂a艣nie dlatego 偶e
ju偶 net od nich posiada, inaczej to bez sensu by by艂o.

przecie偶 o tym m贸wi臋.

- np. internet z tp sa

A tego nie wiem, m贸wisz, 偶e us艂uga tv nie jest mo偶liwa do zakupu
samodzielnie?
Pewnie jest.

nie b臋d臋 si臋 spiera艂 bo nie interesuje mnie to.

Znaczy co, daj膮 2 dekodery za free?
Oba w wypo偶yczeniu?

tak

Ciekawe, chc膮 si臋 wyportkowa膰 przed po艂膮czeniem z Cyfr膮 i wpu艣ci膰
konkurenta w maliny czy jak?

nie, to ju偶 by艂o przed informacj膮 o po艂膮czeniu.
poza tym na decyzj臋 o po艂aczeniu musz膮 czeka膰, a偶 wypowiedz膮 si臋 urz臋dnicy.
do tego czasu trakruj膮 si臋 jak do tej pory - konkurencja.
tak by艂o w przekazie prasowym sprzed kilku dni.

Bo i promocje maj膮 jakby lepsze i m贸wisz 偶e zrezygnowali z wciskania
drogich dekoder贸w i daj膮 je za free...

drogich dla Ciebie. wszystko co poza c+ jest drogie, a sama c+ rozdaje sprz臋t za darmo.

No chyba 偶e nie m贸wisz wszystkiego i co prawda kupi膰 nie musisz, ale
zap艂aci膰 aktywacj臋 w cenie r贸wnej cenie zakupu i owszem? ;-)

nie. multiroom presti偶 99 z艂, standard 0 z艂 - przy abo 59 z艂

Data: 2012-02-27 17:06:39
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Bo i promocje maj膮 jakby lepsze i m贸wisz 偶e zrezygnowali z wciskania
drogich dekoder贸w i daj膮 je za free...

drogich dla Ciebie

Dla ka偶dego kto mo偶e kupi膰 za 250 z艂 Ferdka potrafi膮cego dzia艂a膰 z ka偶d膮 platform膮 w Polsce, albo nboxa potrafi膮cego dzia艂a膰 tylko z jedn膮.

No chyba 偶e nie m贸wisz wszystkiego i co prawda kupi膰 nie musisz, ale
zap艂aci膰 aktywacj臋 w cenie r贸wnej cenie zakupu i owszem? ;-)

nie. multiroom presti偶 99 z艂,

Aktywacja drugiego za free?
Bo dla mnie za free to jest wtedy, gdy aktywacja=0 z艂, a nie 偶adne 99.

Data: 2012-02-27 21:31:20
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 27.02.2012 17:06, Cavallino pisze:

Dla ka偶dego kto mo偶e kupi膰 za 250 z艂 Ferdka potrafi膮cego dzia艂a膰 z ka偶d膮
platform膮 w Polsce, albo nboxa potrafi膮cego dzia艂a膰 tylko z jedn膮.

czytasz co pisz臋?
ferguson to g贸wno, sranie z list膮 kana艂贸w i inne.
poza tym, po kiego gwizdka mi co艣 co dzia艂a ze wszystkim jak z tego
nie korzystam. dostaje od operatora co艣 co zawsze dzia艂a.

Aktywacja drugiego za free?
Bo dla mnie za free to jest wtedy, gdy aktywacja=0 z艂, a nie 偶adne 99.

nie interesuje mnie co znaczy dla Ciebie free.
wyra藕nie napisa艂em - przy multiroom standard - AKTYWACJA 0 Z艁 ->
patrz n.pl

Data: 2012-02-28 17:14:59
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4bd9e9$1news.home.net.pl...
[...]

Nie wiem, nie testowa艂em.

poza tym, po kiego gwizdka mi co艣 co dzia艂a ze wszystkim jak z tego
nie korzystam.

W艂a艣nie po to, aby mo偶na wzi膮膰 kart臋 od nadawcy kt贸ry w danym momencie wypada korzystniej.

dostaje od operatora co艣 co zawsze dzia艂a.

Sobie dostawaj, dla mnie wa偶niejsza jest uniwersalno艣膰 ni偶 wodotryski.

Data: 2012-02-29 07:59:17
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 2012-02-28 17:14, Cavallino pisze:

W艂a艣nie po to, aby mo偶na wzi膮膰 kart臋 od nadawcy kt贸ry w danym momencie
wypada korzystniej.

i to jest w艂a艣nie problem. bo dla Ciebie ZAWSZE KORZYSTNIEJ
wypada c+, a dla innych nie koniecznie.
w tym przypadku r贸wnie偶 nie.
owszem, dla Ciebie w tym momencie z pewno艣ci膮 tak jest, ale zrozum
偶e r贸偶ni ludzie maj膮 r贸偶ne potrzeby, nie tylko takie jak Ty.

dostaje od operatora co艣 co zawsze dzia艂a.

Sobie dostawaj, dla mnie wa偶niejsza jest uniwersalno艣膰 ni偶 wodotryski.

pieprzysz. sam jeszcze nie dawno twierdzi艂e艣 co innego.
jako艣 dosta艂e艣 od cyfry i tp sa dekoder. po co to u偶ywasz?
mo偶e lepiej kupi膰 fergusona? ch臋tnie sprzedam.
wodotryski, dobre sobie. po co mam zagl膮da膰 za innym sprz臋tem
jak dostaje co艣 od operatora.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-02-29 19:33:58
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4dcd42$1news.home.net.pl...
[...]

Nieprawda.
Jak liga pi艂karska by艂a w Orange, korzysta艂em z Orange, jak s膮 okresy 偶e sportu w C+ nie ma (np. zima), r贸wnie偶 korzystam z Orange czy TnK.

Ale to naprawd臋 nie moja wina, 偶e sensowny sport jest tylko w Canal+, wi臋c jestem zmuszony korzysta膰 najcz臋艣ciej z Cyfry+.
Ale licz臋, 偶e ju偶 nied艂ugo nie b臋d臋 musia艂, a za p贸艂 roku b臋d臋 m贸g艂 znowu kupi膰 Canal+ np. w TPSA, albo w N, o ile si臋 ostanie do tego czasu.

pieprzysz. sam jeszcze nie dawno twierdzi艂e艣 co innego.
jako艣 dosta艂e艣 od cyfry i tp sa dekoder. po co to u偶ywasz?

Tego z Cyfry nawet nie wyci膮gn膮艂em z pude艂ka w celach ogl臋dzin, ten od tpsa s艂u偶y wy艂膮cznie c贸rce, wi臋c jakie u偶ywasz?
U偶ywam wy艂膮cznie htpc, a 偶e sprz臋t rezerwowy zawsze warto mie膰, a daj膮 za darmo, to niech sobie le偶y w pude艂ku, nie przeszkadza mi a偶 tak bardzo.

mo偶e lepiej kupi膰 fergusona?

Oczywi艣cie 偶e bym kupi艂, gdybym musia艂 cokolwiek zap艂aci膰 za drugi dekoder.

Data: 2012-03-01 07:47:46
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 2012-02-29 19:33, Cavallino pisze:
[...]

ale zrozum, 偶e nie tylko sport si臋 liczy.
wiem, 偶e dla Ciebie tak, ale dla mnie i innych ju偶 nie.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-01 08:45:12
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f1c11$1news.home.net.pl...
[...]

Nie interesuje mnie co si臋 liczy dla Ciebie, nie jest Twoim rzecznikiem prasowym.
A tylko sport robi r贸偶nic臋, reszta jest wsz臋dzie podobna, wi臋c opr贸cz sportu decyduje wy艂膮cznie cena i wygoda.

Data: 2012-02-29 09:32:28
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

[...]

Sama KARTA "N" czy Polsatu dzia艂a w tunerach innych ni偶 nadawcy?

Data: 2012-02-29 19:34:50
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

W艂a艣nie po to, aby mo偶na wzi膮膰 kart臋 od nadawcy kt贸ry w danym momencie wypada korzystniej.

Sama KARTA "N" czy Polsatu dzia艂a w tunerach innych ni偶 nadawcy?

Jak si臋 dobrze postarasz to mo偶e tak by膰, a w ka偶dym razie dzia艂a z modu艂em CAM.

Data: 2012-03-01 07:48:55
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 2012-02-29 19:34, Cavallino pisze:

Sama KARTA "N" czy Polsatu dzia艂a w tunerach innych ni偶 nadawcy?

Jak si臋 dobrze postarasz to mo偶e tak by膰, a w ka偶dym razie dzia艂a z
modu艂em CAM.

nie dzia艂a. jak na razie mo偶na skorzysta膰 tylko z TnK HD.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-01 08:46:18
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f1c56$1news.home.net.pl...
[...]

Chyba 偶e we藕miesz N za po艣rednictwem TPSA, wtedy nie potrzebujesz nawet modu艂u, tylko odpowiedniej wtyczki dekoduj膮cej.

Data: 2012-03-01 09:25:22
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

[...]

SAMA KARTA, takie by艂o pytanie.
呕aden tuner nie zadzia艂a z sam膮 kart膮 "N" czy Polsatu, inna sprawa, 偶e samej karty 'N' czy Polsatu nie da si臋 kupi膰.

Data: 2012-03-01 09:30:50
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f325f$0$1255$65785112news.neostrada.pl...

[...]

By艂o bez sensu w kontek艣cie mojej wypowiedzi, bo nigdzie nie napisa艂em "wzi膮膰 sam膮 kart臋".

Data: 2012-03-01 10:20:18
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

[...]

Napisa艂e艣 "aby mo偶na wzi膮膰 kart臋 od nadawcy kt贸ry w danym momencie wypada korzystniej" co w og贸le jest bez sensu bo w przypadku "N" musisz bra膰 tuner, w przypadku P2C tuner lub modu艂. Inaczej si臋 nie da. Poprawnie by by艂o "wzi膮膰 abonament", karty jako takiej bez 'dodatk贸w' nie dostaniesz, a karta jako taka SAMA nie zadzia艂a po za 'dodatkiem' w postaci tunera/modu艂u nadawcy konkretnej platformy.

Data: 2012-03-01 11:30:04
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f3f3e$0$1279$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, bo nie musz臋 kupowa膰 N od N.

w przypadku P2C tuner lub modu艂.

No i wzi膮艂bym modu艂, wi臋c w czym problem?

Poprawnie by by艂o "wzi膮膰 abonament",

LOL !!!
Po jakiego czepiasz si臋 s艂贸wek, w dodatku zupe艂nie bezpodstawnie, bo po prostu czego艣 nie wiesz?

karty jako takiej bez 'dodatk贸w'

Ale nigdy o takiej nie pisa艂em, wi臋c t艂uczesz o swoich wyobra偶eniach, a nie o tym co napisa艂em.

nie dostaniesz, a karta jako taka SAMA nie zadzia艂a po za 'dodatkiem' w postaci tunera/modu艂u nadawcy konkretnej platformy.

No i w czym masz problem z modu艂em?

A chodzi艂o o to, 偶e jak KUPISZ badziewny tuner od N, to nijak nie obejrzysz sobie Polsatu Sport, cho膰by艣 wzi膮艂 ze trzy modu艂y od Polsatu,
czy te偶 TV od Orange.
To samo w drug膮 stron臋 dotyczy dekoder贸w Polsatu, ale on chocia偶 czasami nie zmusza abonent贸w do ich zakupu (o ile akurat sprzedaje modu艂y CAM).

Je艣li w tej samej praktycznie cenie mo偶na zakupi膰 tuner uniwersalny, kt贸ry w kilku przypadkach 艂yknie s膮 kart臋, a w innych 艂yknie kart臋 z modu艂em, to dla mnie sprawa jest oczywista.

Data: 2012-03-01 12:40:47
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f4fa6$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tyle, 偶e to nie b臋dzie "N" co najwy偶ej kana艂y tej platformy dostaniesz w ofercie innej.

[...]

Ale czego nie wiesz?

karty jako takiej bez 'dodatk贸w'

Ale nigdy o takiej nie pisa艂em, wi臋c t艂uczesz o swoich wyobra偶eniach, a nie o tym co napisa艂em.

Ogarniasz co piszesz czy klepiesz bez sensu w klawisze? Napisa艂e艣 "KARTE", a ju偶 np. w polsacie albo masz karte + modu艂 /p艂atny/ albo karte + darmowy tuner. W pierwszym przypadku dop艂acasz za mo偶liwo艣膰 ogl膮dania w swoim tunerze, w drugim ogl膮dasz w tunerze polsatu A NIE SWOIM.

nie dostaniesz, a karta jako taka SAMA nie zadzia艂a po za 'dodatkiem' w postaci tunera/modu艂u nadawcy konkretnej platformy.

No i w czym masz problem z modu艂em?

A to on jest dodawany gratis do karty, bo od pocz膮tku si臋 gard艂ujesz, 偶e badziewny tuner Z KART膭 musisz sobie kupi膰 lub wypo偶yczy膰 i to jest PROBLEM./偶eby to chocia偶 by艂a prawda/

Data: 2012-03-01 12:59:01
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 2012-03-01 12:40, BaX pisze:

[...]

o ile wiem, nie ma w polsacie darmowych dekoder贸w, ani modu艂贸w.
jak nie kupujesz od nich dekodera, to go dzier偶awisz - to te偶 kosztuje.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-01 13:53:37
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f6505$1news.home.net.pl...
[...]

Oczywi艣cie.
Dlatego Polsat jest na r贸wnie przegranej pozycji co N, jest nieco lepiej, bo zawsze mo偶esz u偶ywac modu艂u, ale r贸wnie偶 s艂abo.

Data: 2012-03-01 13:52:25
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
[...]

Naprawd臋 robi Ci to jak膮kolwiek r贸偶nic臋?

nie dostaniesz, a karta jako taka SAMA nie zadzia艂a po za 'dodatkiem' w postaci tunera/modu艂u nadawcy konkretnej platformy.
Ogarniasz

Tak.
W przeciwie艅stwie do Ciebie, bardzo chcesz si臋 przypieprzy膰, ale s艂abo Ci wychodzi.

No i w czym masz problem z modu艂em?

A to on jest dodawany gratis do karty,

Nie.
I dlatego skoro nie musz臋, to z p艂atnego Polsatu nie korzystam.
A 偶eby ogl膮da膰 co innego, to modu艂u nie potrzebuj臋, wystarczy porz膮dny tuner.

Data: 2012-03-01 14:06:26
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f7101$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, je偶eli sama oferta jest "do dupy", a ja mam kosztem np. jednego kana艂u tracic na czym innym. Przyk艂ad : chcia艂em polsat sport i extra dla F1 ale i tuner z dyskiem ale polsat mia艂 wtedy umowe na 36 miesiecy. Wi臋c ola艂em P2C dla tych dw贸ch kana艂贸w bo moge je na upartego obejrze膰 za free w necie, a sam Polsat gdzie leci w艂a艣ciwy wy艣cig i tak ma ka偶da platforma. Teraz rozumiesz?

[...]

Ja nie, Ty si臋 pod艂o偶y艂e艣 i teraz kombinujesz jak zwykle zreszt膮.

No i w czym masz problem z modu艂em?

A to on jest dodawany gratis do karty,

Nie.
I dlatego skoro nie musz臋, to z p艂atnego Polsatu nie korzystam.

Tu nie chodzi o to czy kto艣 musi ale co kto艣 chce.

Data: 2012-03-01 14:20:05
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f7451$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale co?
Powody olania Polsatu rozumiem, ale r贸偶nica pomi臋dzy kupieniem N w N i TEJ SAMEJ OFERTY N w tpsa nie jest dla mnie jasna.
A do niej pi艂em.

A to on jest dodawany gratis do karty,

Nie.
I dlatego skoro nie musz臋, to z p艂atnego Polsatu nie korzystam.

Tu nie chodzi o to czy kto艣 musi ale co kto艣 chce.

Dok艂adnie.
Ja nie chc臋 p艂aci膰 przymusowo za sprz臋t od jakiej艣 platformy, niezale偶nie czy jest to wynajem, czy zakup.
Jak nie daj膮 sprz臋tu za free to nie bior臋.
No chyba 偶e w dobrej cenie sprzedawali tuner uniwersalny, kt贸ry da艂oby rad臋 wykorzysta膰 r贸wnie偶 do ogl膮dania innej platformy - wtedy mo偶e by膰.
O razu zastrze偶enie - nie chodzi o KA呕D膭 platform臋 na 艣wiecie i KA呕D膭 ich ofert臋, tak 偶eby艣 znowu nie udawa艂 偶e nie zrozumia艂e艣.

Data: 2012-03-01 14:41:45
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f777e$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Je偶eli te kana艂y w "N" kt贸re mnie interesuj膮 s膮 w ofercie TPSA i jednocze艣nie oferta TPSA nie zawiera czego艣 co mnie nie interesuje, a musze za to dop艂aca膰 to OK, inaczej gdzie tu sens. Ty go widzisz bo w TPSA nie masz kana艂贸w 'n' powi膮zanych z tunerem/kart膮 i u偶ywasz w swoim ale czy to co dostajesz faktycznie nie jest dro偶sze od tego samego w ofercie "N" z przywi膮zanym do karty tunerem?

[...]

Kwestia kompromisu i policzenia czy aby za te sam膮 ofert臋 innego dostawcy nie p艂aci si臋 wi臋cej co by si臋 r贸wna艂o dop艂acie za dzier偶aw臋/zakup tunera
Zawsze i ka偶dym przypadku nawet wtedy je偶eli pozbawi艂o by Cie to mozliwo艣ci ogl膮dania czego艣 na co masz ochot臋?

Jak nie daj膮 sprz臋tu za free to nie bior臋.

W przypadku P2C i konkretnych kana艂贸w nie masz wyj艣cia albo bierzesz albo nie ogl膮dasz. Pomijam ogl膮danie w inny spos贸b ni偶 legalny/internet etc.

Data: 2012-03-01 14:51:00
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
[...]

B臋d臋 to analizowa艂, gdy oferta programowa N zdo艂a mnie zainteresowa膰.
Gdy TPSA wsp贸艂pracowa艂a nie z N, a z C+, to cenowo poziom by艂 zbli偶ony.

[...]

Jasne.
Wzgl臋dnie ile dla kogo s膮 warte niedogodno艣ci zwi膮zane z koniecznym drugim tunerem.
Ja bym ch臋tnie po艂膮czy艂 oferty kilku platform, na razie czekam co wyniknie z maria偶u N z C+.

Jak nie daj膮 sprz臋tu za free to nie bior臋.

W przypadku P2C i konkretnych kana艂贸w nie masz wyj艣cia

Mam, Polsat nie ma do zaoferowania nic, czego nie mia艂aby konkurencja.
N zreszt膮 r贸wnie偶.

Data: 2012-03-01 15:11:24
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?
W przypadku P2C i konkretnych kana艂贸w nie masz wyj艣cia

Mam, Polsat nie ma do zaoferowania nic, czego nie mia艂aby konkurencja.
N zreszt膮 r贸wnie偶.

Ma przynajmniej kilka pozycji w ofercie kt贸rych nie ma konkurencja. W samym sporcie np. siatk贸wka, czy F1. To czy kto艣 ogl膮da to czy tamto jest odr臋bn膮 kwesti膮.

Data: 2012-03-01 15:18:06
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f838b$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tyle 偶e to samo jest w otwartym Polsacie, wi臋c nie ma potrzeby w tym celu kupowa膰 PC.

Data: 2012-03-01 15:34:03
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?

[...]

W艂a艣nie nie zawsze i nie wszystko np. dla kibica siatk贸wki /ja nim nie jestem/

Data: 2012-03-01 16:00:41
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f88d9$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No ja te偶 nie, ale pozycji programowych o siatk贸wce na bezp艂atnych Polsatach widuj臋 od groma.

Data: 2012-03-01 22:59:50
Autor: bufi
Jaki telewizor warto kupi膰?
Cavallino wrote:

No ja te偶 nie, ale pozycji programowych o siatk贸wce na bezp艂atnych
Polsatach widuj臋 od groma.

Na bezplatnych polsatach daj膮 och艂apy.
Poogl膮daj se kana艂y sportowe polsatu. Aaa ta, masz C+, no to peszek.

P.

Data: 2012-03-02 08:42:26
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jiov16$5pq$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

No ja te偶 nie, ale pozycji programowych o siatk贸wce na bezp艂atnych
Polsatach widuj臋 od groma.

Na bezplatnych polsatach daj膮 och艂apy.
Poogl膮daj se kana艂y sportowe polsatu. Aaa ta, masz C+, no to peszek.

Niby dlaczego?
Jak widz臋 siatk臋, to zmieniam z miejsca kana艂, wi臋c chyba szcz臋艣cie, je艣li m贸wisz 偶e tego jest w innych Polsatowskich kana艂ach jeszcze wi臋cej.

Data: 2012-03-02 15:45:20
Autor: bufi
Jaki telewizor warto kupi膰?
Cavallino wrote:

U偶ytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisa艂 w wiadomo艣ci
> Poogl膮daj se kana艂y sportowe polsatu. Aaa ta, masz C+, no to
> peszek.

Niby dlaczego?

Tzn. co dlaczego?

P.

Data: 2012-03-02 19:12:58
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jiqpuf$12o$1@inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

U偶ytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisa艂 w wiadomo艣ci

> Na bezplatnych polsatach daj膮 och艂apy.
> Poogl膮daj se kana艂y sportowe polsatu. Aaa ta, masz C+, no to
> peszek.

Niby dlaczego?

Tzn. co dlaczego?

W tym miejscu uci臋艂a Ci si臋 wiadomo艣膰 czy o co Ci biega?

Data: 2012-03-05 05:50:25
Autor: bufi
Jaki telewizor warto kupi膰?
Cavallino wrote:

W tym miejscu uci臋艂a Ci si臋 wiadomo艣膰 czy o co Ci biega?

Ucie艂a mi si臋.

P.

Data: 2012-03-01 15:33:56
Autor: Mirek Ptak
Jaki telewizor warto kupi?
Dnia 2012-03-01 14:51,  *Cavallino* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:
Mam, Polsat nie ma do zaoferowania nic, czego nie mia砤by konkurencja.
N zreszt r體nie.

Jak prawie zawsze zapominasz o mi/dla mnie - potem s nieporozumienia :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-01 15:59:57
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi?
U縴tkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa w wiadomo禼i news:jio1dn$a06$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie - to Ty zapominasz, 縠 ka縟y m體i w swoim imieniu.
Za du縪 widac ogl眃asz rzecznik體 prasowych w tv.

Data: 2012-03-01 13:03:47
Autor: pawell32
Jaki telewizor warto kupi膰?
W dniu 2012-03-01 11:30, Cavallino pisze:

w przypadku P2C tuner lub modu艂.

No i wzi膮艂bym modu艂, wi臋c w czym problem?

i co, ten modu艂 dostaniesz za free?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-01 13:53:55
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4f6623$1news.home.net.pl...
W dniu 2012-03-01 11:30, Cavallino pisze:

w przypadku P2C tuner lub modu艂.

No i wzi膮艂bym modu艂, wi臋c w czym problem?

i co, ten modu艂 dostaniesz za free?

Dop贸ki nie dostan臋 to nie wezm臋 - proste.

Data: 2012-02-26 19:38:28
Autor: ToMasz
Jaki telewizor warto kupi膰?
> [...]

Obawiam sie ze tkwisz w ciemnej dupie, wychyl troche glowe bo kanalow HD
jest od nasrania a nka ma pod wzgledem innych operatorow bardzo licha

dasz rad臋 wspi膮膰 si臋 na wy偶yny i wykaza膰 m贸j b艂膮d czy sta膰 Ci臋 tylko na pyskowanie jak szczyla pod bud膮 z piwem?

Moim zdaniem sprawa ma si臋 tak. Przeci臋tna oferta, tak 5 dych, bez 偶adnych preferencji. Pr razy oko. 14 miesi臋cy temu, w C+ by艂y ekstra abonamenty, dla tych co chcieli HD. Rzeczywi艣cie wiele si臋 od tego czasu zmieni艂o. ale zaczn臋 o tego co znam, czyli tv -N.

Teraz za 59z艂(3mie艣 gratis, lub dla starych 48z艂) mo偶esz ogl膮da膰 23 kana艂y HD. Obawiam si臋 ze tak naprawd臋 HD to jest sowcase, NG, NGwild,Animal, BBC i eurosporty. Raczej polsat/romantica/tvn/tvp1 nie przerobi膮 nadawanych paroletnich film贸w na hd, ale na to mamy zerowy wp艂yw, jak i sprawdzenie tego te偶 nie da jednoznacznych wynik贸w.

W C+ za 62z艂 mamy... BRAK w wersji HD nast臋puj膮cych kana艂贸w: BBC, NG NGwild,Animal, AXN, obydw贸ch Eurosport贸w.

w UPc za 68z艂 mamy 84 kana艂y w tym 4 HD.

JAk wiec maj膮 si臋 do tego Twoje zarzuty? Napewno "da si臋" por贸wna膰 najdro偶sze pakiety, wraz z kana艂ami premium - napewno wyjdzie korzystniej. JEdnak Ty takiego por贸wnania nie zrobi艂e艣. NApewno mo偶na napisa膰: a ja b臋d臋 ogl膮da艂 tylko calalplus HD a eNka go niema wi臋c ma lich膮 ofert臋. Te偶 tego nie zrobi艂e艣. B膮d藕 wi臋c 艂askaw nie obra偶a膰 innych, tylko przedstawi膰 na ten temat sw贸j punkt widzenia.
ToMasz

Data: 2012-02-25 21:26:41
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?
Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament ma艂o kto i
ma艂o co nadaje w HD. Czyli tak naprawd臋 urz膮dzeniem tym mo偶emy nagra膰
dos艂ownie par臋 kana艂贸w hd....

naliczy艂em 45 program贸w HD  minus TVP1 niby HD to ma艂o?

Arek.

Data: 2012-02-25 22:11:47
Autor: Pszemol
Jaki telewizor warto kupi膰?
"Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> wrote in message news:jibg5t$e3n$1news2.ipartners.pl...
Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament ma艂o kto i
ma艂o co nadaje w HD. Czyli tak naprawd臋 urz膮dzeniem tym mo偶emy
nagra膰 dos艂ownie par臋 kana艂贸w hd....

naliczy艂em 45 program贸w HD  minus TVP1 niby HD to ma艂o?

Liczy si臋 nie ilo艣膰 tylko jako艣膰... S膮dz臋 偶e 42 z tych 45 nie warto ogl膮da膰.
Ale mo偶e si臋 myl臋... Wymieni艂by艣 - powiedzmy - te 20 z 45, kt贸re
dla Ciebie s膮 najciekawsze i kt贸re sam cz臋sto ogl膮dasz?

Data: 2012-02-26 10:01:11
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?
[...]

nie napisa艂em 偶e ogl膮dam te 45 tylko 偶e z nich mo偶na co艣 nagrywa膰 :)

ale jak policzy艂em to oko艂o 15 jak dla mnie jest do ogl膮dania

Arek.

Data: 2012-02-26 12:18:25
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jicscm$10c6$1news2.ipartners.pl...
[...]

Zacznij sensownie cytowa膰, bo nie wiadomo komu i na co odpowiadasz.
Cytat oznacza si臋 znakami ">", oraz podaje si臋 autora cytowanej wiadomo艣ci.

Data: 2012-02-26 13:12:02
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?
Zacznij sensownie cytowa膰, bo nie wiadomo komu i na co odpowiadasz.
Cytat oznacza si臋 znakami ">", oraz podaje si臋 autora cytowanej wiadomo艣ci.

wysy艂am wiadomo艣ci z programu Windows Live i co艣 si臋 skopa艂o :(
nie do艂膮cza tych ">" nie wiem gdzie to znale藕膰 (by艂o i znik艂o)

Arek.

Data: 2012-02-26 15:34:41
Autor: Cavallino
Jaki telewizor warto kupi膰?
U偶ytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jid7ig$14r8$1news2.ipartners.pl...
[...]

Pewnie Tw贸j przedpiszca z艂o艣liwie u偶ywa qp.
Albo dorzucaj r臋cznie te znaki na pocz膮tku linii, albo w og贸le mu nie odpowiadaj.

A autora cytatu nadal wycinasz.

Zr贸b jak chcesz, ale powiniene艣 NAJPIERW doprowadzi膰 czytnik do stanu u偶ywalno艣ci, a dopiero potem bra膰 si臋 za odpowiadanie.

Data: 2012-02-27 11:17:19
Autor: Chris
Jaki telewizor warto kupi膰?
Arek. nabazgra艂(a):

[...]

Zmie艅 czytnik bo tego co piszesz nie da si臋 czyta膰 ...

Data: 2012-02-27 12:37:06
Autor: BaX
Jaki telewizor warto kupi膰?
mam nBoxa BSKA z enigma2 na pok艂adzie

A mo偶esz mi stre艣ci膰 czy nBox potrafi:

- odtwarza膰 pliki audio/video po lanie z kompa /tam trzymasz, na tv przez kabel ogl膮dasz/
- czy odtwarza 'po lanie' materia艂y z napisami /txt, srt.../
- j/w w h264

Wszystko to robi xbmc z xbox-a opr贸cz h264 i szukam czego w zamian bo zabawa z pendrakami jest upierdliwa.

Thx.

Data: 2012-02-27 13:14:52
Autor: Arek.
Jaki telewizor warto kupi膰?

U偶ytkownik "BaX"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4f4b6ab3$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

zapewne po zainstalowaniu jakiego艣 plugina jest taka mo偶liwo艣膰 ,nie zag艂臋bia艂em si臋 a偶 tak g艂臋boko w tym temacie bo do tego mam odtwarzacz Hyundai L110

Arek.

Data: 2012-02-27 22:55:29
Autor: bufi
Jaki telewizor warto kupi膰?
BaX wrote:

> [...]

- odtwarza膰 pliki audio/video po lanie z kompa /tam trzymasz, na tv
przez kabel ogl膮dasz/ - czy odtwarza 'po lanie' materia艂y z

Je艣li tam jest 'normalny' E2 to po lanie zrobisz prawie wszystko.
Do ogl膮dania jest vlc-player, wi臋c z napisami nie powinno byc
k艂opot贸w.
Jest te偶 kilka innych player贸w.

Jest tak偶e oddzielny plugin Subtitle Player, mo偶na go podpi膮膰
bezpo艣rednio pod serwer z napisami ( nie wiem czy polskie obs艂uguje,
napiproject itp.) i mo偶esz wy艣wietlac napisy w czasie transmisji z
dvb-s2, dvb-t; albo na filmie kt贸ry chcesz ogl膮da膰. Jedynym
ograniczeniem jeste艣 Ty sam, je艣li nie b臋dzie Ci si臋 chcia艂o
chwile posiedzie膰 i poustawiac to.

Thx.

Data: 2012-02-26 21:02:24
Autor: VSS
Jaki telewizor warto kupi膰?
W wiadomo艣ci:ji854e$fup$1@inews.gazeta.pl,
nom <nom73@usunto.gazeta.pl> nastuka艂:
[...]

potwierdzam: plazma, minimum 50 cali z wszelkimi bajeram + 3D.

polecam TX-P50GT30

--
VSS

Data: 2012-02-24 17:18:09
Autor: adresss
Jaki telewizor warto kupi?
On Fri, 24 Feb 2012 13:23:39 +0100, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
wrote:

LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi眂e

zaden, bo wtedy w kieszeni zostanie ci 3-4 tysiace.

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-24 18:16:43
Autor: nerson
Jaki telewizor warto kupi?
On Fri, 24 Feb 2012 13:23:39 +0100, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>  wrote:

LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi眂e

na jednym forum komputerowym prawie wszyscy sa zgodni ze najlepszym  wyborem jest PANASONIC TX P50G30
--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-25 14:42:27
Autor: nom
Jaki telewizor warto kupi?

U縴tkownik "nerson" <neriii@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:op.v960x5lyhbiag5masta...

na jednym forum komputerowym prawie wszyscy sa zgodni ze najlepszym wyborem jest PANASONIC TX P50G30

Pod warunkiem, 縠 trafisz na egzemplarz, kt髍y nie buczy. ;-)

Data: 2012-02-25 21:09:45
Autor: Pszemol
Jaki telewizor warto kupi膰?
"Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote in message news:ji7vg7$l00$1inews.gazeta.pl...
LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysi膮ce

A do jakiego pokoju ten TV ma by膰?
Do sypialni, do ogl膮dania po ciemku, b臋dzie chyba plazma OK,
do salonu, do ogl膮dania w dzie艅, przy odblaskach od okien
plazma z lustrzanie szklanym ekranem zupe艂nie si臋 nie nadaje.

Data: 2012-02-27 11:19:13
Autor: Chris
Jaki telewizor warto kupi膰?
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

A to salonu nie mo偶na zaciemni膰 np. rolatami  :) nie m贸wi膮c ju偶 o tym na jak膮 stron臋 艣wiata wychodz膮 okna z salonu .. :)

Data: 2012-02-29 07:14:15
Autor: Pszemol
Jaki telewizor warto kupi膰?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jiflb3$r6j$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

Je艣li chcesz z salonu robi膰 sypialni臋 to nikt Ci nie zabroni...
Ale rolety do salon贸w s膮 zwykle inne ni偶 rolety do sypialni:
salonowe s膮 p贸艂przepuszczalne 艣wiat艂o, do sypialni nieprzepuszczalne.
R贸wnie dobrze mo偶esz napisa膰 偶e TV ogl膮dasz tylko w nocy,
ale przecie偶 nie o to chodzi, nie? :-)

Data: 2012-03-01 08:45:14
Autor: Chris
Jaki telewizor warto kupi膰?
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

Mo偶e jeszcze powiesz jakie mam mie膰 zas艂onki i jaki rodzaj herbaty mam pi膰 .....

Data: 2012-03-18 09:49:32
Autor: Grzegorz S
Jaki telewizor warto kupi?
Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote: