Jaki telewizor z zapamiętywaniem ustawień?

Data: 2009-09-14 11:07:21
Autor: Dominik & Co
Jaki telewizor z zapamiętywaniem ustawień?
Witam,

Jestem na etapie poszukiwania telewizora. 37-42 cali,
LCD albo plazma. Podstawowe zastosowanie: analogowa kablówka,
w sensownej perspektywie czasowej brak Haj Definiszyn.

Chciałbym zapytać Szanownych Grupowiczów, czy jakieś
konkretne TV (albo i marki- byłoby lepiej) mają zapamiętywanie
ustawień dla każdego kanału z osobna? Najważniejsze to
proporcje obrazu (16:9, 4:3, skalowanie- w kablówce różnie
może być z autodetekcją) i głośność.

W opisach (zwykle też testach) różnorakich TV dominują
piksele, kontrasty, filtry grzebieniowe, mołszon plus
i inne takie...

BTW: czy w starej miejskiej legendzie, że do analogowego sygnału
lepsza jest plazma jest ziarno prawdy? Oglądane będą raczej
filmy (kablówka i DVD) i programy w rodzaju Discovery, sport nie.

--
Dominik (& kąpany)

Jaki telewizor z zapamiętywaniem ustawień?