Jaki ten kraj jest prymitywny

Data: 2009-06-18 11:26:17
Autor: boukun
Jaki ten kraj jest prymitywny
Pojechałem przed chwilą do miasta pozałatwiać sprawy i wracając widzę nad zalewem spacerujące po chodniku kobiety z kijkami.
W tym kraju wystarczy do Lidla wrzucić jakieś badziewiane, drugiej kategorii kijki do trekkingu, odpady z zachodu i rzucić plebsowi hasło, że trekking to fajna i zdrowa rzecz. Nie dalej jak wczoraj, słyszałem na szkoleniu jak matołkowate kobiety z mojego kursu zaczęły o tym któryś już z kolei raz mówić, jakie to zdrowe i fajne, jest maszrować z kijkami po mieście

Polaków Zachód zdaje się beżdzie zawsze fascynował, a przede wszystkim wszelkie badziewie sprowadzane stamtąd do ich blaszanych hipermarketów i jeden rzuci hasło, a reszta buców zrobi swoje.

Trekking to się uprawia w górach i w odpowiednim ubraniu, traktory buty, getry, tak jak ja to robiłem w sanatorium w Ohlstadt swego czasu http://boukun.wrzuta.pl/obraz/98zfOWJtXPN/trekking2
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5WKkJEFFx8z/trekking
chodzi się po kamieniach i stymuluje w ten sposób pracę mięśni żeby wzmocnić kręgosłup, raz na jakiś czas, a nie latać po chodnikach z kijkami i robić wiochę z miast. Jak nie deskorolki, to kijki... cuda zachodu z Lidla, he, he.

boukun

Data: 2009-06-18 11:29:19
Autor: iaforek
[...]

Uwierz mi, tak samo ludzie zachowują się na zachodzie. Kupują w lidlu "drugiej kategorii kijki do trekkingu" i chodzą po ulicach z nimi.
Nie sraj więc we własne gnizado...

--
iaforek

Data: 2009-06-18 07:58:19
Autor: boukun
On 18 Cze, 13:29, "iaforek" <iaforek.SKA...@gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Uwierz mi, tak samo ludzie zachowują się na zachodzie. Kupują w lidlu "drugiej kategorii kijki do

Ale czy musimy ich pod każdym względem małpować? Kiedyś było, Polacy
nie gęsi...

boukun

Data: 2009-06-18 15:30:43
Autor: iaforek
Jaki ten kraj jest prymitywny
Ale czy musimy ich pod każdym względem małpować? Kiedyś było, Polacy nie gęsi...

boukun

Kto małpuje, ten małpuje. Czyje to były zdjęcia "trekkingowe" na początku wątku? Aha. Ty małpujesz dobrze, inni małpują źle LMAO

--
iaforek

Data: 2009-06-18 08:45:02
Autor: boukun
On 18 Cze, 17:30, "iaforek" <iaforek.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> boukun

Kto małpuje, ten małpuje. Czyje to były zdjęcia "trekkingowe" na początku wątku? Aha. Ty małpujesz

Jak małpujesz? Ja tłumaczę, że uprawianie trekkingu musi być w
odpowiednim miejscu, w odpowiednim stroju i w odpowiednich czasach
(porach), dla osób dla których to jest wskazane, z odpowiednim
natężeniem. W moim przypadku to była oprócz sauny część terapii
kuracyjnej w sanatorium.

boukun

Data: 2009-06-18 14:02:29
Autor: sofu

Użytkownik "iaforek" <iaforek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakie to zdrowe i fajne, jest maszrować z kijkami po mieście

Uwierz mi, tak samo ludzie zachowują się na zachodzie. Kupują w lidlu

=====

Rozmawiałem ostatnio z jednym gosciem, ktory mnie uswiadomił w temacie
kijków do maszerowania. Okazuje sie, ze podczas chodu z kijkami pracuje
wiele miesni, ktore przy lazeniu bez nich nie pracują. Tak wiec nie dziwota,
ze ludzie je kupują!? Ja tez sobie cos w tym guście sprawie, ale pewnie na
razie bedę łazil z kijami wlasnej roboty, aby rzecz wypraktrykowac. Kiedy w
tym roku pierwszy raz zobaczylem na nadmorskiej plazy jak ludzie (czesto
starsi) chodza z takimi kijami myslalem, ze owaliła im siajba. Dzis juz tak
nie mysle.
Co do jakości kijów, to mysle, ze nie kazdy potrzebuje zaraz czegos
wyczynowego za setki zł. Niektorym wystaczy, ze troche ruszaja biodrami
podczas marszu, a do tego tani badziew sie pewnie nadaje?

sofu

Data: 2009-06-18 06:49:16
Autor: boukun

====>
[...]

Kup se jeszcze rolki, wrotki, łyżwy, deskorolkę, narty, stacjonarny
rower, bierznię, badmintona...

boukun

Data: 2009-06-18 14:22:19
Autor: iaforek
Jaki ten kraj jest prymitywny
Kup se jeszcze rolki, wrotki, łyżwy, deskorolkę, narty, stacjonarny
rower, bierznię, badmintona...
^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ja proponuję zakupy zacząć od słownika ortograficznego.

--
iaforek

Data: 2009-06-18 07:48:41
Autor: boukun
On 18 Cze, 16:22, "iaforek" <iaforek.SKA...@gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> Kup se jeszcze rolki, wrotki, łyżwy, deskorolkę, narty, stacjonarny
> rower, bieżnię, badmintona...

^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ja proponuję zakupy zacząć od słownika ortograficznego.

--
iaforek

Tu na kursie nie mam czasu koncentrować się nad ortografią. Co ja się
będę przejmował, jak nasz wykładowca dyktuje nam stale pisząc słowo na
kompie wyświetlanym na ekranie piorytet, bez litery "r". Już mi wstyd
zwrócić mu o tym uwagę... Może zagląda mi teraz przez ramię...

boukun

Data: 2009-06-18 12:21:53
Autor: iaforek
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Rozmawiałem ostatnio z jednym gosciem, ktory mnie uswiadomił w temacie
kijków do maszerowania. Okazuje sie, ze podczas chodu z kijkami pracuje

Szczerze, nie wiem czy kijki pomagają czy też nie. Nigdy się tym nie interesowałem.
Stwierdzam tylko fakt, że zarówno w lidlu w UK sprzedają takie rzeczy i ludzie tu to również kupują.
Żeby od razu wyciągąć z tego wniosek, że Polska jest krajem prymitywnym  jest, wg mnie, daleko idącym prymitywizmem :)
Już szybciej mogą się zgodzić, że np. podniecanie się kubkami ze starbucksa jest oznaką zaściankowości. http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/article365059/Z_kubkiem_od_Starbucksa_do_elit
y.html

No ale to dotyczy dość wąskiej, specyficznej grupy młodych, "wykształconych" ludzi, która dąży do "bycia elytą". Pewnie Ci sami co nie potrafią odróżnić Bogdana od Kazimierza Marcinkiewicza i głosują na "yntelygencką" partie oszustów (i cudów). No ale to już inna historia...

Pozdrawiam,

--
iaforek

Data: 2009-06-18 14:30:25
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:21:53 +0000 (UTC), iaforek napisał(a):

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/article365059/Z_kubkiem_od_Starbucksa_do_elit
y.html

Rany boskie...
Piotr

Data: 2009-06-18 15:01:55
Autor: zbig
[...]

 Pewnie nie ci sami.
Ci ze starbucksa to przedstawiciele pokoleniowej mniejszości, która głosuje
na partie obciachu, tacy też się zdarzają

Data: 2009-06-18 15:10:48
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 15:01:55 +0200, zbig napisał(a):

Pewnie nie ci sami.
Ci ze starbucksa to przedstawiciele pokoleniowej mniejszości, która głosuje
na partie obciachu, tacy też się zdarzają

Pocieszasz się zbigu... Rozumiem, bo prawda o tym boli.
Piotr

Data: 2009-06-18 14:21:37
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 14:02:29 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Jakość kijów zawiera się w ich wytrzymałości oraz wadze, ważna też
jest budowa rączki i paska. Używam kjków w turystyce górskiej, mam
kilka rodzajów, więc mogę coś na ich temat powiedzieć. Co do kijków NW, to wymagania wobec nich są generalnie mniejsze, bo i
obciążenia mniejsze, ale tu przy wyborze w grę wchodzić może, jak
wszędzie, próżność ludzka.
Samoróbek bym nie polecał, żeby sie nie zniechęcić. W supermarketach
kupisz kijki już za 30 zł, nie jest to mistrzostwo swiata, ale do
wypróbowania są ok.
Piotr

Data: 2009-06-18 16:39:41
Autor: CYC
[...]

Istota poruszonego przez buokuna probemu nie jest czy chodza i kto chodzi , tylko po co chodza !.
W tym kontekscie jest oczywistym , ze lazenie po chodnikach z owymi kijkami nie ma wiekszego sensu w przeciwienstwie do chodzenia po gorach lub w urozmaiconym terenie .
Mysle i pewnie mam racje , ze boukunowi chodzilo glownie o to , ze bezkrytycznie , jesli nie bez zastanowienia przyjmujemy wzystkie nowinki , ktore do nas dotra z tzw. zachodu , zapominajac o tym ,z e tam ludzie jesli nie glupsi to napewno nie madrzejsi !!.
To samo dotyczy przyjecia przez cwiwercinteligentow takich "swiat " jak Walentynki , czy  Hallowyn tak jakbysmy mieli za malo wlasnych z wielowiekowa tradycja swiat i zwyczajow !!.
Nowosc , nie znaczy dobre dla wszystich i na wszystko , jesli wogle jest dobre !.
Niegdysiejszy joging okazuje sie nieporozumieniem i czynnoscia przynoszaca wiecej szkod dla zdrowia niz pozytywow  i na zach juz dawno odchodzi sie od tej formy treningu zastepujac je intensywnymi , choc zmiennymi w tempie spacerami !.

cyc

cyc

Data: 2009-06-18 12:17:36
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 11:26:17 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Widać do was wałkun jeszcze nie dotarło swiatło pod strzechy, he, he.
I nie odróżniacie po ciemku jednego od drugiego.
Piotr
http://marszoblog.wordpress.com/2009/02/19/kij-nordic-walking-vs-kij-trekkingowy/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nordic_walking

Data: 2009-06-18 12:21:12
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1k7ijcxzlux3x$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Różnice techniczne między TR, a NW:

1. Profil rączki, w TR są to rączki profilowane, żłobione i dostosowane do stałego trzymania kijka w jednej, bezpiecznej pozycji. Podczas wspierania się nie zwalniamy uścisku, są naszą podporą. Dzięki żłobieniom pozwalają, aby uścisk dłoni był wygodnie ułożony.

No popatrz matołku, jak to ładnie wyłożone. Lecę do Lidla, to chyba warto tak trzymać rączki na kijku, przecież o tym piszą w sieci...

boukun

Data: 2009-06-18 12:26:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:21:12 +0200, boukun napisał(a):

No popatrz matołku, jak to ładnie wyłożone. Lecę do Lidla, to chyba warto tak trzymać rączki na kijku, przecież o tym piszą w sieci...

Ty lepiej zostań w domu wałkun i coś ugotuj... Obawiam się, że te kije
mogą być zbyt trudne dla ciebie.
Piotr

Data: 2009-06-18 12:29:38
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fnccn9uxthu7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przestań trollować, bo tego i tak nikt nie czyta, a ludzie chcą coś ciekawszego doświadczyć. Poziomu intelektu nie wyszkolisz głupim docinaniem. Ugotowałem już wczoraj na dzisiaj, właśnie idę zjeść z córką zupę jarzynową i na kurs.

boukun

Data: 2009-06-18 12:37:30
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:29:38 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wsiowy nieuku, wszak odpowiadam na założony przez ciebie watek, więc
można mi tylko zarzucić karmienie trola.
Do czego się moge przyznać i bez twojego bełkotu.
Piotr

Data: 2009-06-18 20:31:12
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:8w9edo14pkf1$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na
ważne pytanie. Wśród cennych porad pojawiają się obraźliwe i nie związane z
tematem posty. Jeżeli wszystkie pochodzą od jednej osoby to oznacza, że
zostałeś zaatakowany przez trolla. Jeżeli spróbujesz odpowiedzieć na jego
ataki, to przegrasz. Dyskusja z trollem nie ma sensu. Troll najpierw
sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem."

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-06-18 13:20:14
Autor: Schweinchen
Jaki ten kraj jest prymitywny

"boukun" <boukun@neostrada.pl>

[...]

To trzeba bylo tluku, po kamieniach chodzic, a nie lbem w nie walic. Moze bys dzisaj nie byl taki glupi.

Andy

Data: 2009-06-18 06:45:37
Autor: boukun
On 18 Cze, 13:20, "Schweinchen" <k...@islam.de> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl>

> [...]

> boukun

To trzeba bylo tluku, po kamieniach chodzic, a nie lbem w nie walic. Moze

Powiedział co wiedział schweinische Kerlchen.

boukun

Jaki ten kraj jest prymitywny