Jaki ten kraj jest prymitywny

Data: 2009-06-18 12:17:36
Autor: Piotr
Jaki ten kraj jest prymitywny
Dnia Thu, 18 Jun 2009 11:26:17 +0200, boukun napisał(a):

Trekking to się uprawia w górach i w odpowiednim ubraniu, traktory buty, getry, tak jak ja to robiłem w sanatorium w Ohlstadt swego czasu http://boukun.wrzuta.pl/obraz/98zfOWJtXPN/trekking2
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5WKkJEFFx8z/trekking
chodzi się po kamieniach i stymuluje w ten sposób pracę mięśni żeby wzmocnić kręgosłup, raz na jakiś czas, a nie latać po chodnikach z kijkami i robić wiochę z miast. Jak nie deskorolki, to kijki... cuda zachodu z Lidla, he, he.

Widać do was wałkun jeszcze nie dotarło swiatło pod strzechy, he, he.
I nie odróżniacie po ciemku jednego od drugiego.
Piotr
http://marszoblog.wordpress.com/2009/02/19/kij-nordic-walking-vs-kij-trekkingowy/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nordic_walking

Data: 2009-06-18 12:21:12
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1k7ijcxzlux3x$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Różnice techniczne między TR, a NW:

1. Profil rączki, w TR są to rączki profilowane, żłobione i dostosowane do stałego trzymania kijka w jednej, bezpiecznej pozycji. Podczas wspierania się nie zwalniamy uścisku, są naszą podporą. Dzięki żłobieniom pozwalają, aby uścisk dłoni był wygodnie ułożony.

No popatrz matołku, jak to ładnie wyłożone. Lecę do Lidla, to chyba warto tak trzymać rączki na kijku, przecież o tym piszą w sieci...

boukun

Data: 2009-06-18 12:26:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:21:12 +0200, boukun napisał(a):

No popatrz matołku, jak to ładnie wyłożone. Lecę do Lidla, to chyba warto tak trzymać rączki na kijku, przecież o tym piszą w sieci...

Ty lepiej zostań w domu wałkun i coś ugotuj... Obawiam się, że te kije
mogą być zbyt trudne dla ciebie.
Piotr

Data: 2009-06-18 12:29:38
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fnccn9uxthu7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przestań trollować, bo tego i tak nikt nie czyta, a ludzie chcą coś ciekawszego doświadczyć. Poziomu intelektu nie wyszkolisz głupim docinaniem. Ugotowałem już wczoraj na dzisiaj, właśnie idę zjeść z córką zupę jarzynową i na kurs.

boukun

Data: 2009-06-18 12:37:30
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:29:38 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wsiowy nieuku, wszak odpowiadam na założony przez ciebie watek, więc
można mi tylko zarzucić karmienie trola.
Do czego się moge przyznać i bez twojego bełkotu.
Piotr

Data: 2009-06-18 20:31:12
Autor: boukun

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Jaki ten kraj jest prymitywny