Jaki ten kraj jest prymitywny

Data: 2009-06-18 13:20:14
Autor: Schweinchen
Jaki ten kraj jest prymitywny

"boukun" <boukun@neostrada.pl>

Trekking to się uprawia w górach i w odpowiednim ubraniu, traktory buty, getry, tak jak ja to robiłem w sanatorium w Ohlstadt swego czasu http://boukun.wrzuta.pl/obraz/98zfOWJtXPN/trekking2
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5WKkJEFFx8z/trekking
chodzi się po kamieniach i stymuluje w ten sposób pracę mięśni żeby wzmocnić kręgosłup, raz na jakiś czas, a nie latać po chodnikach z kijkami i robić wiochę z miast. Jak nie deskorolki, to kijki... cuda zachodu z Lidla, he, he.

boukun
To trzeba bylo tluku, po kamieniach chodzic, a nie lbem w nie walic. Moze bys dzisaj nie byl taki glupi.

Andy

Data: 2009-06-18 06:45:37
Autor: boukun
On 18 Cze, 13:20, "Schweinchen" <k...@islam.de> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl>

> [...]

> boukun

To trzeba bylo tluku, po kamieniach chodzic, a nie lbem w nie walic. Moze

Powiedział co wiedział schweinische Kerlchen.

boukun

Jaki ten kraj jest prymitywny