Jaki teraz tani abonament lub karta?

Data: 2018-01-13 17:49:31
Autor: dizel
Jaki teraz tani abonament lub karta?
Zocha has brought this to us :
Kończy się mój abonament.

Jaki tani abonament (ewentualnie karta) - bez telefonu - byłby
teraz najkorzystniejszy?

Zależy mi żeby w ramach takiego abonamentu mieć darmowo
w miesiącu:
- kilkaset minut do wszystkich sieci komórkowych
- kilkaset minut na stacjonarne
- co najmniej 1 GB Internetu
Dopuszczam także korzystanie z karty zamiast abonamentu,
a także oba te rozwiązania równocześnie, ponieważ w moim
smartfonie mam możliwość korzystania z dwóch kart SIM
równocześnie. Wyobrażam sobie, że na przykład w abonamencie
miałabym minuty do komórek i na stacjonarne, a na karcie
Internet. Byłoby korzystne gdyby można było kumulować
zasoby z paru miesięcy, bo moje potrzeby nie są równomiernie
rozłożone w czasie.

Jeśli ktoś robił ostatnio przegląd ofert i mógłby zasugerować
korzystny wybór, to będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

Zocha

a2 mobile na kartę https://a2mobile.pl/
za 19,99 masz pełny no limit z mmsami i 15gb netu.
Działa to na plusie bo to jest ta sama firma co darmowy internet aero2.
Czyli defacto plus.

Jaki teraz tani abonament lub karta?