Jaki thin client hp? Jaka艣 strona z por贸wnaniem?

Data: 2011-06-16 19:29:22
Autor: Q
Jaki thin client hp? Jaka艣 strona z por贸wnaniem?
Chcia艂bym kupi膰 sobie thin clienta i u偶ywa膰 jako ma艂y serwer www.

Jak juz kupisz i zainstalujesz tam apacza czy co tam,
to daj znac jaki proc + ram i jak na tym serwer smiga.

Data: 2011-06-17 07:35:11
Autor: Dominik & Co
Jaki thin client hp? Jaka艣 strona z por贸w naniem?
W dniu 16-06-2011 19:29, Q rzecze:

Jak juz kupisz i zainstalujesz tam apacza czy co tam,
to daj znac jaki proc + ram i jak na tym serwer smiga.

Ja mam HP 5525, procek 800 MHz, bodaj 112 MB RAM.
Dzia艂a na tym bez problem贸w lighttpd (plus samba,
ssh, rsync, czasem mldonkey).

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Jaki thin client hp? Jaka艣 strona z por贸wnaniem?