Jaki t³ok kuty do wsk 125 kuty ?

Data: 2014-01-11 22:14:21
Autor: konrad NSR
Jaki t³ok kuty do wsk 125 kuty ?
Witam! Panowie jak i Panie przysz³a "zima" tak wiêc trzeba zacz±æ remontowaæ swoje maszynki w moim przypadku jest to wsk 125ccm III i moje pytanie jest takie jaki jest najlepszy t³ok nie chodzi o cenê ze szwagrem pomy¶leli¶my i najlepiej gdyby to by³ t³ok kuty "wossner" najlepiej ale nie wiem czy s± takie do tych sprzêtów jak by kto¶ móg³ mi doradziæ pomóc to z góry dziêkujê :) --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-12 13:15:58
Autor: Kuczu
Jaki t�ok kuty do wsk 125 kuty ?
W dniu 2014-01-11 23:14, konrad NSR pisze:
> Witam! Panowie jak i Panie przyszła "zima" tak więc trzeba zacząć
> remontować swoje maszynki w moim przypadku jest to wsk 125ccm III i moje
> pytanie jest takie jaki jest najlepszy tłok nie chodzi o cenę

wow

> ze szwagrem pomyśleliśmy

znaczy flaszka pekla ?

> i najlepiej gdyby to był tłok kuty "wossner"

dorzuc jeszcze do WSK wydech sportowy. Bedzie sprzet jak ta lala.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X