[Id] Jaki to film?

Data: 2011-02-05 12:08:26
Autor: Janeo
[Id] Jaki to film?
Młody chłopak ma kłopoty w nauce, ojciec zatrudnia mu młodą korepetytorkę.
Jak nietrudno się domyślić ona staje się dla niego obiektem fantazji. Kilka
scen: chłopak podgląda ją przez okno, ona to zauważa i zaczyna się dotykać,
żeby go jeszcze bardziej nakręcić. Potem ona przychodzi do niego, "karcąc"
go za poglądanie i mówiąc, żeby następnym razem po prostu zapukał do jej
drzwi. Tak się też staje, ona wpuszcza go do swojego domu, całą scenę
podgląda jeszcze przez okno babka chłopaka. Jest jeszcze motyw zemsty tej
kobiety na ojcu chłopaka w tle.

Fabuła standard, pewnie oklepana w tego typu filmach. Nie są to jednak ani
"Private Lessons" z Sylvią Kristel, ani "My Tutor" z 1983 r, chociaż kojarzy
mi się, że "Tutor" jest w tytule filmu. Przejrzałem jednak IMDB pod kątem
tego tytułu, ale nic nie znalazłem. Nie kojarzę żadnej z postaci ani aktorów,
film z lat 90-tych lub początku kolejnej dekady.

komuś coś świta?

janeo

Data: 2011-02-10 09:29:13
Autor: Przemek Budzyński