Jaki to film?

Data: 2012-10-15 14:12:45
Autor: frank drebin
Jaki to film?
Nie mogę sobie przypomnieć ale pare scen zostało w głowie:
- akcja dzieje się w Afryce, w jakim¶ państwie chyba po przewrocie i z jakim¶ dyktatorem
- bohater (bohaterzy?) jest chyba reporterem i jedzie obejrzeć jaki¶ stadion(?), gdzie zabijano oponentów
- na tymże stadionie kilku wyrostków kopie sobie w piłkę a kiedy go¶ciowie wychodz± z pomieszczeń z trupami to zabijaj± tych dziennikarzy. Tylko go¶ć co został w samochodzie ucieka.

Kurcze, wytężam pamięć ale nic więcej nie kojarzę.

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-10-15 19:13:47
Autor: frank drebin
Jaki to film?
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k5gutk$8gv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dobra, mam, ale nie wiem  jak do tego doszedłem.
To był wstępny epizod do filmu "Interpreter" (po naszemu tłumaczka) z N. Kidman.