Jaki to film? Holenderski

Data: 2009-07-14 15:31:06
Autor: Poldekk
Jaki to film? Holenderski

Pytanie cyklu.

Zaczyna się od tego, że główny bohater wraca z pracy do domu rowerem pustawymi ulicami holenderskiego miasta. Gdzieś czekając na zielone światło, jego wzrok krzyżuje się ze wzrokiem jadącej w tym samym kierunku rowerzystki. Nawiązuje się romans. Facet jest jednak żonaty i wszystko potwornie się komplikuje. Mało pamiętam, bo film oglądałem dawno. Czy ktoś wie, jaki tytuł może mieć ten film?

Data: 2009-07-15 10:31:29
Autor: PteroDaktyl
Jaki to film? Holenderski
Użytkownik "Poldekk" <noczelny@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3i1bu$28m$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mam pojęcia, ale skoro film znany poza granicami Holandii to może ten artykuł Ci w czymś pomoże
http://en.wikipedia.org/wiki/Cinema_of_the_Netherlands

Data: 2009-07-15 20:40:54
Autor: Quentin
Jaki to film? Holenderski
Od razu pytanie i odpowiedź w temacie. Jakaś nowa moda? :)

Jaki to film? Holenderski