Jaki to film - sprzed kilku lat

Data: 2015-01-26 08:46:29
Autor: Marcin N
Jaki to film - sprzed kilku lat
Facet jest poddawany jakiejś dziwacznej terapii (chyba psychicznej). Zamykają go w takiej szufladzie podobnej do tych, w których trzymają zwłoki. Zamykają na kilka godzin na każdej "sesji". On nagle zaczyna odnosić wrażenie, że przenosi się wtedy w czasie.

Nie chcę zdradzać za dużo szczegółów. Mam nadzieję, że taki opis wystarczy dla podania tytułu.

--
MN

Data: 2015-01-26 08:58:03
Autor: Ghost
Jaki to film - sprzed kilku lat

Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54c5f0ce$0$2653$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Widzialem, ale nie pamietam, aktorów pamietasz?

Data: 2015-01-26 12:20:44
Autor: Marcin N
W dniu 2015-01-26 o 08:58, Ghost pisze:

Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

Facet jest poddawany jakiejÅ› dziwacznej terapii (chyba psychicznej).

Nie pamiętam. Niestety.

--
MN

Data: 2015-01-26 10:18:41
Autor: Mirek Ptak
Jaki to film - sprzed kilku lat
W dniu 2015-01-26 o 08:46, Marcin N pisze:
Facet jest poddawany jakiej¶ dziwacznej terapii (chyba psychicznej).
Zamykaj± go w takiej szufladzie podobnej do tych, w których trzymaj±
zw³oki. Zamykaj± na kilka godzin na ka¿dej "sesji". On nagle zaczyna
odnosiæ wra¿enie, ¿e przenosi siê wtedy w czasie.

Nie chcê zdradzaæ za du¿o szczegó³ów. Mam nadziejê, ¿e taki opis
wystarczy dla podania tytu³u.

Byæ mo¿e "Odmienne stany ¶wiadomo¶ci", ale to wiêcej ni¿ kilka lat temu :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-01-26 10:50:28
Autor: m
W dniu 26.01.2015 10:18, Mirek Ptak pisze:
[...]

Bardziej to badania by³y ni¿ terapia, ale poza tym siê by zgadza³o.

p. m.

Data: 2015-01-26 12:20:22
Autor: Marcin N
W dniu 2015-01-26 o 10:50, m pisze:
[...]

Absolutnie nie to. Film znacznie m³odszy.

--
MN

Data: 2015-01-26 12:25:04
Autor: Ghost
Jaki to film - sprzed kilku lat

U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:54c622ef$0$2660$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

dok³adnie.

Data: 2015-01-26 12:23:34
Autor: p0li
Jaki to film - sprzed kilku lat
T->Dnia 2015-01-26 08:46:29 niejaki Marcin N napisa³:
[...]

trochê przypomina 12 ma³p --
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; skype: p0li_ten_jedyny
opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...
prawdziwy facet nie da odebraæ sobie szarlotki

Data: 2015-01-26 12:27:31
Autor: Ghost
[...]

http://www.imdb.com/title/tt0366627/?ref_=fn_al_tt_1

:-)

Data: 2015-01-26 14:28:23
Autor: Marcin N
W dniu 2015-01-26 o 12:27, Ghost pisze:

[...]

Tak! The jacket.

Dzięki.

--
MN

Data: 2015-01-26 16:10:10
Autor: Ghost
Jaki to film - sprzed kilku lat

Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54c640f1$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Taki sobie filmik, source code 100 razy lepsiejszy.

Jaki to film - sprzed kilku lat