Jaki to film - sprzed kilku lat

Data: 2015-01-26 10:18:41
Autor: Mirek Ptak
Jaki to film - sprzed kilku lat
W dniu 2015-01-26 o 08:46, Marcin N pisze:
Facet jest poddawany jakiejś dziwacznej terapii (chyba psychicznej).
Zamykają go w takiej szufladzie podobnej do tych, w których trzymają
zwłoki. Zamykają na kilka godzin na każdej "sesji". On nagle zaczyna
odnosić wrażenie, że przenosi się wtedy w czasie.

Nie chcę zdradzać za dużo szczegółów. Mam nadzieję, że taki opis
wystarczy dla podania tytułu.

Być może "Odmienne stany świadomości", ale to więcej niż kilka lat temu :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-01-26 10:50:28
Autor: m
W dniu 26.01.2015 10:18, Mirek Ptak pisze:
[...]

Bardziej to badania były niż terapia, ale poza tym się by zgadzało.

p. m.

Data: 2015-01-26 12:20:22
Autor: Marcin N
W dniu 2015-01-26 o 10:50, m pisze:
[...]

Absolutnie nie to. Film znacznie młodszy.

--
MN

Data: 2015-01-26 12:25:04
Autor: Ghost

[...]