Jaki to horror?

Data: 2010-08-31 13:04:36
Autor: Wiktor S
Jaki to horror?
W małym miasteczku pojawia się chłopak (jak się później okazuje jest
wilkołakiem), którego mroczny sekret odkrywa właściciel całej gromady
przeróżnych odmieńców, prezentujący ich na płatnych pokazach dla
małomiasteczkowej gawiedzi. Chłopak zostaje uwięziony i staje się
główną atrakcją pokazów.

Tak się składa, że tytuł wypadł mi z pamięci, a chciałbym jeszcze raz
zobaczyć ten film.

Z góry dziękuję za trafną odpowiedź.

Wiktor Swawolny

Data: 2010-08-31 22:53:02
Autor: Rais
Jaki to horror?
W dniu 2010-08-31 22:04, Wiktor S pisze:
[...]

"The Howling VI: The Freaks"
http://www.imdb.com/title/tt0102067/
http://www.filmweb.pl/film/Skowyt+6+Odmie%C5%84cy-1991-119415

Data: 2010-08-31 14:03:43
Autor: Wiktor S
Jaki to horror?
W dniu 2010-08-31 22:04, Wiktor S pisze:> W małym miasteczku pojawia się chłopak (jak się później okazuje jest

Strasznie dziękuję.

Pozdrawiam
Wiktor Swawolny

Data: 2010-09-02 11:18:51
Autor: Catalyst
Jaki to horror?

"Wiktor S" <swawolny@gazeta.pl> wrote in message news:0f5d4315-0a59-4040-99b9-b15d51c4923dy11g2000yqm.googlegroups.com...
Jak ja uwielbiam filmy o wilkołakach - a widziałeś "Bad moon"?

Jaki to horror?