Jaki to kask?

Data: 2009-04-13 21:18:35
Autor: Alti
Jaki to kask?
Jakie kaski ma na wyposażeniu policja? Chodzi mi o to co widać na pierwszym zdjęciu:
http://www.wielkopolska.policja.gov.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=1871&Itemid=77

Wojtek

Data: 2009-04-13 19:35:57
Autor: Seba
Jaki to kask?
Jakie kaski ma na wyposazeniu policja? Chodzi mi o to co widac
na pierwszym zdjeciu:
http://www.wielkopolska.policja.gov.pl//index.php?option=com_cont
ent&task=view&id=1871&Itemid=77

IMO Nolan N102 - vide pozostale zdjecia.

Sebastian S.

Data: 2009-04-13 22:08:42
Autor: morghul
Jaki to kask?
IMO Nolan N102 - vide pozostale zdjecia.

Raczej N103 :), taki jak tu: http://www.nolanhelmets.com/images/helmets/n103ncom4.jpg a ogólniej tu: http://www.nolanhelmets.com/n103ncom.htm

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-04-13 23:19:47
Autor: Alti
Jaki to kask?

Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gs066k$m9t$1news.onet.pl...
IMO Nolan N102 - vide pozostale zdjecia.

Raczej N103 :), taki jak tu: http://www.nolanhelmets.com/images/helmets/n103ncom4.jpg a ogólniej tu: http://www.nolanhelmets.com/n103ncom.htm

No rzeczywiście jak w mordę strzelił N103.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-04-14 08:11:07
Autor: Seba
Jaki to kask?
Dnia Mon, 13 Apr 2009 23:19:47 +0200, Alti napisał(a):

No rzeczywiście jak w mordę strzelił N103.

A mi się coś wydaje, że blendę przeciwsłoneczną mają na zewnątrz
(niektórzy mają ją zdemontowaną) - a wtedy to jest N102, a nie N103.

Sebastian S.

Data: 2009-04-14 17:19:52
Autor: morghul
Jaki to kask?
A mi się coś wydaje, że blendę przeciwsłoneczną mają na zewnątrz
(niektórzy mają ją zdemontowaną) - a wtedy to jest N102, a nie N103.

Wydaje Ci się :PPPP

http://eterstar.pl/pub/nolan103.jpg

Jak już mi się w końcu raz udało komuś pomóc na grupie to teraz kazdy będzie próbował to podwazyć ;))))

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-04-14 16:13:04
Autor: Seba
Jaki to kask?
Wydaje Ci sie :PPPP

http://eterstar.pl/pub/nolan103.jpg

Ales sie napracowal - szacuneczek ;))

Jak juz mi sie w koncu raz udalo komus pomoc na grupie to teraz kazdy bedzie probowal to podwazyc ;))))

Ale zobacz pozostale zdjecia - bo cus one nie pasuja do Twojej koncepcji. ;))
Moze ja zle widze, ale tam chlopaki maja widoczne blendy na zewnatrz.

Sebastian S.

Data: 2009-04-14 22:46:57
Autor: morghul
Jaki to kask?
Ales sie napracowal - szacuneczek ;))

Hehhehe :PPPPP

Ale zobacz pozostale zdjecia - bo cus one nie pasuja do Twojej
koncepcji. ;))
Moze ja zle widze, ale tam chlopaki maja widoczne blendy na zewnatrz.

Ale Alti pytał o kask z pierwszego zdjęcia :PPPPP

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-04-15 08:33:53
Autor: Seba
Jaki to kask?
Dnia Tue, 14 Apr 2009 22:46:57 +0200, morghul napisał(a):

Ale Alti pytał o kask z pierwszego zdjęcia :PPPPP

:)

Sebastian S.

Data: 2009-04-15 08:33:22
Autor: Seba
Jaki to kask?
Dnia Tue, 14 Apr 2009 11:29:13 -0700 (PDT), lildevil@o2.pl napisał(a):

A nie jest przypadkiem tak, że oni mają różne kaski. Dostali tylko
motocykle bez gratisóww.

Daj spokój - my tu tylko dyskuję akademicką uskuteczniamy ;)

Sebastian S.

Data: 2009-04-13 20:33:26
Autor: R2
Jaki to kask?

"Alti" <alti71@gazeta.pl> wrote
Jakie kaski ma na wyposażeniu policja? Chodzi mi o to co widać na pierwszym zdjęciu:
http://www.wielkopolska.policja.gov.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=1871&Itemid=77

mi się wydaje , że t kask Shoei Syncrotec, ale mogę się mylić, wiem jednak że Policja w UK takich używała jeśli do tej pory nie używa

Pozdro
Artur

Data: 2009-04-13 22:07:58
Autor: Grzybol
Jaki to kask?
Użytkownik "Alti" <alti71@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Jakie kaski ma na wyposażeniu policja? Chodzi mi o to co widać na
pierwszym  zdjęciu:
http://www.wielkopolska.policja.gov.pl//index.php?option=com_content&task=
view&id=1871&Itemid=77 Wojtek

A ja na pierwszym zdjęciu po prawej stronie za mundurowym to widzę Ferdka Kiepskiego:-)

--
Grzybol

Jaki to kask?