Jaki to ma sens?

Data: 2013-10-06 11:49:39
Autor: suryga
Jaki to ma sens?
Mam konto walutowe w PKOBP.
Parę dolarów z poprzedniej wycieczki zostało, może kiedyś się przydadzą.
Koniec miesiąca. I okazuje się że jestem stratny kilka centów do tyłu.
Na złotówkowym niewiele lepiej. Powód wprowadzili opłatę za prowadzenie konta oszczędnościowego.
Wychodzi na to że jak mam małe oszczędności to lepiej trzymać w domu.

Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.
Ale po historii z Cyprem.
Jaki to ma sens????

Data: 2013-10-06 14:35:13
Autor: witek
Jaki to ma sens?
suryga@gmail.com wrote:
[...]

bo ludzie albo nie maja wyboru, bo ten bank jest najblizej, albo im sie nie chce przenosic, wiec i tak zapłacą.
A zawsze to jakas kasa.

Data: 2013-10-06 20:57:14
Autor: neoniusz
Jaki to ma sens?
W dniu 06.10.2013, 20:49, suryga@gmail.com pisze:
Mam konto walutowe w PKOBP.

I co robisz na tej grupie?

Data: 2013-10-06 22:00:20
Autor: J.F.
Jaki to ma sens?
Dnia Sun, 6 Oct 2013 11:49:39 -0700 (PDT), suryga@gmail.com
[...]

A musi miec ? Chcesz, trzymasz, placisz, nie chcesz, trzymasz w domu

PKOBP ma jakies lokaty walutowe, gdzie jest troche lepiej.

J.

Data: 2013-10-06 23:18:33
Autor: Akarm
Jaki to ma sens?
W dniu 2013-10-06 20:49, suryga@gmail.com pisze:
Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.
Ale po historii z Cyprem.

Dlaczego dopiero po historii z Cyprem można było powiedzieć, że w Banku bezpieczniej?

Jaki to ma sens????

Pytanie retoryczne? ;)
Bo odpowiedź chyba widać wyraźnie: takie stwierdzenie jest pozbawione sensu całkowicie.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-07 00:53:29
Autor: Liwiusz
Jaki to ma sens?
W dniu 2013-10-06 23:18, Akarm pisze:
Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.
Ale po historii z Cyprem.

Dlaczego dopiero po historii z Cyprem można było powiedzieć, że w Banku
bezpieczniej?

Dlaczego nie zrozumiałeś?

--
Liwiusz