Jaki to ma zap艂on?

Data: 2011-11-21 09:09:50
Autor: Lewis
Jaki to ma zap艂on?
W dniu 2011-11-21 09:02, Jacek pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=3YfTtGCsiD8&feature=player_embedded

Dziadek zrobi艂 silnik V-12 o pojemno艣ci 12 ccm.
Pytanie do Koleg贸w: jaki to ma zap艂on? Nie widz臋 ani 艣wiec ani wtrysku
paliwa.
Jacek

Pewnie na eter co艣 w stylu silnik贸w modelarskich. Samozap艂on

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-21 08:11:30
Autor: AZ
Jaki to ma zap艂on?
On 2011-11-21, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Watpie, bo musialyby byc swiece zarowe. Predzej to na sprezone powietrze
chodzi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 09:12:38
Autor: Lewis
Jaki to ma zap艂on?
W dniu 2011-11-21 09:11, AZ pisze:
On 2011-11-21, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>  wrote:
[...]

Z tego co wiem silniki modelarskie by艂y te偶 bez 艣wiecy 偶arowej na mieszank臋 paliwow膮 opart膮 na eterze i w艂a艣nie z zap艂onem samoczynnym.

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-21 08:14:20
Autor: AZ
Jaki to ma zap艂on?
On 2011-11-21, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Az tak sie nie znam, ale ten jednak na powietrze, poczatek opisu:

Motor V-12 naval de inyecci贸n de aire comprimido construido a mano de
forma artesanal.

Nie znam hiszpanskiego ale wyglada mi to na powietrze ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 09:18:54
Autor: Lewis
Jaki to ma zap艂on?
W dniu 2011-11-21 09:14, AZ pisze:

Motor V-12 naval de inyecci贸n de aire comprimido construido a mano de
forma artesanal.

Nie znam hiszpanskiego ale wyglada mi to na powietrze ;-)

W sumie to fakt ;P Te偶 nie znam ale idzie si臋 domy艣li膰 po tym co wyplu艂 google t艂umacz :P

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-21 10:58:25
Autor: Berni_bn
Jaki to ma zap艂on?

Z tego co wiem silniki modelarskie by艂y te偶 bez 艣wiecy 偶arowej na
mieszank臋 paliwow膮 opart膮 na eterze i w艂a艣nie z zap艂onem samoczynnym.

-Z pewno艣ci膮 by艂y samozap艂onowe i 偶arowe.

Jaki to ma zap艂on?