Data: 2011-11-21 13:22:06 | |
Autor: J.F | |
Jaki to ma zapłon? | |
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jad0ie$2e9$1@news.task.gda.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=3YfTtGCsiD8&feature=player_embedded Modelarskie silniki sa albo samozaplonowe i wtedy sie je poi eterem, albo na swiece zarowa i wtedy sa na metanol/nitrometan. Ale ten to mam wrazenie ze wcale nie ma zaplonu, chyba jest na sprezone powietrze. Nie wiem co za jezyk - brazylijski czy meksykanski, bo translator googla zawodzi :-) Ale "inyecciĂłn de aire comprimido" jest podejrzane :-) J. |
|
Data: 2011-11-21 12:24:07 | |
Autor: AZ | |
Jaki to ma zapłon? | |
On 2011-11-21, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A mi podpowiedzial ze to hiszpanski ;-) Ten jest na powietrze, wystarczy spojrzec na "uklad zaplonowy" ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-21 13:39:18 | |
Autor: Jacek | |
Jaki to ma zapłon? | |
W Brazylii używają portugalskiego a w Meksyku hiszpańskiego.
Też mam wrażenie, że ten silniczek nie jest spalinowy tylko na sprężone powietrze, ale i tak szacunek dla wykonawcy. Jacek |
|
Data: 2011-11-21 15:56:27 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Jaki to ma zapłon? | |
Hello J.F,
Monday, November 21, 2011, 1:22:06 PM, you wrote: http://www.youtube.com/watch?v=3YfTtGCsiD8&feature=player_embeddedModelarskie silniki sa albo samozaplonowe i wtedy sie je poi eterem, Przede wszystkim za powietrzem przemawia przekładnia rozrz±du - jest 1:1:1 -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-21 17:31:40 | |
Autor: J.F | |
Jaki to ma zapłon? | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
Ale ten to mam wrazenie ze wcale nie ma zaplonu, chyba jest naPrzede wszystkim za powietrzem przemawia przekładnia rozrz±du - jest Ale to morski diesel, a te czesto sa dwusuwowe :-) Tylko wtedy jeszcze inna konstrukcje maja ... no i ciekaw jestem czy jest dwusuwowa V-ka. J. |
|
Data: 2011-11-21 17:50:59 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Jaki to ma zapłon? | |
Hello J.F,
Monday, November 21, 2011, 5:31:40 PM, you wrote: Ale to morski diesel, a te czesto sa dwusuwowe :-)Ale ten to mam wrazenie ze wcale nie ma zaplonu, chyba jest naPrzede wszystkim za powietrzem przemawia przekładnia rozrz±du - jest Ale one maj± jeden zawór na cylinder - z tego co pamiętam... Tylko wtedy jeszcze inna konstrukcje maja ... no i ciekaw jestem czy jest dwusuwowa V-ka. Ale po co mieliby tak robić? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-21 18:27:18 | |
Autor: nazgul | |
Jaki to ma zapłon? | |
nie wiemTylko wtedy jeszcze inna konstrukcje maja ... no i ciekaw jestem czy ale jest w jednym urz±dzeniu u mnie w robocie silnik detroit diesel V-6 (czy v8) 2-suw z blowerem. w sumie V-ka miałaby uzasadnienie bo daję się dmuchawę między głowicami a spaliny wychodz± na zewn±trz bloku. |
|