Jaki to model TV Sharp Aquos?

Data: 2012-04-12 00:52:07
Autor: Robert Wańkowski
Jaki to model TV Sharp Aquos?
http://img841.imageshack.us/img841/6752/aquos.jpg
Nie mogę doszukać się w Internecie modelu tego TV.
Sąsiad dostał taki sprzęt.
Podejrzewam, że nie ma MPEG-4 bo z cyfrowych kanałów jest tylko fonia.
Analogowe są.

TV nie ma nigdzie napisanego modelu. Nie rozkręcałem go. Z tyłu gdzie jest przeważnie naklejka z danymi, modelem itp. czysto.
Chciałem sąsiadowi poszukać i wydrukować instrukcję. Ale nie znając modelu...
Może ktoś rozpozna?

Jeżeli będę znał model, to poszukam info czy można dołożyć ten MPEG-4 do tego TV.

W MENU jest jakaś pozycja typu "informacja o sprzęcie" ale pojawia się odpowiedź "brak informacji".
Tam pojawić powinien się numer seryjny i model?

Robert

Data: 2012-04-12 17:29:31
Autor: Waldek Godel
Jaki to model TV Sharp Aquos?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 00:52:07 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

[...]

modelu...
Może ktoś rozpozna?

Wygląda jak model LC42B20 - ale samego LCD42B20 było kilka modeli. Było też kilka innych modeli o takim wyglądzie no i oczywiście inne
rozmiary, nie tylko 42 cale. Zresztą typ powinen być na naklejce z tyłu
obudowy.

Jeżeli będę znał model, to poszukam info czy można dołożyć ten MPEG-4 do tego TV.

Dołozyć na pewno się nie da. BYĆ MOŻE jak będziesz mieć szczęście, to
zadziała transkoder z MPEG2 do MPEG4 w typie Neotona. Ale one są bardzo
kapryśne.
W dodatku ich cena powoduje, że mało kto to kupuje. OIDP to Neoton był
droższy od dobrej jakości STB. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-04-13 11:12:20
Autor:
Jaki to model TV Sharp Aquos?
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Poszukaj w necie jak się włącza tryb serwisowy i tam powinny być dane szczegółowe.
W moim samsungu 42LD4005 nie było dekodowania filmów z USB zmieniłem na wyższy model i :-D.

Data: 2012-04-13 20:39:51
Autor: Robert Wańkowski
Jaki to model TV Sharp Aquos?

Użytkownik <konsul41@wp.pl>

W moim samsungu 42LD4005 nie było dekodowania filmów z USB zmieniłem na wyższy model i :-D.

Sugerujesz, że mogę włączyć w trybie serwisowym MPEG-4.

Robert

Data: 2012-04-12 18:17:37
Autor: MKi
Jaki to model TV Sharp Aquos?
W dniu 2012-04-12 00:52, Robert Wańkowski pisze:

Mój model niestety zdecydowanie inny.

W MENU jest jakaś pozycja typu "informacja o sprzęcie" ale pojawia się
odpowiedź "brak informacji".
Tam pojawić powinien się numer seryjny i model?

Nie - w mojej instrukcji piszą "Wyświetlanie raportów
dotyczących usterek i zmian ustawień nagrywania czasowego".

Jest też pozycja menu Ustawienia -> identyfikacja, ale tam
też nie ma modelu - są numery wersji zapewne oprogramowania
i sprzętu. Może te ciągi cyfr i znaków pozwolą coś wymyślić?

Pozdrowienia,
MKi

Jaki to model TV Sharp Aquos?