Jaki to samochód??

Data: 2009-05-14 12:11:31
Autor: J.F.
Jaki to samochód??
Użytkownik "Jacek K4M" <trj@interia.pl> napisał w wiadomości news:gugk15$fqo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy to jest Humer???
http://pacman.mulabs.org/w/uni_114.jpg

Jakas bulwarowa popierdulka.
Prawdziwy Humvee przezywa spotkanie z mina przeciwpiechotna :-)

J.

Data: 2009-05-14 13:01:05
Autor: Jacek K4M
Jaki to samochód??

http://pacman.mulabs.org/w/uni_114.jpg

Jakas bulwarowa popierdulka.
Prawdziwy Humvee przezywa spotkanie z mina przeciwpiechotna :-)

no właśnie wiec mnie zdziwiło dlaczego to się tak sprasowało, myślałem ze nazwa i wygład do czegoś zobowiązują i ze to jest chociaż troszkę "twardsze" niż cywilne samochody, ale z drugiej strony gdyby takie było to stwarzało by niebezpieczeństwo dla innych użytkowników drogi.
 Pozdrawiam

Data: 2009-05-14 14:05:33
Autor: Przemek
Jaki to samochód??

to chyba jest H1 http://www.youtube.com/watch?v=6g1tR0Y8vzU&feature=related

Data: 2009-05-14 15:04:35
Autor: lpalczynski
Jaki to samochód??
On 14 Maj, 23:05, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Jakas bulwarowa popierdulka.
> Prawdziwy Humvee przezywa spotkanie z mina przeciwpiechotna :-)

H3, czyli jeszcze gorzej, niz H2

:)

Data: 2009-05-14 15:48:33
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Jaki to samochĂłd??
J.F. pisze:
UÂżytkownik "Jacek K4M" <trj@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:gugk15$fqo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy to jest Humer???
http://pacman.mulabs.org/w/uni_114.jpg

Jakas bulwarowa popierdulka.
Puszka od piwa na ramie Chevroleta Tahoe - kształtem i poręcznością to prawie HMMWV - prawie - jak widać robi różnicę...

Prawdziwy Humvee przezywa spotkanie z mina przeciwpiechotna :-)
A z autobusem? Nie widziałem testów H1 - ale nie szukałem dokładnie - nie mój rejon zainteresowań.

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-05-14 21:30:14
Autor: J.F.
Jaki to samochód??
On Thu, 14 May 2009 15:48:33 +0200,  Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
J.F. pisze:
Prawdziwy Humvee przezywa spotkanie z mina przeciwpiechotna :-)
A z autobusem? Nie widziałem testów H1 - ale nie szukałem dokładnie - nie mój rejon zainteresowań.

Trudno powiedziec, bo Irakijczycy chyba nie probowali

Ale w ogolnosci - sluzbowe auto wszedzie przejedzie, a pierwszenstwo
ma ten kto ma wiekszy .. karabin
http://www.youtube.com/watch?v=SLOCi7ZpFXI

A tak nawiasem mowiac to europejskie autobusy slabe sa, nawet bardzo
slabe..

J.

Jaki to samochód??