Jaki to samochod?

Data: 2012-04-29 13:26:38
Autor: TDQ
Jaki to samochod?
http://photos.nasza-klasa.pl/13034634/165/other/std/0a79c8b425.jpeg

Bardziej mi chodzi o model bo marke znam ale nie bede na razie zdradzal ;)
Nigdzie nie znalazlem fotek na sieci .  Tdq

Data: 2012-04-29 20:04:27
Autor: TDQ
Jaki to samochod?

"TDQ" <tdq.towytnij@poczta.onet.pl> wrote in message news:jnjc25$orq$1inews.gazeta.pl...
http://photos.nasza-klasa.pl/13034634/165/other/std/0a79c8b425.jpeg

Bardziej mi chodzi o model bo marke znam ale nie bede na razie zdradzal ;)
Nigdzie nie znalazlem fotek na sieci .  Tdq

Cisza wiec podpowiem ze to jaguar;  ale jaki model ? Wydluzony XJ , czy XF, a moze inny?
TDQ

Data: 2012-04-30 13:21:24
Autor: amos
Jaki to samochod?
On 29 Kwi, 21:04, "TDQ" <tdq.towyt...@poczta.onet.pl> wrote:

Cisza wiec podpowiem ze to jaguar;  ale jaki model ? Wydluzony XJ , czy XF,
a moze inny?

zlepek jakis. Przod o Jaguara, tyl do Lancii :)

--
amos

Data: 2012-04-30 01:46:44
Autor: TDQ
Jaki to samochod?

[...]

Na tym filmie jedzie jako trzeci. Okolo 20 sekunda filmu.
http://www.youtube.com/watch?v=L50neD0KZ-A&feature=related

Data: 2012-05-01 02:54:24
Autor: Michał
Jaki to samochod?
TDQ <tdq.towytnij@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Nigdzie nie znalazlem fotek na sieci .  Tdq
Na tym filmie jedzie jako trzeci. Okolo 20 sekunda filmu.

Jaguar XJ nowy, jaki¶ przerabiany

tył chyba tez jaguar, raczej ni Lancia thesis

Data: 2012-05-01 07:51:06
Autor: tck
Jaki to samochod?

Uzytkownik "TDQ" <tdq.towytnij@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:jnknei$rv8$1inews.gazeta.pl...

[...]

hehe najlepsza obstawa to jedzie na koncu;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-05-01 11:53:33
Autor: TDQ
Jaki to samochod?

hehe najlepsza obstawa to jedzie na koncu;)

A to tez z obstawy : ( zabezpieczali tyly ;) )   http://imageshack.us/photo/my-images/805/policemcross.jpg/
   policja na moto-crossach .

Jaki to samochod?