Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?

Data: 2009-05-31 17:23:11
Autor: Icek
Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?
Jest sobie firma X. Ta firma z mysla o zarobku utworzyla portal internetowy
www.xxxxxxxxxx.pl

W tym portalu dba o merytoryczna zawartosc przezntujac jakies tresci. Na tym
portalu sprzedaje tez dla zainteresowanych miejsce reklamowe.

W pewnym momencie dochodzi do wniosku, ze za malo ma przychodzu z reklam w
serwisie. Publikuje zatem ogloszenie:

"Wszyscy chetni, ktorym serwis sie spodobal, byl przydatny a chca wesprzec
dzialalnosc jego autorow prosimy o wplate datkow w kwocie 1 zloty od kazdego
chetnego. Wplata jest dobrowolna. Z pelnych fukcji serwisu mozna korzystac
rowniez bez dokonania wplaty jednak liczymy na Panstwa hojnosc".

Jak to opodatkowa/zaksiegowac? Wplacajacy sa anonimowi, kwoty minimalne choc
planowane np. w skali miesiaca beda na poziomie 500 zlotych.

Icek

Data: 2009-05-31 19:01:20
Autor: SDD

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:gvtu1p$b9n$1node1.news.atman.pl...

Jak to opodatkowa/zaksiegowac? Wplacajacy sa anonimowi, kwoty minimalne choc
planowane np. w skali miesiaca beda na poziomie 500 zlotych.

Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-31 23:07:26
Autor: Icek
> [...]
> choc
> planowane np. w skali miesiaca beda na poziomie 500 zlotych.

powyzsze jest czyto hipotetyczne ale chodzi mi o to jak zaksiegowac ten
przychod.

Icek

Data: 2009-05-31 23:57:18
Autor: SDD

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:gvuih1$enq$1node1.news.atman.pl...
powyzsze jest czyto hipotetyczne ale chodzi mi o to jak zaksiegowac ten
przychod.

:)
IMHO kolumna 8 KPiR.... ale na podstawie czego... - to juz nie wiem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-01 22:53:18
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 31 May 2009, SDD wrote:

[...]

  IMO dowolnego dowodu.
  Z braku laku może być również dowód wewnętrzny w dowolnej formie,
rozporządzenie o KPiR *nie ogranicza* formy i zakresu stosowania dowodów
wewnętrznych dla przychodów (ograniczenie do zamkniętej listy dotyczy
wyłącznie *wydatków*).
  Na mój rozum wydruk transakji bankowej lub raport bankowy, który
zawiera w opisie jasną informację czego dotyczy transakcja
wystarcza.
  Jak ktoś widzi przeszkodę aby wystawiać np. raz na dzień DW z sumą
takich przychodów to poproszę, bo tak na 1. rzut oka wydaje mi się
że też by "uszło".

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-01 09:27:58
Autor:
[OT] Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?
Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

Dlaczego frajerów? Sam tworzę stronę, która (prawie) nie przynosi przychodów, a jest poczytna. Sam zagladam na kilka wyjątkowych innych, robionych akurat hobbystycznie. Nie mam oporów by wspomóc je małym groszem, jeśli zajdzie potrzeba. Nie czuję się / nie czułbym się też frajerem w takiej sytuacji. Mozęróżnica zdań pochodzi stąd, że Ty nie masz takiego hobby i tego nie rozumiesz...

Data: 2009-06-01 15:39:30
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail sddwytnij@towszechwiedza.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jak to opodatkowa/zaksiegowac? Wplacajacy sa anonimowi, kwoty minimalne choc
planowane np. w skali miesiaca beda na poziomie 500 zlotych.

Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

biorac pod uwage twoja odpowiedz...
tak...

Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...

Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?