Jaki to telefon?

Data: 2010-08-12 12:59:10
Autor: Animka
Jaki to telefon?
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

--
animka

Data: 2010-08-12 09:44:05
Autor: Ircys
Jaki to telefon?
On 12 Sie, 12:59, Animka pisze...
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

http://blogplay.pl/2010/08/nadchodzi-iphone4/

Ircys

Data: 2010-08-12 20:25:09
Autor: Animka
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 18:44, Ircys pisze:

http://blogplay.pl/2010/08/nadchodzi-iphone4/

Mnie się bardzo ten telefon podoba:
http://cokupic.pl/produkt/LG-GD-510
Zapatrzyłam się na niego w salonie Ery (przechodziłam akurat). Pięknie się prezentował z tymi ikonkami. Niestety, teraz już będę chciała telefon z WiFi, a ten telefon nie ma WiFi.

--
animka

Data: 2010-08-12 22:40:42
Autor: Piotr M
Jaki to telefon?
Dnia 12-08-2010 o 20:25:09 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

Mnie się bardzo ten telefon podoba:
http://cokupic.pl/produkt/LG-GD-510
Zapatrzyłam się na niego w salonie Ery (przechodziłam akurat). Pięknie  się prezentował z tymi ikonkami.

A pomy¶leć jeszcze, że mogłaby¶ co niektóre dotykać, a on by przyjemnie  mruczał do ciebie delikatnymi wibracjami :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-12 13:03:13
Autor: ALEX
Jaki to telefon?
W dniu 12-08-10 12:59, Animka pisze:
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

Widać Ci którzy się nie mog± doczekać Jobsowego telefonu wiedz±.

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-12 13:14:21
Autor: Animka
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 13:03, ALEX pisze:
W dniu 12-08-10 12:59, Animka pisze:
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

Widać Ci którzy się nie mog± doczekać Jobsowego telefonu wiedz±.

A ty wiesz? To napisz.

--
animka

Data: 2010-08-12 11:26:33
Autor: Grzegorz S
Jaki to telefon?
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> wrote:

> Widać Ci którzy się nie mog± doczekać Jobsowego telefonu wiedz±.

A ty wiesz? To napisz.

Użyj czasem tego co powinna¶ mieć w czaszce to i Ty będziesz wiedzieć:)

--
gs

Data: 2010-08-12 16:44:54
Autor: ALEX
Jaki to telefon?
W dniu 12-08-10 13:14, Animka pisze:
[...]

A co ma wspólnego Jobs z LG?

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-12 13:13:13
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 12:59, Animka pisze:
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

Faktycznie, nie da się rozpoznać, ani przeczytać w lince.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-12 13:16:10
Autor: Przemek
Jaki to telefon?
Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

a może by w pasek adresu popatrzeć?
Przem

Data: 2010-08-12 13:30:05
Autor: kuba
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 13:16, Przemek pisze:
Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

a może by w pasek adresu popatrzeć?

Trzeba by miec inny kolor wlosow ;)

Data: 2010-08-12 14:21:24
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 13:30, kuba pisze:
[...]

I niepęknięty drucik trzymający uszy ;)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-12 16:29:23
Autor: Animka
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 13:16, Przemek pisze:

a może by w pasek adresu popatrzeć?

LOL. Zupełnie mi to na my¶l nie przyszło tylko głowiłam się co to za telefon LG nowy będzie.

--
animka

Data: 2010-08-12 14:27:01
Autor: Kotlet mielony
Jaki to telefon?

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i40k66$i9i$1node1.news.atman.pl...
Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

animka
i wszystko jasne :-)

moze link przeczytaj

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-12 16:32:08
Autor: Animka
Jaki to telefon?
W dniu 2010-08-12 14:27, Kotlet mielony pisze:

animka
i wszystko jasne :-)

A miel się kotlecie razem z tym czosnkiem ;-)

moze link przeczytaj

No, już spojrzalam :P

--
animka