Jaki to utwór?

Data: 2010-08-29 22:04:21
Autor: Roman
Jaki to utwór?
Ostatnio znowu oglądałem "Lalkę" w reżyserii Bera z 1978 roku i wpadł mi w
ucho jeden kawałek pod koniec 7 odcinka. Wiem tylko tyle że jest to utwór
Schumanna, a w filmie gra go na pianinie pani Stawska.
Czy ktoś wie jak się nazywa ten utwór?

Dzięki za odpowiedź
Roman

Data: 2010-08-29 23:45:35
Autor: Adam
Jaki to utwór?
Użytkownik "Roman" <roman@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

"Aveu" - jeden z utworów "Karnawału" (Carnaval) op. 9 Schumanna.

A.

Jaki to utwór?