Jaki transmitter AV?

Data: 2009-11-14 18:00:25
Autor: Chris
Jaki transmitter AV?
Jaki moglibyście doradzić najlepszy/najmocniejszy transmitter do
przesyłania sygnału AV z dekodera satelitarnego do telewizora?
Dekoder satelitarny mam w pokoju, a chciałbym mieć możliwość oglądania
programów z satelity także w kuchni. Niestety, układ mieszkania jest
taki, że pomimo nawet niezbyt dużej odległości, sygnał musi pokonać aż 4
murowane ściany i to w dodatku po skosie.
Próbowałem już cieszącego się dobrą opinią transmittera firmy Televes,
ale niestety obraz się zacinał.
Czy jest jakiś lepszy od niego transmitter?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-16 08:37:08
Autor: pawell32
Jaki transmitter AV?
Chris pisze:
[...]

a masz wifi w domu?

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-16 23:28:10
Autor: Chris
Jaki transmitter AV?
Dnia Mon, 16 Nov 2009 08:37:08 +0100, pawell32 napisał(a):

a masz wifi w domu?

Mam wifi, byłbym w stanie także podłączyć LAN gdyby to coś dawało.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-17 07:51:15
Autor: pawell32
Jaki transmitter AV?
Chris pisze:
Dnia Mon, 16 Nov 2009 08:37:08 +0100, pawell32 napisał(a):

a masz wifi w domu?

Mam wifi, byłbym w stanie także podłączyć LAN gdyby to coś dawało.

nie chodzi o to.
większość tego typu urządzeń pracuje na częstotliwości
2,4 GHz tak jak wi-fi i często się zakłócają.
często przywoziłem te Televesa bo mają dobrą jakość przenoszonego obrazu, ale teraz wolę puścić kabel i dokupić przedłużacz pilota.

Data: 2009-11-17 12:46:03
Autor: zeeltom
Jaki transmitter AV?
[...]

Podepnę się pod pytanie. Mam laptoka i chciałbym z niego przesłać obraz do tv, ale nie chcę ciągnąć kabla. Widział ktoś jakieś urządzenia, nie wiem... BT czy inne, o niewielkich rozmiarach by przesłać obraz i dźwięk na kilka metrów?

Data: 2009-11-17 13:40:33
Autor: pawell32
Jaki transmitter AV?
zeeltom pisze:
[...]

to zależy czy masz wy tv, jak tak to owszem.
z wyjścia vga chyba się nie uda

Data: 2009-11-18 07:40:42
Autor: zeeltom
Jaki transmitter AV?
to zależy czy masz wy tv, jak tak to owszem.
z wyjścia vga chyba się nie uda

Mam wyjście tv, ale myślałem bardziej u jakimś USB, albo PCMCIA.
Z wyjścia tv, to podpinam jakiś nadajniczek av od kamer i poleci. Myślałem o innym rozwiązaniu, raczej cyfrowym. Skoro przez BT można połączyć się ze wszystkim, to takie rozwiązanie bardziej by mnie interesowało, bo BT mam już w laptopie, a potrzeba tylko odbiornik przy tv i jakiś program który to obsłuży.

Data: 2009-11-18 07:52:42
Autor: pawell32
Jaki transmitter AV?
zeeltom pisze:
[...]

transmiter televesa jest cyfrowy, na usb ani na bluetooth nie znalazłem.
szukaj, są czasem jakieś rozwiązania.

Data: 2009-11-18 08:00:25
Autor: pawell32
Jaki transmitter AV?
zeeltom pisze:
[...]

chyba że to:
http://www.gottadeal.com/DirectDeal/31028

Data: 2009-11-20 20:09:16
Autor: zeeltom
Jaki transmitter AV?
chyba że to:
http://www.gottadeal.com/DirectDeal/31028

No :) To jest ciekawe rozwiązanie :)
Bardziej ten link
http://www.iogear.com/product/GUW2015VKIT/

Szkoda, że nie ma wyjścia po composit, ale nowe tv mają wejście VGA, więc nie powinno być problemu.
Dzięki za linkę :)

Data: 2009-11-18 09:57:46
Autor: Bartłomiej Zieliński
Jaki transmitter AV?
Użytkownik zeeltom napisał:
[...]

Tyle że BT ma raczej zbyt małą przepustowość, żeby obsłużyć przesył obrazu wideo o rozsądnej rozdzielczości i z rozsądną jakością.

Data: 2009-11-17 01:59:47
Autor: adresss
Jaki transmitter AV?
On Sat, 14 Nov 2009 18:00:25 +0100, Chris
<chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

[...]

wg mnie, to najlepszy i najtanszy jest kabel

a moze po kablach zasilajacych
http://www.zdnet.de/news/messen/cebit2005/tkomm/0,39029192,39131412,00.htm

to jest news z 2005 wiec pewnie sprzetu jest juz sporo

oto przyklad
http://www.amazon.com/dp/B000NU034A?tag=websearchengi40-20&camp=14573&creative=327641&linkCode=as1&creativeASIN=B000NU034A&adid=04GMABXE6Q8J50DW9TMN&

to akurat z amerykanskiego rynku. Jak poszukasz po googlach, to z
pewnoscia znajdziesz.

--
ThinkXtra

Data: 2009-11-18 12:12:24
Autor: Chris
Jaki transmitter AV?
Dnia Tue, 17 Nov 2009 01:59:47 +0100, adresss@poczta.pl napisał(a):

wg mnie, to najlepszy i najtanszy jest kabel

Musiałbym kabel przeciągać przez całe mieszkanie. LAN przerzuciłem przez
dach, ale już nie chcę na dachu pajęczyny robić, wystarczy, że w
mieszkaniu już mam kablowisko.

[...]

Ale ZTCW, te urządzenia obsługują tylko sygnał cyfrowy, czyli na obu
końcach musiałby jeszcze dołożyć po jakimś komputerze ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Jaki transmitter AV?