Jaki trekking w okolicach 1500 zl ?

Data: 2009-04-09 14:28:09
Autor: Kamtzu
Jaki trekking w okolicach 1500 zl ?
Użytkownik "Tomek "Grych" Gryszkiewicz" <grych@nospam.tg.pl> napisał w wiadomości news:grkja6$jnl$1inews.gazeta.pl...
Czesc,
mam nadzieje ze nie rozpoczne swietej wojny - potrzebuje porady w kwestii wyboru roweru. Bedzie sluzyl glownie do dojazdow do pracy (10km po Warszawie), czasem jakis wypad w sobote poza miasto. Cena w okolicach 1500 zł. Bardziej interesuje mnie wygoda (wygoda jazdy, niezbyt częste wizyty w serwisie, ciężar jak trzeba na schody się wspiąć) niż prędkość czy właściwości terenowe.

Poszperalem, poczytalem i wynalazlem takie oto rowery:
Kellys Lagoon
Merida Freeway 9200 lub 9300
Unibike Voyager

Co o nich sądzicie? Jakieś doświadczenia z w/w modelami? Wszelkie uwagi mile widziane (poza: złóż sobie sam :))

2 dni temu kupilismy rower dla zony. Wybor padl na Unibike Expedition
http://www.dobrerowery.com/product_info.php?cPath=122_26&products_id=5126
Katalogowo kosztuje 1889 zl, tu troche taniej (i jeszcze rabat dostalem - ale odbieralem osobiscie w sklepie).
Rowerka jeszce nie przetestowalismy ale w tej cenie ciezko znalezc cos z lepszym osprzetem (Alivio, Deore).

Data: 2009-04-09 18:45:58
Autor: WaldekEg

Użytkownik "Kamtzu" <kamtzu@USUNTO.tlen.pl> napisał w wiadomości news:grkooo$fi9$1news.interia.pl...
[...]

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=595674448  w tej cenie ciezko znalezc cos lepszego