Jaki tuner DVB-T do laptopa : 5-10km od nadajnik贸w MUX

Data: 2012-06-03 23:03:07
Autor: marlod
Jaki tuner DVB-T do laptopa : 5-10km od nadajnik贸w MUX
Mieszkam w 艁odzi, 10km od komina EC-4 nadaj膮cego MUX1 z moc膮 100MW.Z balkonu widz臋 komin w prostej linii bez przeszk贸d terenowych. MUX2- z Sienkiewicza mam te偶 w prostej linii -5km od domu, wida膰 z balkonu. Tyle 偶e pok贸j po drugiej stronie bloku:)
W pokoju mam laptopa do kt贸rego chcia艂bym kupi膰 zestaw usb do odbioru TV cyfrowej.My艣la艂em o Media Tech MT 4168.
Czy my艣licie 偶e wystarczy mini antenka biurkowa 15cm do艂aczona do zestawu do dobrego odbioru TV cyfrowej?

http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=998&g=245057&n=DUALNY-TUNER-DVB-T-USB-MEDIA-TECH-MT4168&w=s

Data: 2012-06-03 22:26:02
Autor: Cezar

On 03/06/2012 22:03, marlod wrote:
[...]

z t膮 moc膮 nadajnika to chyba troche przesadzi艂e艣 ;)

c.

Data: 2012-06-04 00:13:10
Autor: JurekD
W dniu 2012-06-03 23:03, marlod pisze:
[...]

heh ja do nadajnika polsyfu mam jakies 800 metrow i pikseloza na takiej malej antence, wichow i jemiolow to samo a widze te nadajniki.

Tak wiec zapomnij o belkocie marketingowych i szykuj 50-100zl na antene ze wzmacholem albo jakies solidne yagi .

Data: 2012-06-04 05:34:31
Autor: marlod
On 2012-06-04 00:13, JurekD wrote:
[...]

Tzn co proponujesz? Na biurku nie zamierzam stawia膰 jakiej艣 wielkiej anteny;) B.T.W moc nadajnika to 100kW :)

Data: 2012-06-04 09:14:35
Autor: Robert_J
[...]

I uwa偶asz 偶e pixeloza jest spowodowana niskim poziomem sygna艂u, skoro masz 800 metr贸w do nadajnika? ;-))) Nie udzielaj rad bez sensu...

Jaki tuner DVB-T do laptopa : 5-10km od nadajnik贸w MUX