Jaki tuner SAT z linuxem na pokładzie

Data: 2009-11-12 14:12:21
Autor: jacek wilczek
Jaki tuner SAT z linuxem na pokładzie
O tutaj news:hc95ll$2hq$1inews.gazeta.pl pytałem się o dreamboxa DM 800 HD PVR Ma on jedną zasadniczą wadę. Nie posiada wejścia na moduły warunkowego dostępu. Niestety odbiorniki firmy Dream Multimedia mają jedną zasadniczą wadę. Te odbiorniki które mają wejście na modół CI nie obsługują telewizji HD. Wyjątkiem stanowi najnowszy produkt tej firmy
modół CI w większości zastosowań jest zbędny
wbudowany czytnik + emulacja CI wystarcza

--
jacek

Data: 2009-11-12 14:18:17
Autor: jacek wilczek
Jaki tuner SAT z linuxem na pokładzie

Do Polsatu też?

jak kupisz modół/kartę z box key też   (mała dopłata za usługę -- > allegro)

--
jacek

Jaki tuner SAT z linuxem na pokładzie