Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?

Data: 2010-06-30 15:22:01
Autor: Jarek Krupa
Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?
MaFi nagryzmolil(a):

Dotychczas używałem (i w sumie byłem zadowolony) dwa tunery AVer-a:
1) od 2000 do 2004 - AVer TV Capture 98/w VCR

.....i polecam pozostanie przy tym + DScaler (uruchamiany w trybie zgodnosci  z XP - potrzebne do poprawnej obslugi miksera audio). U mnie taka kombinacja dziala ladnie, wlacznie z nagrywaniem - co prawda inne softy nie widza tunera, ale jakos nie mam potrzeby korzystania z nich :)

Pozd.
Jarek

Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?