Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?

Data: 2010-07-05 12:11:00
Autor: WS
Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?

Użytkownik "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl> napisał w wiadomości news:i0aq08$cgm$1mx1.internetia.pl...
Witam Was!

Stoję przed dylematem zakupu tunera TV, do mojego "nowego" kompa (z Windowsem 7 64 bit na pokładzie).
Dotychczas używałem (i w sumie byłem zadowolony) dwa tunery AVer-a:
1) od 2000 do 2004 - AVer TV Capture 98/w VCR
2) od 2004 do chwili obecnej - AVer TV GO 007 FM
Niestety do obecnenie posiadanego tunera nie ma sterowników Pod Win7. Więc muszę kupić coś nowego.

 Zainwestuj raczej w soft. Proponuję Beyond TV. Na Win 7 wykrywa u mnie karty i Pinnacle'a i Compro i Hauppauge. Jest bardzo stabilny i ma dużo opcji. Ściągnij trial stąd
http://www.snapstream.com/products/beyondtv/

i sprawdź z Twoimi kartami.
pozdrawiam, WS

Data: 2010-07-05 18:02:23
Autor: MaFi
Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?
WS typed:

Zainwestuj raczej w soft. Proponuję Beyond TV. Na Win 7 wykrywa u mnie
karty i Pinnacle'a i Compro i Hauppauge. Jest bardzo stabilny i ma
dużo opcji. Ściągnij trial stąd
http://www.snapstream.com/products/beyondtv/

Zdaje się (9przeglądałem filmik na stronie producenta), że najpierw
trzeba zainstalować sterowniki, a potem program.
Pytanie tylko jak to zrobić, skoro do TV Capture 98/w VCR nie ma
sterowników powyżej XP.
A do TV GO 007 FM, sterowniki (powyżej XP) są ale do wersji PLUS
(której ja niestety nie mam).

i sprawdź z Twoimi kartami.

Zapewne jutro sprawdzę i dam znać, czy coś pomogło.

pozdrawiam, WS

I wzajemnie.

P.S
Ten program kosztuje 99$!
Za tyle mogę kupić wypasiony tuner (z DVB-S, DVB-T oraz analogiem)
i jeszcze zostanie mi z 80 zł :-). Więc nie wiem czy warto, ale to się
jeszcze jutro okaże.

-- 
 -| MaFi |-

Data: 2010-07-05 20:21:20
Autor: WS
Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?

Użytkownik "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl> napisał w wiadomości news:i0svqp$r7f$1mx1.internetia.pl...
WS typed:

[...]

co do sterowników: z poziomu menadżera urzadzeń nic nie znajduje?
co do ceny - masz rację. kupowałem chyba 4 lata temu i juz mi ból minął, zapomniałem. Ale też z różnych programów obsługujących karty (a mam ich w komputerze 4 - taka praca...), Beyond jest najstabilniejszy i niezawodny.
co do Win 7: gdy sie pokazał, zainstalowałem wersję 64 ale próby pracy z kartami TV zakończyły sie niepowodzeniem - to była katastrofa. Żadne tryby zgodności nie pomagały, musiałem wrócić do XP. Teraz jest lepiej - Compro, Beyond, WinTV działaja poprawnie. Jedynie soft Pinnacle'a dalej mi sie wywala, choć próbowałem róznych wersji PTV Center dedykowanych Win 7. Sterowniki sa ok, sam program jednak pada. Nie wykluczam jednak, że to coś u mnie (ten typ tak ma).
WS

Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?