Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?

Data: 2009-09-14 07:43:12
Autor: Netx
Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?
Konrad Kosmowski pisze:
Jaki hybrydowy tuner (do PC oczywizda)
> Działać ma pod XP/Vista/W7 (w zasadzie to samo)
ale nie zaszkodzi jakby dał się uruchomić (włącznie z dekodowaniem MPEG4) pod
Pod Windows Vista i Windows 7 x64 na pewno działa ten:
Leadtek PxDVR3200H
Po zrobieniu update z Internetu doinstalowuje się kodek h264 (mpeg4) i daje się odbierać dvb-t w Warszawie z PKiN oraz z Łaz.
Do odbioru nadaje się b.dobrze. Nagrywa po analogu też dość dobrze.
Wada: mój egzemplarz grzeje się dość wybitnie.

Miałem też:
Tuner TV Compro Videomate VIDEOMATE E900F
Z tym że nie byłem zadowolony z formatu zapisu mpeg4 z tego tunera - mało co chciało potem odtwarzać te nagrania.

W obu wymienionych występuje taki kłopot że jak nagram cyfrowo w mpeg4/h264 to ciężko znaleźć aplikację która odtwarza to potem bezproblemowo bez rozjeżdżania się obrazu i dźwięku i innych niedogodności. Najlepiej radził sobie u mnie z tym PowerDvd Trial. Ale *nie testowałem ostatnio, może się coś polepszyło*. Z edycją zapisanego materiału h264 też kiepsko, chyba że nagrywa się z tunera analogowego (kodowanie przez kartę i jej oprogramowanie).

Linuksem... Wasze typy? :)

Tego nie sprawdzałem.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-09-14 08:11:52
Autor: Netx
Netx pisze:
Z edycją zapisanego materiału h264 też kiepsko,
> chyba że nagrywa się z tunera analogowego
(kodowanie przez kartę i jej oprogramowanie).

Naturalnie z tunera analogowego nie nagrywa w h264 tylko mpeg2 lub jak się ma b.mocny procesor to można do Avi/xvid itp.

Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?