Jaki tuner do telewizji naziemnej cyfrowej?

Data: 2012-03-02 18:54:02
Autor: Arti
Jaki tuner do telewizji naziemnej cyfrowej?

Jaki model tunera warto kupić?

UĹĽytkujÄ™ i polecam Maximum T-105

Data: 2012-03-06 10:31:12
Autor: Robert_J
Jaki tuner do telewizji naziemnej cyfrowej?
UĹĽytkujÄ™ i polecam Maximum T-105

Szczerze mówiąc lepszy jest jego "klon", Telesystem TS 6511 HD. Maximum w pierwszych wersjach miał problemy z softem, dopiero nowsze zostały poprawione. Sprzedałem ich sporo swoim klientom, stąd wiem o problemach. Telesystem ma też wyświetlacz numeryczny na panelu czołowym, co mimo wszystko trochę ułatwia życie ;-).

Data: 2012-03-28 17:47:38
Autor: Grzegorz S
Robert_J <dzidekszcz1968@gazeta.pl> wrote:
> Użytkuję i polecam Maximum T-105

Szczerze mówi±c lepszy jest jego "klon", Telesystem TS 6511 HD. Maximum w pierwszych wersjach miał problemy z softem, dopiero nowsze zostały poprawione. Sprzedałem ich sporo swoim klientom, st±d wiem o problemach. Telesystem ma też wy¶wietlacz numeryczny na panelu czołowym, co mimo wszystko trochę ułatwia życie ;-).

A czy soft w tych starszych pierwszych wersjach można uaktualnić, by wszystko dobrze działało?

I gdzie go kupić w Warszawie?:)

--

Jaki tuner do telewizji naziemnej cyfrowej?