Jaki tuner tv USB?

Data: 2009-04-24 23:07:47
Autor: Netx
Jaki tuner tv USB?
Prosze o pomoc w wyborze tunera do laptopa najlepiej PC/MAC
z USB.
Szukam coś sprawdzonego, działającego i uniwersalnego.

Jak ostatnio szukałem na giełdzie tunera dvb-t to w większości sprzedawcy polecali mi to:
http://tinyurl.com/cwog2t
Ostatecznie okazało się że moja stara karta tunera hybrydowego (Leadtek WinFast PxDVR3200h), zaprojektowana "tylko" do mpeg-2, też potrafi odbierać mpeg-4, ponieważ jest to kwestia oprogramowania (kodeka) a nie sprzętu. Pobrałem najnowszą wersję softu ze strony Leadtek zawierającą po prostu kodek h264 firmy ArcSoft i karta bryka mimo że w specyfikacji jest mowa tylko o mpeg-2.

Pozdrawiam,
Marek

Jaki tuner tv USB?