Jaki tutul

Data: 2009-05-06 09:33:23
Autor: Ernest
Jaki tutul
Witam !

Dawno niewchodziłem juz na grupy... i zaczynam od popularnego tu pytania...

Jaki tytuł filmu ?

Film opowiada o ludziach co żyją w przyszłości. Postanawiają iść do "parku rozrywki" muszą tam wybrać jakieś miejsce, np dziki zachód lub atlantyde i chyba coś jeszcze. Po wybraniu np. dzikiego zachodu i przepraniu się w odpowiednie stroje, zostają tam zawiezieni i zaczynają się "bawić, mieszkać". Są tam androidy do których mogą strzelać (pistolet działa tylko w jednym kierunku - nie do ludzi), nawet o ile pamiętam są androidy prostytutki... wszystko żeby było jak najbardziej realistycznie. I po jakimś czasie androidy zaczynają się buntować i zaczynają strzelać do ludzi.

Jest to dosyć stary film, ostatnio mi się przypomniał, pamiętam że jest wart obejrzenia. Jeżeli ktoś zna tytuł to prosze podać...

Data: 2009-05-06 09:37:13
Autor: Rais
Jaki tutul
Ernest pisze:
[...]

"Świat Dzikiego Zachodu"

http://www.filmweb.pl/f31493/%C5%9Awiat+Dzikiego+Zachodu,1973

--
pzdr

Data: 2009-05-06 09:54:23
Autor: Ernest
Jaki tutul

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtrejd$ie1$1news.onet.pl...
Ernest pisze:
[...]

No nie ! no nie ! no nie mogę ... To jest właśnie ten film. I co za szybka odpowiedź. Dzięki kolego !
Kto niewidział to warto obejrzeć.

Data: 2009-05-06 14:22:28
Autor: Titus Atomicus
Jaki tutul
In article <gtrfrf$b6t$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Ernest" <ernest@home.pl> wrote:

No nie ! no nie ! no nie mogę ... To jest właśnie ten film. I co za szybka odpowiedź. Dzięki kolego !
Kto niewidział to warto obejrzeć.

E, wszyscy to widzieli.
Klasyka.

TA

Data: 2009-05-07 16:09:30
Autor: Tiber
Jaki tutul
Ernest, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gtrfrf$b6t$1@atlantis.news.neostrada.pl pobredza:

http://en.wikipedia.org/wiki/Futureworld

--
tbr